Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mazda?i!

 

V zadnjih (precej de?evnih) dneh se mi je na omenjenem avtu zjutraj (bil v gara?i) dogajalo, da prvih re?mo 5 km cuka ko zme?an, to zgleda kot da bi rodeo bika jahal, ampak samo med dodajanjem plina, ker ko ga popusti? in se pelje? z enakomerno brzino (no gas spusti?, da ve? ne pospe?uje), se tut cukanje neha. Potem pa po par km pa avto za?ne normalno laufat (seveda se medtem ogreje na delovno temp.).

 

Naj ?e povem, da je cel ?as "rodea" avto ?e na benz, tko da ni tle veze da bi ga lih pre?altu na LPG in bi bla to te?ava? <_<:blush:

 

Ziher mate kake izku?nje, kva bi to lohk blo, matr milo, ker popoldne se mi je pa potem to isto dogajal (?tart iz centra LJ), skratka ni lep?ga, gu?va petk popoudne, ura 15h, ti pa pobesnelega bika jezdi? v koloni, skratka res morala! :whatever::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Saj si lepo napisal, da se ti to dogaja sam k je fajhtno. Poberi kable dol in spuci kontakte na sve?kah in na v?igalnih tuljavah. Poglej ?e ostale priklju?ke drugih kablov in jih recimo po?pricaj s kakim kontakt sprejem.

33112_1.png

Napisano

Ocisti razdelilno kapo.

 

a ta ma ?e razdelilno kapo al ma v?igalne tuljave?

33112_1.png

Napisano

pomoje bi mogle bit v?igalne tuljave. Mogo?e bi blo fajn tut ajn?pric mal spucat, se dobi en posebn sprej pa se na?prica not ;)

Napisano

V?igalne kable zamenej, pa poglej ?e je frtajler vla?en pa sve?ke poglej kolk majo razmak in bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa dobr a to res vsem 1,5 Mazdam dela? :unsure: Moji je to delalo, ko sem jo kupil. Potem sem zamenjal kable in je bilo (za nekaj ?asa) dobro. Potem se je zgodba ponovila in so bili spet kabli.

 

Offtopic: A na 1,5 si dal plin? To bo pa kr neki km preteklo, da se bo investicija povrnila. ?zmeden?

Napisano

Hvala za odgovore - mi je mehankar svetval, naj za za?etek s fenom pregrejem (k bo avto fajn mrzu) in sicer kable in pa razdelilno kapo, potem pa da bova vidla, ?e je kej na tem al ni? <_<

 

Simon - plin je noter ja, ampak je treba upo?tevat, da je deklina s tem avtom od junija do danes prevozla ?e 18Kkm, od tega z LPG 16Kkm, kar pomen da ?e par tav?nt, pa je plin "pod streho"! :danzoman::ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nadaljevanje .........

 

biv avto pr mehankarju, ta je zamenju kable in sve?ke (plin zahteva optimalno elektriko), pa se je mal vozu, pa vse ?tima.

 

Jz prevzamem avto, jasno se medtem ohladi, ga ?tartam, pa ?e spet "rodeo", potem grem ?e enkat do njega, mi neki okol "luftmesra" ?isti, potem avto dela. Grem do KR in nazaj brez te?av, dans zjutri pa spet (v zmanj?anem obsegu) ampak rodeo je spet ob?uten, re?mo da je zmanj?an za 70%, a vseeno ostaja!

 

Dec je reku da je preveru vse mo?no, kar je sumil, razen pri "Luftmesru" nima kej nardit, ker je zaprta ?katlica, tko da je predlagu al da od Dandota sposodim rezervnega pa testiram al pa ne ve kaj druzga? <_<

 

Ma kdo ?e kak?en predlog, ker upo?tevala sva vse va?e predloge, razen omenjenga, ki ga ni mogel testirat! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa cev od filtra do sesalnega kolektorja, je kej po?ena ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

 

Ja to je mislu, ?e ti kje 'fou?' zrak vle?e.

Ne bo? verjel kaj je blo pri meni, ko je cukal. O?istil vse kontakte v razdelilnik kapi, konektorje od 'luftmeserja', O2 senzorja, ... - isto. Poizkusil z drugim 'luftmesserjem' - isto. Na koncu zamenjal filter bencina in glej ga zlomka n? ve? cukanja :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

 

Ja ta ja.

 

ja sam njemu cuka le ko je mrzel... dvomim, da je to filter

 

Lahko je ker mrzel motor si "daje" ve? bencina, ker to je sodoben zaug.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tista gumijasta cev je ob rebrih mal preparela, ni pa ?e prov luknje ?ez! <_<

 

Se mi je pa stvar dans od LJ Centra pa do Kamnika iz km v km poslab?evala, pol pa sm se pr Poga?arju ustavu (o?itno je dec sovra?nik LPGja) in mi je reku, da s plinom se on pa ne misl zajebavat (da je v tem te?ava)! :blush:

 

Nimam pojma kva ga fuka ta voz, skratka ?ist sm ?e obupan, ker na momemte laufa normalno, kmal zatem pa so tak?ni tresljaji, kot da bi po "dveh" laufu, niti ne po treh (cilindrih)! :ninja:

 

Je pa tko - ?e men kripa krepne sred ceste se ne sekiram kej dost, a v glavnem se z njim voz deklina, ki je v 8. mescu nose?nosti, pa glih ni zmo?na rinit skreta s ceste, tko da kaj nej nardim, jebemumatrupi?kumilumatr? :ne vem: sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja kaj pol - a ti cuka tud ko je ogret? Mo?no da je benz filter. Zamenjaj ga, sej bi ga verjetno itak ?e moral :hudicek:

A si ziher da cev ne pu??a? ?e je na rebrih preparena...?e to fajn prelepi....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Sm opazu da zna cukat tut ko je ogret, benz filter pa ne ?tekam kok ma veze, ker se isto dogaja na benz in LPG! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sm opazu da zna cukat tut ko je ogret, benz filter pa ne ?tekam kok ma veze, ker se isto dogaja na benz in LPG! <_<:blush:

 

?e ti na obeh cuka je nekaj drugega. Benz pumpa pol tud ni. Dobro preglej tisto nagubano cev, ?e kje pu??a. V vsakem primeru jo fanj oblepi s kak?nim alu trakom al ?em podobnim. S tem re?i? problem 'fou?' zraka.

?e pa ima? filing, da v?asih dela po dveh ali treh batih pa je mo?no tudi da frtajler ne da vsaki? iskre.

A si odprl razdelilno kapo, pobrusil konktorje not, posprejal priklju?ke luftmeserja ...mogo?e ti Dando posodi dober luftmesser za test...

Ne vem se mi zdi da tile 1.5 motorji imajo kr probleme z elektriko...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
:harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.