Skoči na vsebino

Ropot po menjavi jermena


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

pri svoji Mazdi Demio sem po prevo?enih 90 tiso? km menjal zobati jermen, napenjalec, vodno ?rpalko. Tega zaradi zasoljenih cen resda nisem opravil pri poobla??enem servisu, ampak pri zaupanja vrednem mehaniku v Prekmurju. Potem sem se brez problemov naslednji dan odpeljal v Ljubljano.

 

Tu pa je nastopila te?ava, saj sem zasli?al ropotanje v bli?ini motorja. Zvok je, kot bi z nekim ostrim predmetom potegnil po asfaltu, sli?i pa se v prostem teku, nato pa ?e nekoliko intenzivneje pri pospe?evanju in ustavljanju. Ko preidem v vi?je obrate, zvok preneha. Izvor zvoka je te?ko natan?no locirati, nekje izpod motorja, zdi pa se mi tudi, da se tresljaji prena?ajo vzdol? auspuh cevi.

 

Avto sicer, z izjemo opisanega, te?e tako kot treba. Kaj bi lahko bil vzrok te?ave? Po telefonu sem govoril z mehanikom, ki je menjal jermen, in je mnenja, da bi najverjetneje lahko ?lo za le?aj pri vodni ?rpalki. A je mo?no ?e kaj drugega? Ali vodno ?rpalko pri Demiu poganja zobati jermen ali kak?en drug jermen? Kje v bli?ini Ljubljane najdem soliden, cenovno zmeren servis?

 

Iskrena hvala za vse nasvete.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm zanimivo!!

 

A si morda vtaknil glavo pod havbo in vsaj pribli?no lociral ropotanje!

Kera stran motorja -?e je to stran kjer je zobati jermen in kot pravi? da ropota ?e v prostem teku je moje mnenje tako in bi po besedah sumol na sam napenjalec jermena.Lahko ni dovol dobro pritrjen ali pa morda nepravilno na?telan in zato ropota.

Ko pa ti da? gas pa se jermen ?e sam po sebi (po moje)malo bol napne in zategne napenjalec ter tako utihne zadeva!! lahko pa da so treslaji in ropot od pokrova ki pride ?ez zobati jermen!

 

?e bolje pa da gre? nazaj do mehanika in skupaj pogledata zadevo -morda je kaj pozabil pri?ravfat.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm zanimivo!!

 

A si morda vtaknil glavo pod havbo in vsaj pribli?no lociral ropotanje!

Kera stran motorja -?e je to stran kjer je zobati jermen in kot pravi? da ropota ?e v prostem teku je moje mnenje tako in bi po besedah sumol na sam napenjalec jermena.Lahko ni dovol dobro pritrjen ali pa morda nepravilno na?telan in zato ropota.

Ko pa ti da? gas pa se jermen ?e sam po sebi (po moje)malo bol napne in zategne napenjalec ter tako utihne zadeva!! lahko pa da so treslaji in ropot od pokrova ki pride ?ez zobati jermen!

 

?e bolje pa da gre? nazaj do mehanika in skupaj pogledata zadevo -morda je kaj pozabil pri?ravfat.

 

Stari?e ?e ne ve? imajo vse mazde hidravli?en ?ponar za jeme in se SAM na?tela, tko da...

Druga?e pa ?e ti ni zamnjel le?aja na napenjalcu, mu avto kar lepo nazaj pelji pa naj ti zrihta tako kot se zagre.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stari?e ?e ne ve? imajo vse mazde hidravli?en ?ponar za jeme in se SAM na?tela, tko da...

Druga?e pa ?e ti ni zamnjel le?aja na napenjalcu, mu avto kar lepo nazaj pelji pa naj ti zrihta tako kot se zagre.

 

No ubistvu sem mislil tisti le?aj na ?ponarju ja -napisal pa narobe (pozna ura ni kej) sramezljiv

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e enkrat hvala za va?e odgovore.

Danes sem ?e enkrat temeljito, kolikor je to pa? brez dvigalke mogo?e, posku?al ugotoviti izvor ropota. Presene?en sem ugotovil, da je ropot najmo?nej?i nekje okoli katalizatorja. Nato sem z roko, kolikor se je pa? dalo, fiksiral katalizator ter izpu?no cev in res je bil ropot manj?i.

Zdaj sumim, v dobrem primeru kak?en nosilec, v slabem pa, da je pobralo katalizator. Slednje se mi zdi ?al bolj verjetno, saj so nosilci videti v redu. Je pa ropot sli?en v prostem teku ter pri speljevanju in ustavljanju, v vi?jih obratih pa ne.

A bi bil tak ropot, kot ga opisujem na vrhu teme, mo?no pripisati katalizatorju, ali pa vendarle ?ponerju jermena, ali vodni ?rpalki?

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej je pa res ?e malo ?udno!!

?e pravi? da ropota tam pri izpuhu nekje -lahko da ropota za??itni pleh(no vibrira) ki je nad izpu?no cevjo!!

Kaj na mo?i se ni? ne pozna ko ropota zadeva!!?(ker ?e se satovje v katalizatorju sesuje ponavadi avto ne potegne najbolje du?i motor( ker satovje zabije lukno in plini ne grejo prosto ven)

 

No pomoje je tko: kakr?na koli okvara kake pumpe ali le?aja ipd. bi ?e moralo pokazati ka?ne znake ?e se vozi? z avtom!

 

?e vse deluje normalno in ropota (zvok pleha-vibracije) potem ni hudi? da je ta za??itni pleh!!

Lahko pa da se motim!

pelji avto na dvigalo ostani v njem zalavfej avto drugi pa naj poslu?a kje ropota!

Predno karkoli gre? razderat se ?imbol prepri?aj da ne bo? za bv razkopaval !

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je bil kdaj auspuh kje svasan?

 

Velikokrat pa se deli na auspuhu zaradi pregrevanja tudi odlomijo in ostanejo na cevi - predvsem okrogli deli in oddajajo zvok.

Na moji xedoski se na cevi pelje gor in dol obrocek ki je bil na stiku cevi in lonca....lahko pa da imas tudi kaj v auspuhu in zvenketa - samo tvoj opis - kot bi z nekim ostrim predmetom potegnil po asfaltu ni zvenketanje

 

Daj ti poglej ?e je ata dobro pri?ravfal vse dele auspuha - cevi od motorja pa do konca (predvsem na motor).

Pa naj ti poda opis materiala - si preprican da so deli kompatibilni?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se zahvaljujem za nasvete in sporo?am, da je problem odpravljen.

Na mojo veliko presene?enje tokrat Murphyjevi zakoni niso obveljali in je bila te?ava sme?no majhna, saj se je le zrahljala objemka s katero je na auspuh pritrjen za??itni pleh. Zaradi tega je pleh vibriral in udarjal ob auspuh in podvozje. Pleh sem fiksiral in te?ave so preteklost.

Edina slabost je da se zdaj nobeden ne bo ve? oziral za mojim Demiom, ker ne ropota ve?. :bravo:

Je pa seveda skrajno neugodno naklju?je, da ima? avto na velikem servisu, potem ti pa po stotih kilometrih za?ne avto flasno ropotati. Seveda najprej pomisli?, da je kaj v zvezi s servisom...

 

Pa ?e to; katera teko?ina kaplja iz auspuhov. Je to kondenz plinov ali kaj drugega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e to; katera teko?ina kaplja iz auspuhov. Je to kondenz plinov ali kaj drugega?

 

?e je teko?ina prozorna ali malenkost ?rna/sajasta, potem je to enostavno kondenz, ki nastaja zaradi vro?ih plinov in hladnega izpu?nega sistema... te teko?ine ni, ko se nekaj ?asa vozi? in avto ter izpu?ni sistem po?teno ogreje? :)

 

p/s: ta teko?ina je ve?inoma vzrok, da izpu?ni lonci prej prerjavijo....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na najni?jem delu zadnjega izpu?nega lonca se prevrta 3mm luknjico, da se kondenz scedi iz notranjosti lonca. Ta teko?ina vsebuje dolo?en % ?veplene kisline, ki skraj?uje ?ivljenjsko dobo lonca. To velja predvsem za benzince, pri dizlih tega pojava ni, zato je ?ivljenjska doba dizelskih izpu?nih cevi veliko ve?ja od bencinskih.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pa svojega bencinarja ob?asno malo pritisnete po AC in segrejete va?e lonce tud ni pene :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.