Skoči na vsebino

servis mazde 6


Priporočeno sporočilo

Mam servis na mazda 6 karavan pri 120000 km. Na predra?unu ki sem ga dobil manjka vodna pumpa. Nato sem poklical na servis in pra?al ?e so pozabli dodat, vendar so mi zagotovili da se vodna pumpa ne menja. Kolikor pa vem se vodna pumpa vedno menja ko se menja zobati jermen. Je pri mazdi 6 kaj druga?e?

 

?e se vodna pumpa ne menja sedaj, kdaj pa se? In koliko dodatnih stro?kov nastane s tem da se kasneje menja?

 

Kaj pa ?e bi vstrajal da naj mi jo kar sedaj zamenjajo?

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Mam servis na mazda 6 karavan pri 120000 km. Na predra?unu ki sem ga dobil manjka vodna pumpa. Nato sem poklical na servis in pra?al ?e so pozabli dodat, vendar so mi zagotovili da se vodna pumpa ne menja. Kolikor pa vem se vodna pumpa vedno menja ko se menja zobati jermen. Je pri mazdi 6 kaj druga?e?

 

?e se vodna pumpa ne menja sedaj, kdaj pa se? In koliko dodatnih stro?kov nastane s tem da se kasneje menja?

 

Kaj pa ?e bi vstrajal da naj mi jo kar sedaj zamenjajo?

 

Hvala

 

Ne vem,?e jo na uradnem servisu menjajo ali ne.To ti bodo znali povedati tisti,ki so ?e imeli velik servis.

Jaz samo vem,da jo bom menjal,ko bom na 120000.Ali pa ?e prej,?e bom prej delal velik servis. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja ?e jo ni treba.... res pa je hudi? ?e pol na 150.000 spusti. AMpak to se bi poem dalo morda kaj z garancijo jahat... ?e ma? ?as in ?ivce seveda.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

vodne pumpe se ne menja, sele pri 240.000km

 

Kaj pa mikrojermen in drsni kolesi je treba menjat pri 120.000 km ali je to po potrebi? Imam predra?una dveh uradnih servisov za M6 dizel, in eden mi jih je vklju?il v predra?un, drugi pa ni. Razlika v ceni je cca. 270 EUR...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa mikrojermen in drsni kolesi je treba menjat pri 120.000 km ali je to po potrebi? Imam predra?una dveh uradnih servisov za M6 dizel, in eden mi jih je vklju?il v predra?un, drugi pa ni. Razlika v ceni je cca. 270 EUR...

 

"mikro" ermen stane do max 20 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Mogo?e samo za informacijo. Kadar se na Civic-u delal veliki servis sem zobati jermen + napenjalec in mikro jermene nabavil pri SKF, imajo prav komplete za avtomobile. Moram re?ti da je res roba za prste polizat (niti slu?ajno ni kitajska roba) in proti originalu dosti poceni. V kompletu je pa enak jermen (Gates) le da je napenjalec SKF-ov. Probajte se pozanimat pri uvozniku SKF!

 

link: http://www.m-trade.si/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e samo za informacijo. Kadar se na Civic-u delal veliki servis sem zobati jermen + napenjalec in mikro jermene nabavil pri SKF, imajo prav komplete za avtomobile. Moram re?ti da je res roba za prste polizat (niti slu?ajno ni kitajska roba) in proti originalu dosti poceni. V kompletu je pa enak jermen (Gates) le da je napenjalec SKF-ov. Probajte se pozanimat pri uvozniku SKF!

 

link: http://www.m-trade.si/

 

SKF le?aji so med najbolj?imi na svetu.Mi smo jih vedno uporabljali pri menjavah na najdra?jih strojih in

so vedno zdr?ali najdlje.Za jermene sicer ne vem ampak so ziher top of the top. :bravo:

Tudi sam sem nabavil za velik servis vse od SKF in Gates.Je pa SKF, te ki sem jih kupil, made in Japan in ni dvakrat za re?,da ne izdelujejo teh kompletov tudi za original Mazda dele.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SKF le?aji so med najbolj?imi na svetu.Mi smo jih vedno uporabljali pri menjavah na najdra?jih strojih in

so vedno zdr?ali najdlje.Za jermene sicer ne vem ampak so ziher top of the top. :bravo:

Tudi sam sem nabavil za velik servis vse od SKF in Gates.Je pa SKF, te ki sem jih kupil, made in Japan in ni dvakrat za re?,da ne izdelujejo teh kompletov tudi za original Mazda dele.

 

 

Kje pa si nabavljal, trgovina z avtodeli ali pri uvozniku SKF ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje pa si nabavljal, trgovina z avtodeli ali pri uvozniku SKF ?

 

Kar v avto-trgovini nekje v Lj.Ne vem to?no,ker mi jih je nabavil kolega.Imajo pa za M6 popolnoma vse.

In zanimivo,tudi vodna pumpa,ki sem jo zamenjal je made in Japan. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

 

jermen se mi zdi hudo drag....ostalo ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

P.S.

Evo ?e cena za: hidravli?ni napenjalec - 150 eur z ddv

 

Hidravli?ni napenjalec ni treba menjati al kako je s tem?

 

Bo? videl ko ga demontira?. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole je na hitro googlano.....ni? letnika in to

http://www.herkules.si/index.php?productID=49559

 

dej je navornik tvoj ne?

 

drugace pa poklici www.tapos.si poves tocne podatke in vidis kje si....majo dobre cene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

 

Za monta?o ti ne smejo vzeti ve? kot 150?.Kar je ve? je preve?. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.