Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bu?man - ravno o tem pravim, da ?e ti je v?e? vo?nja pri nizkih obratih in ?altanje pol ja.

 

Tako ti povem Mazda 5 je orng rukala....tresla, da naj omenim Mondeota...tk tk tk tk tk

 

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

33112_1.png

Napisano

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

 

Evo sva ?e skupaj. To?no tako, in spet stvar posameznika....TDI ma?ine ki sem jih vozil so res dobre, ?parovne, ?portne. Lepo ?vi?gajo...

Mene je najbolj motilo pri dizlih ker sem veliko na avtocestah prezivel (butelj sem sel 6x v Pariz z avtom) :bravo:. ko so ?li obrati proti 4000 in ve? ni blo ve? tolk uglajeno in ekonomi?no :)

 

CX7 se sedaj po dolo?enih popravkih - temp. senzor plina in drugo pelje povsem druga?e, mal je bla zadu?ena prej, sedaj lahko ?tarta? normalno, dometa ma nad 500km na plin itd...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mene glih pri avtocestah navdusuje dizel...za vse druge voznje pa niti ne

 

mene pa mo? bencinarja :whatever:

 

Nehajmo, uporabnica spra?uje za pametne nasvete. Vpra?anje je tukaj ali gre za ekonomiko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a bomo ?e kaj ni?al % ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a bomo ?e kaj ni?al % ?

 

?ak da zmanjka.....kr vle?e :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.