Skoči na vsebino

Mazda 6, po?en bat


Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Na servisu so ugotovili, da imam na mazdi 6 2.0 (136) po?en bat in da je baje precej opilkov ter je po?kodovan tudi blok motorja. Ima kdo kako podobno izku?njo, se da to popraviti, ker na servisu so mi svetovali, da zamenjam motor!

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LabiGT je imel isti problem - saj ti bo kej napisal okrog tega

 

Kolk km pa ima? narejenih na avtu?

 

 

190000km, nisem pa prvi lastnik, tko da je lahko zadeva zvrtena. Sem pa avto kupil pred dvemi leti in pol iz Italije, takrat je imel 60000km, tako da sem jih jaz naredil 130000, pa moram re?i, da do sedaj nisem imel nobenih izrednih te?av, razen nek magnetni ventil prostega teka je bilo potrebno zamenjat, druga?e pa same ''noramlne'' zadeve

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem mel pocen bat...so mi zamenjali bat in to je to

za zdaj je vse ok

(zgodilo se je pri manj kot 180.000km, zdaj jih mam 206.000km)

 

Po mojem najbol optimano.Zakaj le zamenjat cel motor? ?zmeden?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

?ivjo vsem!

 

Vem da je tema ?e stara pa vendar, problem je zame nov.

S na? serviser iz Medvod je pri ?i??enju mre?ice na?el kar nekaj aluminijastih del?kov (velikost cca. 3x4x5mm) na mre?ici v karteju.

 

Sedaj me pa zanima, ali se mogo?e komu sanja kaj bi ti del?ki bili? Ali je lahko to del?ek enega od batov, ?eprav bi jaz prej sklepal, da je del?ek ojnice - glede na obliko.

Serviser mi je rekel, da je to del?ek bata, vendar nekako mi to ne gre, ker avto te?e zelo mirno, edina razlika je, da za 136KM motor nima pri?akovanih pospe?kov.

 

Avto je Mazda 6, letnik 2004, in ima 200kkm (kolk so realni kilometri ne vem, ker sem lastnik avtomobila ?ele pol leta).

 

 

?e vnaprej hvala za komentarje.

LP Rok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aluminijski delci so lahko samo od bata. Ojnica ni iz aluminija. ?e je blok motorja iz aluminija imajo cilindri jeklene vlo?ke. Torej edina razlaga je, da so to delci od bata. ?im prej razdret od spodaj in preveriti stanje batov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V tej poplavi vsesplošnih podražitev se moramo zahvaliti trgovskim centrom, da vsaj za vozičke držijo isto ceno 0,5€.
    • – “Draga, zakaj si se poročila z mano?” – “Ker si zabaven.” – “Mislil sem, da zato, ker sem dober v postelji.” – “Hahaha, a vidiš kako si zabaven...”
    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.