Skoči na vsebino

1.4 turbo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni Mazda, je pa zanimiv projekt.

 

Citroen Saxo 1.4 75KM.

315KM po novem. Na max 2.85 bar. (tlak niha med 2.6 in 2.85)

Dobrih 280 (corrected) konjev na kolesih.

 

Objavljena slika

 

Turbina ima se rezerve, injektorji za gorivo tudi. Gremo dalje

 

Serijski motor (podlozena glava za znizano komresijsko razmerje), serijski izpusni kolektor. Turbina z odpada in predelani injektorji. Ter seveda Megasquirt.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

Zanimiv videt, da ima celo 5 vrat, :) to je za kake zakompleksane honda?e ustrahovat (sin?ke po poklicu)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:rispekt: Sem sli?al ja, da se je Kopronu sfuzljalo. :P Kako je pa s trakcijo?? Nekako sumim, da to izgleda tako, da do naprimer ene 5500 obratov ni ni?, potem v dolo?enem trenutku avtu obrati sko?ijo do blokade, seveda koplje v prazno potem pa spet naprej. ?zmeden? Ker tole je za FWD avto pa ?e tako lahek ?isto preve?, da bi bilo "uporabno". Na kak?nih slick zna biti pa hitro. :rispekt:
Napisano

Sej ma verjetno precej?no zaporo diferenciala, pa se da tole ?ist lepo peljat. Mal bolj trdno volan dr?i? pa gre, al s motim? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Potem ima pa Saxo res dolg menjalnik. ?zmeden? ?e ima pri 8500 obratih 310km/h je to ?e vedno kar dolg menjalnik. Pa ponavadi se meri v predzadnji prestavi, vsaj tako mi je rekel kadar sem jaz meril.

 

Me zanima koliko bo ?e dosegel. :rispekt:

Napisano

In kako dolgo predvidevate da bo tole laufal kilometrov?

 

Vse serijsko in to od citroena...hm...a potem mazdini 2.5 motorji zdr?ijo 500 konjev z debelej?o dihtungo? :ouje:

:)
Napisano

In kako dolgo predvidevate da bo tole laufal kilometrov?

 

Vse serijsko in to od citroena...hm...

Tile stari ?itroen/Peđo motorji zdr?ijo presenetljivo veliko. ?zmeden? Ne samo v tem primeru, nasplo?no... :)
Napisano

Tile stari ?itroen/Peđo motorji zdr?ijo presenetljivo veliko. ?zmeden? Ne samo v tem primeru, nasplo?no... :)

 

pol pa kuj po pe?uja al pa sexuj?ka :D:D

If in doubt, flat out... 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

po vseh teh se mi ne zdi da glih zdr?i tale saxo , vedno ko bi moral pokazati kako gre mu nekaj crkne :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

po vseh teh se mi ne zdi da glih zdr?i tale saxo , vedno ko bi moral pokazati kako gre mu nekaj crkne :)

 

Recimo, da normalen ?lovek lahko na hrbtu nosi nekaj ?asa 50kg vre?o in, da jo razumemo ?e kot normalno obremenitev. Kako bi zgledalo, da kljub fitnesu i malo bolj?i hrani na njega nalo?imo 4,2 x ve?jo te?o, torej 210 kg. A bi ?e nekaj ?asa nosil to te?o? Prav gotovo ne. Taka predelava enostavno ne gre brez temeljitega posega v celotno konstrukcijo od ?koljke pa do motorja. Kdor misli, da bo samo z menjavo nekaterih delov motorja dobil ferarija, se prekleto vara. Nekatere stvari pa? ne gredo skupaj, ?e niso temeljito usklajene.

Predelave so do kakih 30% ?e smiselne ob zmanj?anju ?ivljenjske dobe. Kar je ve? pa nima smisla in ne traja dolgo. Nekatere zakonitosti pa? ni mogo?e prelisi?iti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kar je ve? pa nima smisla in ne traja dolgo. Nekatere zakonitosti pa? ni mogo?e prelisi?iti.

 

Ima smisel, ?e bo avto uporabljen v osnovi predvsem za kazanje ?tevilk kaj nekdo zna narediti, za tri vo?nje na drag raceu itd... Glede na to, da so deli za te avte poceni se fantom kratko malo j**e. ?e je predelava kvalitetna in se avto pametno uporablja pa se lahko za vsak dan uporabi tudi bolj navit avto kot 30% prirastek mo?i. ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.