Skoči na vsebino

Mazda Mx-2


Boss

Priporočeno sporočilo

Ne vem a je to ?ala ampak o?itno pravijo pri Mazdi, da se da narest ?e manj?e kot je MX-5

 

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpr...2_revealed.html

 

hmm... kera je ciljna skupina kupcev? 7 pal?kov iz Snegulj?ice mrbit? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem a je to ?ala ampak o?itno pravijo pri Mazdi, da se da narest ?e manj?e kot je MX-5

 

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpr...2_revealed.html

 

hmm... kera je ciljna skupina kupcev? 7 pal?kov iz Snegulj?ice mrbit? :ne vem:

 

Kitajske lubice....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe, bi se ?e nekako uspel, je pa Boss tko, da NA serija ima ?e kar neki placa noter, potem NB ?e bistveno manj, medtem ko NC pa mi niti ni poznana! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm... kera je ciljna skupina kupcev? 7 pal?kov iz Snegulj?ice mrbit? :ne vem:

 

Glede na to, da bodo motorji od 0,7 (oziroma potem mogo?e 0,6) zna biti, da bo tole Kei car. razred. ;) Tako kot Suzuki Cappucino in Mazda AZ-1, oziroma kar Autozam AZ-1 Kar po svoje ni slabo. Na japonskem je ta trg kar raz?irjen, pri nas je pa Smart Coupe Roadster neslavno propadel, ?eprav bolj zaradi cene in cene vzdr?evanja.

?e bi se na?i vladi/EU res ?lo za ni?anje emisij, manja?nje porabe bi tako kot na japonskem tak?nim avtomobilom dali posebne tablice/razred zavarovanja. Za v mesto so tile Kei avti odli?na zadeva. Je pa res, da pri nas si in, ?e ima? terenca (seveda dizla) pa magar, ?e si doma v centru, slu?bo ima? pa 2km stran. :whatever:

 

 

Mi je pa oblikovno v?e?. B)

 

?e ena fotka AZ-1 :P

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da bodo motorji od 0,7 (oziroma potem mogo?e 0,6) zna biti, da bo tole Kei car. razred. ;)

Reno je to izumil ze svetlobna leta nazaj...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi tole meu, pa magari bi ?ez ?ipo bu?o dr?al... :P

 

tole mora biti za vozit kot gokart :D

 

v MX-5 NC pa sem kar prijetno najdel svoj polo?aj za volanom... panike ni bilo spljoh... H=189cm :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.