Skoči na vsebino

nove feltne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

no pa je prisel cas za nove feltne

so 17col in 8col siroke imajo spredaj gume 235/45/17 zadaj pa 255/40/17

ker so gume zlizane in presiroke ( na avto pasejo brez ru?enja) zelo slabi pospeski in s tem prevelika poraba imam se vedno original feltne gor do pomladi

 

post-1266-1251393365_thumb.jpg

 

 

post-1266-1251393430_thumb.jpg

 

post-1266-1251393454_thumb.jpg

 

post-1266-1251393508_thumb.jpg

 

post-1266-1251393540_thumb.jpg

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

problem je, ker si dal prevelike gume za tvoj avto (prevelike ne sam presiroke ampak tudi premer ni pravi)

in pol seveda se to opazi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?igec, 255ka je pa kar huda, na ?em je to blo prej? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

standardna 626 V6 ima 205/55 15

ce hoces dat 225 pri 17 col, je pravilna dimenzija 225/40 17

235/35 17 ali 235/40 17

255/35 17

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

glede 8 sirine je odvisno od profila

 

za manjse profile (se pravi od 55 navzdol) je 225 do 245, idealno za 8 je seveda 225.

 

tko za splosni info: sirse feltne in ozje gume imajo boljsi efekt (stabilnost+lega) kot pa ozje feltne in siroke gume

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

labi eno uprasanje glede na to da smo vsak dan blize zimi kaj priporocas za mojo 6 195/65/16 ali 205/60/16..

 

hvala ti

www.trziskisladoled.si

Napisano

195/65 16 bos zelo tezko najdu, pa se to bojo vse za dostavne avte...

tko da ti ostane 205/60 16...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

205/60/R16 - se da za relativno normalno ceno dobit

 

una dimenzija je pa res samo dostavni?ka dimenzija in ne sodi na osebni avto saj je ve?ino predimenzionirana zaradi ve?jih obremenitev dostavnikov. Tako, da pozabi na to dimenzijo, ker Mazda 6 pa? ni dostavnik.

33112_1.png

Napisano

205/60/R16 - se da za relativno normalno ceno dobit

 

una dimenzija je pa res samo dostavni?ka dimenzija in ne sodi na osebni avto saj je ve?ino predimenzionirana zaradi ve?jih obremenitev dostavnikov. Tako, da pozabi na to dimenzijo, ker Mazda 6 pa? ni dostavnik.

 

 

sej sem gledal in v slovenski bistrici jih dobim za 84 eur komad.so pa dunlop wintersport 3d ima kdo izkusnje s to gumo?

www.trziskisladoled.si

Napisano

sej sem gledal in v slovenski bistrici jih dobim za 84 eur komad.so pa dunlop wintersport 3d ima kdo izkusnje s to gumo?

 

ja

odlicna guma, bleje mos prit :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To?no to gumo mam jaz za pozim gor in moram re?i, da je res dobra guma med M+S gumami.

33112_1.png

Napisano

sej sem gledal in v slovenski bistrici jih dobim za 84 eur komad.so pa dunlop wintersport 3d ima kdo izkusnje s to gumo?

 

Js imam iste wintersport 3D dimenzije 205/55 16 in so ok, glede na to da te?i??e avta ni najbolj ugodno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.