Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Ko sem jest razmisljov ce bi remap delov, sem vidu da z novo mapo ma pri istih obratih mal vec moci. Ce bi planirov avto se nekej cajta imet, bi sigurno mapirov, tko mam plan menjat v dokaj bliznji prihodnosti
-
Ti tako praviš Moja čipirana trojka je bolj odzivna od ženine (višji navor pri manjših obratih), pa rada se zavrti do rdečih vrtljajev ( G120 po 4000 rpm nima smisla več gnati). Po števcu gre v 3. okrog 160, tako da ko prehitevaš ni treba "zgubljat časa" s prestavljanjem. Glede končne hitrosti pa ne vem. Tudi o porabi sem enkrat že napisal, na isti relaciji identična poraba (seveda pa bo ob živahnejši vožnji čipirana popila več). Primerjat z G165 pa ne morem, ker je nisem vozil.
-
Sprednji desni kolesni ležaj. Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...
-