Skoči na vsebino

Zatemnitev stekel


Priporočeno sporočilo

Seveda da se obnese, manj se greje avto, UV za??ita je tako da ga ne bo opeklo skozi ?ipo ipd. Tehle majstrov je kar nekaj, cena je kakr?na je, prav tako bo? moral zadevo homologirati. Sam imam izku?nje s tem http://www.perimund.com/ ,in naredil mi je odli?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz sem se zanimu pri BLEKI temnenje stekel iz okolice Dom?al za mojo Mazdo 6 karavan pride od 120?+homologacija!

 

Drga? pa sprednjih stekel ne smejo ve? temnit zaradi zakona! Sam men je napisu na e-mail da mi jih na mojo zeljo tud zatemnijo. Tko da ko se bom odlo?u za ta podvig bom najprej dal zadnje zatemnit pa ?el homologirat pol pa se enkrat se sprednje pa bo!

 

 

Darga? je pa se dr. Glass tud iz okolice domzal ki to dela!Bleki pa da dajo celo 5 letno garancijo

 

Evo dva linka spodaj! Ve? pa napi?em ko jih bom dal zatemnit sej bo u kratkem pred morjem (dopustom)!

 

http://www.temnenjestekel.net/

http://zatemni.si/index.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda da se obnese, manj se greje avto, UV za??ita je tako da ga ne bo opeklo skozi ?ipo ipd. Tehle majstrov je kar nekaj, cena je kakr?na je, prav tako bo? moral zadevo homologirati. Sam imam izku?nje s tem http://www.perimund.com/ ,in naredil mi je odli?no.

 

 

 

Sm se pozanimu pri perimund za mazdo 6 karavan traja 2 do 3 ure in pride 150? pa tri dni prej se je treba naro?it! :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 let kasneje...

Da malo obnovim temo: kje bi predvsem kvalitetno zatemnil ?ipe, druga?e re?eno, ne bi jih zatemnil, ampak samo prepre?il UV ?arkom segrevanja notranjosti.  ?e obstaja folija brez zatemnitev, potem se lahko na?eloma za??iti tudi spredjo ?ipo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.