Skoči na vsebino

Nakup nove mazde 6


cRaZY

Priporočeno sporočilo

Boss, nisem prepri?an, da je bil Xedos9 ravno rang (primerljiv razred) dana?nje ?estice, razen ?e si imel v mislih Xsedosa6? :)

 

?e gledamo samo centimetre je res Xedos 9 slabih 15 cm dalj?i ampak glede opreme in luksuza je dana?nja ?estica bolje opremljena kot je bil takrat Xedos, ki so ga tudi ukinili par let po prihodu prve ?estice saj je bilo nesmiselno dr?ati dva modela v istem razredu.

 

Razred vi?je pa so imeli pri Mazdi ?e pred cca 10 leti model 929, ki pa je res limuzina nekje v rangu velikosti BMW 5 in Audi 6.

 

Kar se pa Xedosa 6 ti?e je pa danes to nekje model Mazda 3 saj sta tudi po cm tam tam.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e gledamo samo centimetre je res Xedos 9 slabih 15 cm dalj?i ampak glede opreme in luksuza je dana?nja ?estica bolje opremljena kot je bil takrat Xedos, ki so ga tudi ukinili par let po prihodu prve ?estice saj je bilo nesmiselno dr?ati dva modela v istem razredu.

 

 

Ukinili so ga PRED prihodom mazde 6, je pa ?e vedno svetlobna leta pred vsemi sedanjimi modeli, kar se kvalitete in vzdr?ljivosti ti?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ukinili so ga PRED prihodom mazde 6, je pa ?e vedno svetlobna leta pred vsemi sedanjimi modeli, kar se kvalitete in vzdr?ljivosti ti?e.

 

ne bo ?ist dr?al, ?e se ne motim so zadnji model delali od leta 2001-2003. Isto?asno kot so dali na tr?i??e Mazdo 6, ki je ?isto zasen?ila s takrat drzno obliko - Xedos 9 je bil dra?ji in oblikovno bolj tradicionalen pa ni ?el v prodajo tako kot so ?eleli pri Mazdi in so ga raje ukinili.

 

Je pa res kar pravi? glede kvalitete saj naj bi v za?etku devedesetih Mazda po vzoru Nissana (Infiniti) in Toyote (Lexus) naredila svojo presti?no znamko Amati katere naj bi bila oba modela Xedos, ki sta bila narejena iz kvalitetnej?ih materialov vklju?no z debelej?im nanosom barve. Tudi zato je danes ?e vedno "?ivih" toliko xedosov in manj recimo 626-ic iz tega obdobja.

 

Druga? pa je tako, da Amati znamka ni za?ivela in z zmanj?evanjem stro?kov sta umrla tudi Xedosa.

 

lahko pa da je bilo krivo tudi to da xedos 9 ni bil mi?ljen kot menjava za model 929 saj je bil Xedos 9 FWD in ne RWD kot 929 tako, da v limuzinah je z ukinitvijo 929 pri Mazdi bil ukinjen tudi RWD.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne bo ?ist dr?al, ?e se ne motim so zadnji model delali od leta 2001-2003. Isto?asno kot so dali na tr?i??e Mazdo 6, ki je ?isto zasen?ila s takrat drzno obliko - Xedos 9 je bil dra?ji in oblikovno bolj tradicionalen pa ni ?el v prodajo tako kot so ?eleli pri Mazdi in so ga raje ukinili.

 

Je pa res kar pravi? glede kvalitete saj naj bi v za?etku devedesetih Mazda po vzoru Nissana (Infiniti) in Toyote (Lexus) naredila svojo presti?no znamko Amati katere naj bi bila oba modela Xedos, ki sta bila narejena iz kvalitetnej?ih materialov vklju?no z debelej?im nanosom barve. Tudi zato je danes ?e vedno "?ivih" toliko xedosov in manj recimo 626-ic iz tega obdobja.

 

Druga? pa je tako, da Amati znamka ni za?ivela in z zmanj?evanjem stro?kov sta umrla tudi Xedosa.

 

lahko pa da je bilo krivo tudi to da xedos 9 ni bil mi?ljen kot menjava za model 929 saj je bil Xedos 9 FWD in ne RWD kot 929 tako, da v limuzinah je z ukinitvijo 929 pri Mazdi bil ukinjen tudi RWD.

 

Xedos 9 ni isti razred kot M6, je pa res da ima en model, iz na?e doline, letnik 2002 Xedosa9.

Xedos 6 in 626, sta "vzrok" za nastanek M6, zato so tudi prenehali izdelovat enega in drugega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xedos 9 ni isti razred kot M6, je pa res da ima en model, iz na?e doline, letnik 2002 Xedosa9.

Xedos 6 in 626, sta "vzrok" za nastanek M6, zato so tudi prenehali izdelovat enega in drugega.

 

Ja v ker razred pa bi ga uvrstil. ?estka je v srednjem razredu, Xedos 9 ne vem, ?e sodi v vi?ji razred. ?e gledamo po takratnem luksuzu verjetno da, za dana?nje ?ase pa je vseeno opreme mnogo manj kot v povpre?no opremljeni novi ?estki al pa trojki.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja v ker razred pa bi ga uvrstil. ?estka je v srednjem razredu, Xedos 9 ne vem, ?e sodi v vi?ji razred. ?e gledamo po takratnem luksuzu verjetno da, za dana?nje ?ase pa je vseeno opreme mnogo manj kot v povpre?no opremljeni novi ?estki al pa trojki.

 

Treba bo zbrskat kam so takrat uvrstili te modele.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se da kateremu prebirat, mogo?e tu najde kaj uporabnega o X seriji :)

 

http://www.xedos-community.de/

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jah nic, smo kar kupili 1 leto staro testno mazdo 6 GTA 2.5. Stara 6-ka pa ostaja v familiji.

 

Avto je res spica, presegel je vsa pricakovanja. Prav tako bencinski motor - sem na polno navijal da bi imel se naprej diesel, pa je tale masinca res dobra.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav tako bencinski motor - sem na polno navijal da bi imel se naprej diesel, pa je tale masinca res dobra.

 

?e en prebe?nik :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.