Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, treba bo tole te?avico odpravit. SImptomi:

Ko pritisnem za zaklep na daljincu, se prednja desna vrata ne zaklenejo. Ko pritisnem gumb za zaklepanje ?e enkrat, se tudi prednja desna vrata zaklenejo.

 

Bil je na IDS testerju, ki ni pokazal ni? konkretnega. Nenazadnje naj bi menjali kar cel komplet z motor?kom.

 

Pravkar sem klical k avtoelektriki 'Radej v ?abnico, kjer mi je prijazen gospod dejal, da je za te simptome kriv modul za krmiljenje motor?ka. Mene zanima, ali je ta modul v kompletu (skupaj) z motor?kom al kako?

Napisano

Prvo ne poznam kako je narejen sistem zaklepanja pri M6

 

Samo rekel bi, da je ta modul nekje posebej in ni v vratih. Mogo?e kje pod armaturo, v bli?ini kak?nih varovalk, ....

Napisano

Na desni strani pri sovoznikovih nogah je, ker se tam sli?i ?klocanje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aja, potem ni tako, da ma vsak motor?ek svoj modul, in je to kao v kompletu skupaj?

 

Kaj prodajajo na servisih folku te "module" to je navadn nateg, to je pa? poseben rele ki to dela in to je to nobene znanosti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj prodajajo na servisih folku te "module" to je navadn nateg, to je pa? poseben rele ki to dela in to je to nobene znanosti.

 

Dobro, spet nekaj novega vem. :) Hvala! :)

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Evo na? forumski majster se je ponovno izkazal. Kot ?e n-krat.

Te?ava z zaklepanjem vrat je re?ena, samo servisem se na?eloma niti ne da takih napak iskati in raj?i zamenjajo celoten motor?ek za vrata...wtf..

 

V glavnem, na konektorju motor?ka je bil skrivljen jezi?ek (kontakt) in seveda, mo?ki konektor ni mel stika potem...Tisti ?alabajzer, ki je menjal stransko ?ipo je bil o?itno res ?alabajzer..

 

Skratka zaklepanje dela sedaj b.p.!

 

Thx Bo?tjan! :-) :danzoman::bravo::bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.
    • Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.    
    • V NC serijo pašeta in 2.3 in 2.5 iz ameriških Fusionov.
    • Jaz sem parkrat tankal 100tko pa nič ne opazim, tudi poraba je enaka..... 
    • No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.   Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.