Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav.

 

Moj o?e vozi Mazdo 6 letnik 2004 pa ima serijsko ksenonke, vendar desna sveti zelo rumeno za razliko od leve ki sveti belo. Bi kdo vedel v ?em je problem in kako se ga da odpravti? Pa kje se da dobit nove ''fejk'' ksenonke, ker so original blazno drage. Bile sta pa ?e obe lu?i menjane v okivru garancije.

panoramska.jpg
Napisano

Pozdrav.

 

Moj o?e vozi Mazdo 6 letnik 2004 pa ima serijsko ksenonke, vendar desna sveti zelo rumeno za razliko od leve ki sveti belo. Bi kdo vedel v ?em je problem in kako se ga da odpravti? Pa kje se da dobit nove ''fejk'' ksenonke, ker so original blazno drage. Bile sta pa ?e obe lu?i menjane v okivru garancije.

 

Jah nevem, ponavad je to tako, da ?e ena crkne in ?e to eno zamenja? z novo, staro pa pusti? not, potem ni enake svetlobe pri obeh dveh, ker te?ko dobi? tako da bo svetla enako kot stara. Tako da ?e se menja se kr obe zamenja in mogl bi svetit obe enako:)

Bo?tjan

Napisano

Ne fejk prave in poceni, ima? ZS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kok ?asa se to dogaja?

 

Ponavadi je tak problem ?e ena ?arnica crkne in sveti ?ist drga? kot pa bi mogla,lahko je tudi razli?na barva zarad proizvajalca-ali pa enostavno druga vrednost ?arnic!

 

Zllo fajn in proporo?livo je da menja? xenon ?arnice v kompletu-za ta materjal pa se obrni na YavarYe uporabnika

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pozdrav.

 

Moj o?e vozi Mazdo 6 letnik 2004 pa ima serijsko ksenonke, vendar desna sveti zelo rumeno za razliko od leve ki sveti belo. Bi kdo vedel v ?em je problem in kako se ga da odpravti? Pa kje se da dobit nove ''fejk'' ksenonke, ker so original blazno drage. Bile sta pa ?e obe lu?i menjane v okivru garancije.

 

mogo?e majo tuki kej ;)

Napisano

No je biv u?eri o?e na servisu, ko je ?el po tesnila za 323fko (pu??a olje) pa je ?e pra?u za lu?i, so rekl da je fu? ?arnica, nova pride 120? na komad..

panoramska.jpg
Napisano

Da ne odpiram nove teme jaz mam tut isto mazdo pa mam tut problem z xenonkam in sicer mi leva svet drugace pa se zacne utripat pa se kr ugasne potem pa ce luci ugasnem pa nazaj przgem pa spet dela en cas pa spet isto zacne!

 

Kaj je to zarnica fuc ali kaj drugega?

Napisano

Kake oznake zarnic pa ma mazda 6 karavan disel 2004 in kako najvecjo vrednost lahko dam noter jaz bi dal 8000K? Pa kaksne so kej cene?

Napisano

Cena je ugodna, za tak ke? ko da?? na servisu, dobi? par OSRAM, pa ?e za celo soboto zve?er ti ostane. :ouje:

Cena NI odvisna od K, priporo?am pa do max 5000K, ker ve?ji je K kraj?i je "domet" svtelobe, res pa da ne zgleda tako fancy. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Cena je ugodna, za tak ke? ko da?? na servisu, dobi? par OSRAM, pa ?e za celo soboto zve?er ti ostane. :ouje:

Cena NI odvisna od K, priporo?am pa do max 5000K, ker ve?ji je K kraj?i je "domet" svtelobe, res pa da ne zgleda tako fancy. ?zmeden?

 

 

Pa se da to kej s tabo zment?

Napisano

Pa se da to kej s tabo zment?

 

:zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ola, po dolgem ?asu!

 

Zadeva Ksenon vsem znana, vsaj kolikor sem prebral, ampak ni? okoli tega zasledil.

Skratka...sodelavec ima naslednji problem:

 

V?asih (ne pri vsaki uporabi), ko pri?ge lu?ke, le-te oddajajo manj?o svetilnost, kot ponavadi (svetijo slab?e).

 

"Pojav" se ne dogaja redno, ampak na vsake toliko. Tudi ?e ugasne in ponovno pri?ge lu?i ali avto, se problema ne re?i in traja tudi med vo?njo.

 

Hvala za odg.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Ziher ni mazda. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ziher ni mazda. <_<

 

Tak "odgovor" pa nism pri?akoval! <_<

 

?e neb' bla Mazda, neb na Mazdinem forumu spra?eval...Se mi zdi nekok logi?no...no, vsaj men!

 

Kaj napi?em ?e ?t. ?asije, da se bo? lahko prepri?al?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Tak "odgovor" pa nism pri?akoval! <_<

 

?e neb' bla Mazda, neb na Mazdinem forumu spra?eval...Se mi zdi nekok logi?no...no, vsaj men!

 

Kaj napi?em ?e ?t. ?asije, da se bo? lahko prepri?al?

 

Vse je ok, samo se mi zdi da ni napaka v samem xenonu ampak v vi?ini le tega, ker xenon dela al pa ne dela, vmesne funkcije ni.

To je prvi tak primer, ki pa me seveda zanima.

 

Se opravi?ujem za prej?nje vpra?anje, nism mislil ni? slabega, bi pa prej pri?akoval kako tako pri kak?nem evropskem khm ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Njet pjanik...sem bil mal hud v?eri na cel svet, zato sem pa sko?il...se opravi?ujem...bil cel dan tak :)

 

Stvar je pa slede?a...ker pa? njegova babnca ni vedla najbol?e razlo?iti, kaj se pravzaprav dogaja, je tipo vzel avto in se pripeljal z njim na ?iht, da smo skupaj pogledali, kaj bi lahko bilo in seveda tudi on ni imel pojma razlo?it.

Tako da...po dolgem posvetu in ?akanju teme...itak je bilo treba nadure delat...smo ugotovili slede?e.

 

Manj?a svetilnost je posledica "ne-dviga" levega ?arometa pri niveliranju ob zagonu.

 

Ampak, enkrat niveliranje dela, drugi? ne.

In kolikor sem prebral v drugih "postih", ni nastopal ta pojav nikjer in ni tako kot pravi? ti, YavarYe...dela ali pa crkne.

 

Pa lep dan!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Tukaj je re?itev samo zamenjava cele lu?i, ni druge. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tukaj je re?itev samo zamenjava cele lu?i, ni druge. :angry2:

 

Hvala za odg.

Sem prenesel veselo novi?ko, pa pubec ?e lovi zajca po polju, da bo z njim tre??il po lu?ki...hahaha.

 

LP

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Njet pjanik...sem bil mal hud v?eri na cel svet, zato sem pa sko?il...se opravi?ujem...bil cel dan tak :)

 

Stvar je pa slede?a...ker pa? njegova babnca ni vedla najbol?e razlo?iti, kaj se pravzaprav dogaja, je tipo vzel avto in se pripeljal z njim na ?iht, da smo skupaj pogledali, kaj bi lahko bilo in seveda tudi on ni imel pojma razlo?it.

Tako da...po dolgem posvetu in ?akanju teme...itak je bilo treba nadure delat...smo ugotovili slede?e.

 

Manj?a svetilnost je posledica "ne-dviga" levega ?arometa pri niveliranju ob zagonu.

 

Ampak, enkrat niveliranje dela, drugi? ne.

In kolikor sem prebral v drugih "postih", ni nastopal ta pojav nikjer in ni tako kot pravi? ti, YavarYe...dela ali pa crkne.

 

Pa lep dan!

 

Meni je tudi nagajalo tako.Pa so mi menjali nek kos- od face liftane so mi dali not (ne cele lu?i!) in sedaj dela b.p.

Sicer pa je problem na servisih znan. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.