Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bu?man - ravno o tem pravim, da ?e ti je v?e? vo?nja pri nizkih obratih in ?altanje pol ja.

 

Tako ti povem Mazda 5 je orng rukala....tresla, da naj omenim Mondeota...tk tk tk tk tk

 

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

33112_1.png

Napisano

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

 

Evo sva ?e skupaj. To?no tako, in spet stvar posameznika....TDI ma?ine ki sem jih vozil so res dobre, ?parovne, ?portne. Lepo ?vi?gajo...

Mene je najbolj motilo pri dizlih ker sem veliko na avtocestah prezivel (butelj sem sel 6x v Pariz z avtom) :bravo:. ko so ?li obrati proti 4000 in ve? ni blo ve? tolk uglajeno in ekonomi?no :)

 

CX7 se sedaj po dolo?enih popravkih - temp. senzor plina in drugo pelje povsem druga?e, mal je bla zadu?ena prej, sedaj lahko ?tarta? normalno, dometa ma nad 500km na plin itd...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mene glih pri avtocestah navdusuje dizel...za vse druge voznje pa niti ne

 

mene pa mo? bencinarja :whatever:

 

Nehajmo, uporabnica spra?uje za pametne nasvete. Vpra?anje je tukaj ali gre za ekonomiko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a bomo ?e kaj ni?al % ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bistvo bencinarja z LPG je najceneje prevo?eni km. That's it.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

a bomo ?e kaj ni?al % ?

 

?ak da zmanjka.....kr vle?e :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V Novem mestu padala toča, poplavilo športno dvorano WWW.RTVSLO.SI Od severa in zahoda so se nad Slovenijo razširile padavine. Ponekod se pojavljajo tudi močni nalivi in nevihte z močnejšimi sunki vetra. Arso...  
    • Malo večji torx nastavek kot je imbus pa da ga mal potolčeš notri da se "zareže" in poskusit odvijačit. Al je delikatno če udrihaš po napenjalcu vratu?
    • Danes pa sem pedaliral do službe in nazaj (ni nimam blizu, hehe); Getz pri kleparju, da mu sanira zametke rje, Netopirja pa ne vozim če je slaba napoved. Vreme se je odrezalo NAD pričakovanji, ga pohvalim  
    • Skritikrt, imam eno strokovno vprašanje zate.  Na kitari v vratu imam en izrabljen imbus vijak - ključ 5 (matica), na katerem so se toliko izrabile stranice, da se imbus kluč vrti v njem v  prazno.  Ne morem ga vrtati, ne morem ga uničitit. Ali obstaja kak imbus ključ ali kaj podobnega , ki je malenkost večji kot imbus 5 (par desetnik), da prime.  Spodaj je slika, da boš bolje razumel za kaj se gre. Imbus matica je približno 15 mm noter v vratu. 
    • Seveda mi firbec ni dal miru😄...in sem na brzino kokukal,v kakem stanju je Makita. Neverjetno-izgleda,da prakticno ni bila uporabljena...seveda umazaa je,k so nekaj les brusili...a prej izgleda,da je samo stala. Mast v glavi nikoli ni bila "zagreta" do te mere,dabii se lepo razlila tudi po zobnikih...zobniki pa skoraj kot novi. Seveda je steoj star cca. toliko kot jaz..40-50 let po moje🧐...in se je mast čisto posušila in strdila... Ležaji so tudi ok...a jih bom vseeno zamenjal z novimi...tisti najmanjsi na rotorju je celo "odprte" sorte😲...to danes več ne gre🙄... Se vidi tudi na komutatorju rotorja,da stroj ni prakticno nič tekel...tudi z nohtom se ne čuti prehod na drsno površino ščetk. Skratka-stroj je res malce umazan,a je praktično kot nov. Skratka-trije ležaji,mast in nove ščetke in bo stroj delal BP😃 Seveda moram rotor in stator za vsak slucaj temeljito izmeriti,a po moje,ker nič ne iskri,je malo moznosti,da bi bilo elektricno kaj narobe.   Dober video o popravilu točno takih brusilk...a so vse novejše od moje...zanimivo👍     In še en zanimiv.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.