Skoči na vsebino

Mazda 6 GT 2.5 prvi redni servis


Priporočeno sporočilo

Bli?a se mi prvi redni servis za Mazdo 6 SP GT 2.5 (bencin) pa me zanima koliko pribli?no stane in ali obstojijo cenovne razlike pri poobla??enih serviserjih (seveda cena normalnega servisa, ?e je vse v redu) in kako je z nadomestnim vozilom brezpla?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bli?a se mi prvi redni servis za Mazdo 6 SP GT 2.5 (bencin) pa me zanima koliko pribli?no stane in ali obstojijo cenovne razlike pri poobla??enih serviserjih (seveda cena normalnega servisa, ?e je vse v redu) in kako je z nadomestnim vozilom brezpla?no.

 

Vsi servisi imajo na?eloma enako ceno, potem je samo odvisno koliko popusta bo? zdilal.

Raje povej kam ima? namen peljat, to je dejansko bolj pomembno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem nikol tja peljal, samo na?eloma ni kakih velikih pripomb.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi servisi imajo na?eloma enako ceno, potem je samo odvisno koliko popusta bo? zdilal.

Raje povej kam ima? namen peljat, to je dejansko bolj pomembno.

 

Edit: napa?no citirial, hotel sem komentirat Skorn?ka.

 

My 2 cents: bil je OK, potem (zadnje leto-dve) pa so se ZELO pokvarli, odnos nikakr?en, vse bi rad dodatno zara?unal (tudi nadomestni avto), ne prizna napake, no?e se pogovarjat o garanciji, ?e avto mi ni opral (sicer malenkost, ampak opazna)...

 

Tu na forumu ?e najbolj hvalijo BTC Gama servis.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu na forumu ?e najbolj hvalijo BTC Gama servis.

 

To je pa tudi res !

Pa rabi? nadomestni avto za 1-2 uri ? ?zmeden?

Js bi stal zraven jim te?il in bi blo ?e prej fertik, ker bi me bli tolk naveli?ani. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

do Skorn?ka sem zadr?an, saj sem jim pri dostavi vozila na servis zraven dal spisek, kaj vse morajo preveriti in so vsaj 2 to?ki totalno pozabili... da o njihovem li?arju ne zgubljam besed, ker je KATASTROFA! (li?arije ne delajo sami!)

 

pa ?e avto sem dobil nazaj z dodatnimi praskami, ki jih ob dostavi ni bilo... komentar je bil, da oni pa? ne gledajo vsake praske, ki je na avtu... :P

 

so bili pa zelo korektni kar se ti?e garancijskih popravil (rja na zadnjih robovih in po vratih) in so zrihtali tudi tisto, kar drugi niso hoteli (menjava ICja) !!! tu nimam kaj povedati... ?al je tudi pri garancijskih popravilih bilo zraven li?arsko delo, kar celotno sliko spet pokvari...

 

na?eloma pa velja za VSE servise, ne samo za Mazdinega, da se je bolje pisno dogovoriti, kot samo na lepo besedo, saj lepo besedo ni te?ko po?reti...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

do Skorn?ka sem zadr?an, saj sem jim pri dostavi vozila na servis zraven dal spisek, kaj vse morajo preveriti in so vsaj 2 to?ki totalno pozabili... da o njihovem li?arju ne zgubljam besed, ker je KATASTROFA! (li?arije ne delajo sami!)

 

pa ?e avto sem dobil nazaj z dodatnimi praskami, ki jih ob dostavi ni bilo... komentar je bil, da oni pa? ne gledajo vsake praske, ki je na avtu... :P

 

so bili pa zelo korektni kar se ti?e garancijskih popravil (rja na zadnjih robovih in po vratih) in so zrihtali tudi tisto, kar drugi niso hoteli (menjava ICja) !!! tu nimam kaj povedati... ?al je tudi pri garancijskih popravilih bilo zraven li?arsko delo, kar celotno sliko spet pokvari...

 

na?eloma pa velja za VSE servise, ne samo za Mazdinega, da se je bolje pisno dogovoriti, kot samo na lepo besedo, saj lepo besedo ni te?ko po?reti...

 

Pri meni pa velja,da se je VSEM uradnim servisom najbolje na dale? izogniti,?e no?ete bankrotirat. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem opravil prvi redni servis na moji Mazdi. Servis je bil narejen pri AH Skoren?ek v Velenju. Moram re?i, da je bil servis opravljen izredno korektno in se zahvaljujem g.Skoren?ku za prijaznost. Kako je vse skupaj potekalo: ob 8.uri sem predal avto na servis kot je bilo predhodno dogovorjeno. Avto sva z g.Skoren?kom skupaj pregledala glede morebitnih prask na vozilu, ki jih na sre?o ?e nimam. Dobil sem brezpla?no nadomestno vozilo Mazdo 5 in se dogovoril da moje vozilo prevzamem ob 11.uri. Na servis sem se vrnil malo pred 11.uro in vozilo me je oprano ?e ?akalo pripravljeno za prevzem. Poravnal sem ?e ra?un, ki je zna?al 211,00 ? (za Mazdo 6 GT 2.5 bencin). Odnos zares profesionalen in korekten. Zelo zadovoljen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.