Skoči na vsebino

Mazda6 Sportcombi 2.2 MZR-CD 163 TE Plus

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam so res bedni, poglejte kaj so pod minus napisali ker niso na?li ni? drugega. :hohoho::hohoho:

 

- ni tipal za pomo? pri parkiranju

- preglednost nazaj

 

Debili, to serijsko skoraj pri nobenemu avtu ni, in itak da jih dokupi? za te male pare in s tem je ?e drugi minus brezpredmeten.

Napisano

jaz bi kot minus dal trdo vzmetenje

 

Labi no... kaj naj pa jaz re?em, k sem ?e mal starej?i od tebe. Ampak se navadi? tud na to trdoto podvozja. :bravo:

33112_1.png

Napisano

jaz se ne bi navadil...vsakic, ko bi se peljal po luknjastih cestah srbije, bi se spomnil na to

 

je pa se en plus pri novi 6-ki in to je minimalna kolicina hrupa...neverjetno koliko razlike med staro pa novo...

se mi zdi da je zdaj pri 180km/h isto kot prej pri 140km/h

 

aha se en minus: slabsi polozaj sedenja (ki je bil pa prisoten od faceliftane stare naprej)...sicer mi ni jasno zakaj so to spremenili, polozaj sedenja mi je pa izjemno pomemben (sploh glede na to, da delam po 1000km brez postanka)

 

ima pa zato moja 6-ka se en hud minus pri udobnosti in to je tista trda plastika pri oblogi vrat (pri stikalih za sipe), ker glih tam pride moj komolc in poleti, ko imam kratke rokave, prav neprijetno boli to

 

mogoce si moram dat uno zascito za komolce za rolerje :hohoho:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Samo je pa res zanimivo, da je pri vseh mazdinih modelih je komentar preglednost nazaj <_< res se ne morejo drugega spomnit za pomanjkljivost, ?e je pa ni :bravo: kar je res je res :D

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Preglednost nazaj pri marsikateremu avto ni bog ve kaj, npr. skoraj pri vsakemu sedanu, karavano pa tako ali tako, sploh ?e je bolj okrogel zadaj, tudi pri ?e prej?nji Mazdi 3, je preglednost nazaj bolj ?voh, tako da feeling pa ?pegli in nekako gre, je pa res da senzorji to re?ijo. Npr. tudi pri BMW3 ni preglednosti, Kia Pro Ceed enako tako da.... :) nekaj evrov in je zadeva re?ena :)

Napisano

jaz se ne bi navadil...vsakic, ko bi se peljal po luknjastih cestah srbije, bi se spomnil na to

 

je pa se en plus pri novi 6-ki in to je minimalna kolicina hrupa...neverjetno koliko razlike med staro pa novo...

se mi zdi da je zdaj pri 180km/h isto kot prej pri 140km/h

 

aha se en minus: slabsi polozaj sedenja (ki je bil pa prisoten od faceliftane stare naprej)...sicer mi ni jasno zakaj so to spremenili, polozaj sedenja mi je pa izjemno pomemben (sploh glede na to, da delam po 1000km brez postanka)

 

ima pa zato moja 6-ka se en hud minus pri udobnosti in to je tista trda plastika pri oblogi vrat (pri stikalih za sipe), ker glih tam pride moj komolc in poleti, ko imam kratke rokave, prav neprijetno boli to

 

mogoce si moram dat uno zascito za komolce za rolerje :hohoho:

 

Ti posodim CX-7?

Moja zena je v sedmem mesecu na jeprci rekla, jeeeessssttt bbboooommm rrrooodddiiilllaaa ustav....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mene pa moti mehanizem voznikovega sede?a.Ko malo hitreje zapelje? v ovinek se sede? zmakne(?kljoc) in nato nazaj.Je morda ?e kdo opazil ta problem?

Napisano

Mene pa moti mehanizem voznikovega sede?a.Ko malo hitreje zapelje? v ovinek se sede? zmakne(?kljoc) in nato nazaj.Je morda ?e kdo opazil ta problem?

 

o ja... pr men se isto dogaja in ?akam na klic iz servisa, da bodo naro?ili nova vodila. So mi pa rekli, da je to osamljen problem ampak o?itno ni :angry:

 

Je pa to najbolj o?itno pri zavijanju v desno.

33112_1.png

Napisano

o ja... pr men se isto dogaja in ?akam na klic iz servisa, da bodo naro?ili nova vodila. So mi pa rekli, da je to osamljen problem ampak o?itno ni :angry:

 

Je pa to najbolj o?itno pri zavijanju v desno.

 

Meni tudi sedez poka v hudih ovinkih.

Napisano

Meni tudi sedez poka v hudih ovinkih.

 

Jaz pa zaenkrat tega nisem opazil...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Veliko bolj konkreten in vsaj spodobne slike!!

 

Bolj konkreten ,ker v ga je sama hvala .. ?

Slike pa valda da so bolj?e...so ja meli tanartalep?o barvo na testu.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.