Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

nevem ?e bi se strinjal, zato ker pol bi se npr. komot lahko po mestu vozil ve? kot 60 namest 50.. zato ker policaji majo tudi tolerancu na radarju med 5 in 15% (nekateri celo 25%), tako da ?e ?e ti pa ?tevec la?e za kakih 8km/h, potem si ?e pod 50.. tak da to lih nebi rekel, da je tako.. :policaj:

 

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

 

e vidi?... tole je pa napaka ;) GPS je definitivno bolj to?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

 

 

Nisi edini..

 

Poznam tud jaz enega mladeni?a, ki meni ,da

tiste radarske table ob cesti ,ki nam poka?ejo hitrost- Vi vozite..

vse narobe ka?ejo, ker brzinomer v njegovi ?kodi ka?e druga?e.

 

O?itno meni, da je njegov avto nezmotljiv..

Takoreko? ,univerzalna masa,temelj to?nosti vseh ?tevcev.. prameter ,

oz. bolje , pra tahometer.. :lol:

 

Aaah ...mora bit lepo ,?e ma ?lovek tako rad svoj avto.. :ljubezen::ljubezen:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Trojanski kazalci ziher la?ejo. Tam se vozim popolnoma vsak dan s tempomatom na 120, pa mi poka?e od 80 pa do 110 (gledam samo ?e sem sam, da ne zmeri koga drugega). Navigacija mi ka?e sumljivo malo, npr po ?tevcu 170 je po navigaciji 150, po ?tevcu 130 je pa tam okol 120. torej nam tudi porablja ve? goriva pri dejanski hitrosti, ?e nam ka?e manj?o hitrost, a ne? ?e en nateg.....

 

No meni se zdi za navadnega zemljana najbolj to?na meritev, ?e si zmontira? kak?en digitalni ?tevec od SigmaSport, ki je narejen za bicikel..... To sem neko? imel na avtu in na motorju, pa moram re?t da se dobro obnese.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kadar je vo?nja na ravnost je GPS najbolj to?ni merilec hitrosti. V ovinku pa ka?e precej ni?jo hitrost od realne.

33112_1.png

Napisano

Ena zgodba o to?nosti ?tevcev:

En kolega je mel Yugota 45 in je bil prepri?an, da je hiter ko srela. Jaz sem takrat vozil Reno 5-ko, ki pa ni bla ve? pri najbolj?ih mo?eh.

No kolega je htel sprobat, ?e njegov ?tevec dobro ka?e in bi se naj enkrat pelala en za drugim. ?e pred tem sem ga opozoril, da mi 5-ka ne gre ve? ko 130 na uro.

Pa je naneslo, da sva se enkrat zjutraj tak dobla in ga ?gema na delo in, ko sva prispela, on so?i iz avta, pa mi pravi kaj se mu la?em, da mi avto gre samo 130 in mu povem da je tak in, da mi ne gre ve?, pa ga vpra?am kolko je njemu kazalo in pravi da 180 km/h-jev. No jaz sem mu pa povedal, da se nisma pelala ve? ko 110 na uro.

Tu ?e moremo upo?tevat, da tudi 5-kin ?tevec malo ve? ka?e, kot pa je v resnici.

Tolko o Yugo tehniki.

Napisano

No meni se zdi za navadnega zemljana najbolj to?na meritev, ?e si zmontira? kak?en digitalni ?tevec od SigmaSport, ki je narejen za bicikel..... To sem neko? imel na avtu in na motorju, pa moram re?t da se dobro obnese.

 

Ajde.. da si ga mel na motorju mi je jasno..kako si pa na avtu namontiral tisti magnetek pa senzor ?

 

Pa da se mal vrnemo in topic..bo nekdo zelo sre?en.. ;)

 

Sem v?eraj naredil en nedeljski izlet na primorsko,

Mal po kostanj, za gobicam pogledat,kako gajbo jabolk kupit it v o?tarijo kej pojest..

Skratka tipi?no..In temu primerna tud vo?nja, predvsem pa nobenih stanj v kolonah.

Dol po AC nazaj po obi?ajnih cestah in na koncu na doma?em dvori??u

povpre?na poraba.. 7,5 Litra.. !

Whoaaa. . tako nizke cifre v enem letu, kar mamo ta avto ?e nisem videl.. :cheers:

BC sem na ze?etku sevede resetiral..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ajde.. da si ga mel na motorju mi je jasno..kako si pa na avtu namontiral tisti magnetek pa senzor ?

 

 

 

Na motorju: Super attack plus 2x vezica, vse skupaj na disku, cimblizje osi zaradi temperatur

 

Na avtu: neko posebno dvokomponentno lepilo (dal mi ga je kolega klepar). Ko sem hotel odstraniti senzor, sem odtrgal ?e malo materiala plati??a.

 

Lp

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.