KAALman Napisano 10. avgust, 2009 Prijavi Napisano 10. avgust, 2009 BC izpi?e, da je ASR izklopljen, pa nekaj v zvezi s pollution avto pa ne gre ?ez 2.800 RPM... kaj pogledat? kje iskat ? lastnik je kolega, ki ga zanima, ?e ma kdo kako idejo, kaj bi lahko bilo... na dan z besedo, ?e kdo kaj ve Citiraj LP KAALman
Miska Napisano 10. avgust, 2009 Prijavi Napisano 10. avgust, 2009 Pozdravljeni v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja. Lep pozdrav Citiraj
KAALman Napisano 11. avgust, 2009 Avtor Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 je Miska napisal: Pozdravljeni v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja. Lep pozdrav saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION... Citiraj LP KAALman
Sirius Napisano 11. avgust, 2009 Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 Ta peugeot ima FAP (filter sajastih delcev). Ima (verjetno) ve? kot 100.000 km. Napaka je zmanj?ana prehodnost FAP, ki du?i motor in ra?unalnik vklopi rezervni program, ki omogo?a, da se "privle?e" do servisa. Ta zama?itev je faza, ki je ni mogo?e rw?iti s prisilno regeneracijo s priklopom na tester, ker zama?itev ne povzri?ajo saje marve? trdi delci (?vepleni in drugi), ki so zmanj?ali prehodnost kerami?nega satja v FAP. Potrebno je filter odmontirati, oziroma razstaviti. To se lahko naredi le na kanalu, ali dvigalu. Na filtru so na prednji strani 4 vijaki, ponavadi zape?eni, zato jih je treba segreti, druga?e lahko po?ijo. Na delu, ki se odstrani je cevka za gorivo. Pazljivo odviti priklop. Nato ?e razstaviti ?e ?elno, ki povezuje FAP z izpu?no cevjo in ta del FAP-a odstraniti. Paziti na prednji strani na metalno zesnilo, da se ne po?kodije. Notranjost FAP-a spreti pod pritiskom z WAPOM. Z varilno ?ico pa dodatno pre?istiti ?e vse kanale kerami?nega satja. Ponovno montirati. Vijake po mo?nosti namazati z visokotemperaturno pasto za la?jp naslednjo demonta?o. Delo traja cca 1-1,5 h in filter je ponovno kot nov. Delo naj opravi kak mehanik, ali pa nekdo, ki se razume v mehaniko, da ne pride do po?kodbe filtra, ker je njegava cena 500-600?. Na bilten citroenovem forumu so tudi slike FAP-a. Klikni TU in kompletna razprava o njem. Peugeot ima enakega. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jures Napisano 11. avgust, 2009 Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 je KAALman napisal: saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION... Depolution system faulty? - katalizator in FAP - 3x zgodilo na mojmu pezoju Ce pa ne gre cez 2000rpm pa poglej se turbino (lahko povezano) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
KAALman Napisano 11. avgust, 2009 Avtor Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800... Citiraj LP KAALman
jures Napisano 11. avgust, 2009 Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 je KAALman napisal: Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800... traktor spucaj pa bo... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sirius Napisano 11. avgust, 2009 Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 Naredita tako kot sem opisal. In napaka bo odpravljena. Grem stavit, da imam prav. Problem poznam iz lastnih izku?enj na motorju HDI s FAP filtrom. ?e ne bo "ukrepanja" bo ?e aditiv "po?rlo", ker ra?unalnik posku?a z nenehno regeneracijo, ki se izvaja z direktnim vbrizgom goriva v FAP, ki mu se predhodno dozira ?e aditiv iz posebnega rezervoarja pri levem kolesu zadaj. Normalna poraba goriva je zaradi FAP-a pove?ana z 0,3l/100km. Ko pa se filter zama?i se poraba pove?a tudi za ve? kot liter na 100km. Torej je bila poraba goriva pred vklopom rezervnega programa za pomo?no delovanje motorja ?e nekaj ?asa pove?ana. To je eden od simptomov, ki napoveduje, da bo pri?lo do opisane napake. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Boss Napisano 11. avgust, 2009 Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 ?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it. Citiraj
Sirius Napisano 11. avgust, 2009 Prijavi Napisano 11. avgust, 2009 je Boss napisal: ?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it. Zaradi kakovosti goriva. Preve? ?vepla in ?e ?esa, ki pri izgorevanju povzro?ajo negorljive trde odpadke, ki so ve?ji od premera luknjic na FAP-u. FAP odstranjuje samo saje in druge gorljive usedline, ki se na povr?inah v satju FAP-a nalagajo. Z vbizgom goriva, ki mu je dodan aditiv za vi?anje temperature gorenja, se v filtru dogaja ob?asno dodatno izgorevanje teh gorljivih snovi, ostajajo pa trdi negorljivi delci, ki se postopoma v kanalih nalagajo in zmanj?ujejo pretok dimnih plinov. Postopoma je tlak v FAP tako velik, da du?i motor. In to je to.Je pa ta sistem sigurno bolj?i od DPF, ker se te?ave dogajajo po ve?jem ?tevilu prevo?enih km, pa tudi ?i??enje je enostavno. Torej kvaliteta dizla je vzrok za to. Zato je primerno gorivo za novodobne dizle s ?im manj?o vsebnostjo ?vepla. Meja 50ppm ?vepla je previsoka. Vpra?anje je, ?e gorivo, ki ga tankamo nima celo vi?jih vrednostih od dovoljene. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.