Skoči na vsebino

60% slovenskih cest smrtno nevarnih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po poro?anju na kanalu A naj bi tuja neodvisna komisija podala ugotovitve, po katerih je kar 60%slovenskih cest smrtno nevarnih.

 

Nas, voznike, pristojni organi neprestano ?opajo z "ugotovitvami", da je za stanje na slovenskih cestah kriva izklju?no na?a objestnost nepazljivost in neznanje. So kot fajmo?tri, ki jim je osnovni opis del in nalog vzbujanje krivde pri ovcah. Sam ne verjamem da smo Slovenci res toliko slab?i vozniki od ostalih narodov, mislim, da je tak?no "basanje" s strani odgovornih namenjeno temu, da se la?je kasira in pa za prikrivanje njihove lastne nesposobnosti. To, da imajo narodnjaki zakupljen resor prometnega ministrstva ?e vse od osamosvojitve je za Slovenijo ?e prava mala naravna katastrofa.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Koooon?no so prvi? to javno nekje povedali, seveda na privat TV, na TV SLO tega pomoje nikol ne bo. Je ?e ?as da skidajo to sodrgo katera je odgovorna za to vklju?no s tem bebavim ?lendrom kateri odkar je na tej "sceni" ni ni? pametnega naredil.

Napisano

Ni? novega, ampak cesta ni kriva ?e ji ne prilagodi? hitrost a ve?. Bolje da si pijan in ne vidi? ni?....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jah sam ne morejo se vedno ven vle?ti s to njihovo neprilagojeno hitrostjo, potem naj dajo za po celotni Sloveniji omejitev 20 km/h in cest sploh ni treba delati in popravljati, saj se niti po makedamu pri teh hitrosti nebo nobenemu ni? zgodilo, pa ?e ?tevilo mrtvih se bo drasti?no zmanj?alo. Sej v prispevku so snemali cesto Litija-Trbovlje ?e se ne motim, in po taki cesti 40000 avtov dnevno....jaooo...sve?e so pa res na vsakih 100 metrov.

Napisano

Stanje na?ih cest je res katastrofa, ampak vsak meter ?e tako "varne" ceste je smrtno nevaren, ?e se po njej pelje idiot. Recimo avtocesta (po EU standardih, ne pa katera od na?ih...) je kao najbolj varna, pa vsi vemo, da se ravno na njih lahko zgodijo najhuj?e stvari :( .

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Mater pa kaj jaz ?e zadnjih 5 let trobim vsaki?, ko se debata obrne v to smer in se borim z mlini na veter in pi?em komentarje na vsako neumnost, ki jo sproducirajo ?lendrovci in Lojzovci. Ne zato, ker mi pa?e se kregat in zgubljat ?as s pisanjem ampak zato, ker edino na tak na?in se da ljudem vsaj malo odpret o?i in pogledat ?e na drugo stran tistega kar nam na?i vladajo?i posku?ajo utupit v glavo.

 

 

To kar je bilo objavljeno v tem prispevku ni ni? drugega kot samo spra?evanje odgovornih zakaj na?e statistike ne zajemajo odgovornosti slabih cest tako kot to po?nejo v tujini. ?al pri nas je tako, da vladajo?i in odgovorni imajo vedno za sabo raznorazne prile?nike, ki bodo slepo zagovarjali vsako neumnost, ki jo vladajo?i sproducirajo. Zaradi take slepe podpore raznoraznih lojzev smo v situaciji kjer smo.

 

 

Drse? in poflikan asfalt, udarne jame ipd skoraj prisilijo voznika, da namesto na prometno situacijo bulji direktno v asfalt, da bi se izognil luknjam, nato pa ni? hudega slute? zapelje na fliko izredno drse?ega asfalta kjer ga odnese v graben ali pa na nasprotno stran.

 

Priletijo d?avni organi (policija) in vse kar najdejo je neprilagojena hitrost in ni? drugega - nobene krivde vzdr?evalca - ni?, ?isto ni?.

 

Bom povedal ?e dva primera ?iste krivde asfalta in vzdr?evalcev ter projektantov pa nikoli niso odgovarjali omenjeni:

 

1. Ovinek na cesti za Opekarno v Lj, ki povezuje Cesto na Brdo in AC priklju?ek na brdu, je bil tako drse?, da so se vzimskih razmerah z zimskimi gumami ob ?isto vsakem de?ju na tem ovinku redno zaletavali. Ni minil de?ni dan, da tam ne bi bilo nesre?e. ?e si pripeljal 20km/h ti je za?elo drseti iz ovinka tako, da o nekem divjanju tukaj resni?no ni govora.

 

Ta situacija je trajala mnogo let, dokler odgovorni niso naredili le?e?ih policajev in poreskali ovinek. ?eprav so le?e?i policaji brezvezni ukrep saj bi bilo reskanje dovolj se od takrat na tem ovinku ni zgodla nobena nesre?a ve? !!!!!!!! Torej kdo je tu kriv? Vozniki ali projektant in vzdr?evalec?

 

2. ?e vedno stanimo na Vi?u v Lj kjer se sekata vi?ka cesta in cesta dolomitskega odreda pri O? Vi?.

Od samega obstoja te ceste (150let) je bila vedno Vi?ka cesta glavna saj gre lepo naravnost. Nakar je nek investitor naredil na tem koncu nove bloke in ker je imel o?itno neke nore veze na ustrezni instituciji je dosegel, da je zdaj potek glavne ceste postal ovinek na cesto dolomitskega odreda.

 

Zaradi slabo postavljenih ozna?b (znakov) in nobenih talnih oznak ?!?!?! je to kri?i??e postalo kri?i??e nesre? kjer je dnevno butalo kot za stavo - sre?a je edino bila, da je kri?i??e dokaj ?iroko in dokaj pregledno, da nesre? ni bilo veliko ampak kako si naj ?lovek razlaga situacijo, da nesre? ni bilo dokler niso spremenili prometno ureditev.

 

V glavnem ta situacija je trajal par let in zdaj so odgovorni le naredili re?itev: postavili so semafor ?zmeden? Se pravi, da so raje investirali 10 tiso?e ? v postavitev lightshowa, kot da bi kri?i??e pustili tako kot je bilo vseh 150 let.

 

Pa spet se vpra?am kdo nosi odgovornost za to toliko nesre? v zadnjih dveh letih zaradi spremembe poteka prednostne ceste in neustreznih znakov in talnih ozna?b. Glede na to, da so kri?i??e pred to spremembo prenovili in preplastili bi ga lahko tudi dvignili in bi bilo celo kri?i??e kot en velik le?e?i policaj, lahko bi pa bilo tudi kro?i??e saj je frekvenca prometa na tem delu kar velika.

33112_1.png

Napisano

Js vse skupaj razumem da se namenoma ni? ne naredi, da imajo kopi delo in lepo polnijo dr?avno blagajno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Veste zakaj cesta Litija - Zagorje nima javne razsvetljave? Ker je dosti razsvetljeno ?e zaradi sve? ob cesti ...

 

Malo za ?alo, malo za res. Vsako pomlad se na tem odseku pobije najmanj 5 ljudi ... Sramota pa je ta, da ni nikjer radarja ... (tukaj bi pa? moral bit ...) Tko kot sm prej?nji teden povedal policaju, ki mi je napisu kazen, ker me je slikal 30m pred tablo "90km/h": La?je je na tak na?in pisat kazni IN POBIRAT DENAR, slu?bo kon??v dveh urah in gre? lahko po tem kofetkat v blji?nji lokal, nadaljnih 6 ur ... Nesposobne?i, TOTALNI! :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Te ceste mamo res CARSKE - vse ?estitke "vzdr?evalcem" :danzoman::rispekt::rozico:

 

Bemumast, skoraj vsakodnevno se vozim po AC do Vodic, potem pa od Vodic do Komende, od tam pa do Kamnka. ?e kdo ve kaka je cesta mimo IOC Zapolje, sploh v de?ju, pol ve, nad ?im (predvsem varnostjo) sem najbolj impresioniran! :ninja::whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Te ceste mamo res CARSKE - vse ?estitke "vzdr?evalcem" :danzoman::rispekt::rozico:

 

Bemumast, skoraj vsakodnevno se vozim po AC do Vodic, potem pa od Vodic do Komende, od tam pa do Kamnka. ?e kdo ve kaka je cesta mimo IOC Zapolje, sploh v de?ju, pol ve, nad ?im (predvsem varnostjo) sem najbolj impresioniran! :ninja::whatever:

 

a drsi? sramezljiv

33112_1.png

Napisano

divjak!

?e ?e itak ve?, da drsi, se pa? po?asneje vozi !!!

 

sark. OFF

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

lohk bi pa tud kak?ne bolj?e gume nabavil - sploh zdej k bo? ata pa res ne na gumah ?parat no <_<

33112_1.png

Napisano

Jah sam ne morejo se vedno ven vle?ti s to njihovo neprilagojeno hitrostjo, potem naj dajo za po celotni Sloveniji omejitev 20 km/h in cest sploh ni treba delati in popravljati, saj se niti po makedamu pri teh hitrosti nebo nobenemu ni? zgodilo, pa ?e ?tevilo mrtvih se bo drasti?no zmanj?alo. Sej v prispevku so snemali cesto Litija-Trbovlje ?e se ne motim, in po taki cesti 40000 avtov dnevno....jaooo...sve?e so pa res na vsakih 100 metrov.

 

Ja lega. Jaz sem se dokler ni blo AC ?ez trojane, vsak dan tam vozil.. Obup. Za dan mrtvih pono?i sploh lu?i ne rabi?. Tolk o tej cesti. Me ?e ima da bi naredil na za?etku tablo in napisal po ugotovitvah ... se vozite po cesti smrti...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

js se tukaj ne bi strinjal z parimi..recimo v Makedonij kjer je 99 procentov ceste smrtno nevarnih lahko trdim da se zgodi veliko manj nesrec kot pa tukaj v slo..recimo ce primerjamo ceste tukaj in dol bi js reku da so tukaj neverjetno dobre ceste..sam problem je v samih voznikih in njihovo samozavest in trmo..

 

Ze veliko krat se mi je zgodilo da sem bil v kaksne meni neznan kraj in pac sem se lovil po cesti,ni bilo cloveka da ne bi trobil medtem ko pa recimo v avstriji ce vidijo da si tujec in da se ne znajdes oni ti bojo dali prednost pa ceprav ima on prednost itd..

 

tok o temu, o "nevarnih" cestah in "varnih" voznikih..

www.trziskisladoled.si

Napisano

js se tukaj ne bi strinjal z parimi..recimo v Makedonij kjer je 99 procentov ceste smrtno nevarnih lahko trdim da se zgodi veliko manj nesrec kot pa tukaj v slo..recimo ce primerjamo ceste tukaj in dol bi js reku da so tukaj neverjetno dobre ceste..sam problem je v samih voznikih in njihovo samozavest in trmo..

 

Ze veliko krat se mi je zgodilo da sem bil v kaksne meni neznan kraj in pac sem se lovil po cesti,ni bilo cloveka da ne bi trobil medtem ko pa recimo v avstriji ce vidijo da si tujec in da se ne znajdes oni ti bojo dali prednost pa ceprav ima on prednost itd..

 

tok o temu, o "nevarnih" cestah in "varnih" voznikih..

 

Ceste SO NEVARNE. (oprosti, ampak na ?alost tukaj govorimo o dejstvih) ;)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ceste SO NEVARNE. (oprosti, ampak na ?alost tukaj govorimo o dejstvih) ;)

 

ja sej se delno strinjam s temu..sam k temu pripomore tudi kultura voznikov..

www.trziskisladoled.si

Napisano

js se tukaj ne bi strinjal z parimi..recimo v Makedonij kjer je 99 procentov ceste smrtno nevarnih lahko trdim da se zgodi veliko manj nesrec kot pa tukaj v slo..recimo ce primerjamo ceste tukaj in dol bi js reku da so tukaj neverjetno dobre ceste..sam problem je v samih voznikih in njihovo samozavest in trmo..

 

:rispekt:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Da ne bomo samo slabih stvari pisali, ja krajevne ceste so res slabe, ampak problem je pa tudi da folk ne lo?i dobre od slabe, omejitve od prepovedi...itd in ti?i ko nor...

 

P.s. Kar se ti?e avtocest v sloveniji lahko povem da so med bolj?imi, problem so stalna dela, prevelik tranzit, predvsem tovorni, in ?e enkrat prepotentnost voznikov.

 

Mimo gradca, Dunaja, pred Prago, na 500m utripa 100 ali 80, in vsi vozijo toliko!

 

Druga stran pa so po*** ani avstrijci na odprtih avtocestah, 4 pasovnica pred dunajem a vsi na obeh levih pasovih penzionersko 100 na uro, v 3 pm, res celo pot.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no kot clovek k nardi sluzbenih 200 + kilometrov na dan mislm da kle loh neki povem. naprimer ce je veliko dezja je cesta v sred lj nevarna ?etudi jo vozi? po omejitvah. Govorim pa v cesti od tunela pod orto barom do be?igrajske gimnazije , omejitev je 60 , asfalt pa totalno drsec , in seveda se bo kdo na?el ki bo rekel "saj ti ni treba gonit 60" ja , ce je omejitev na 60 bojo ljudje vozili 60 kle ni da ni , pol nej al postimajo cesto alpa znizajo hitrost , seveda bojo naredili slednjo stvar in evo spet se bo na eni cesti ohromil tekoc promet. Nickolkat sm slisu od familje in se koga druzga " ja sj ni treba divjat" pa odkar imam izpit vozim po pravilih , niti ene kazni razn za "nepravilno" parkiranje nisem dobil. Kar se pravi tele na?i znajo samo dnar pobirat , dab pa kej porihtal okoli tega pa nic. Da ne govorimo naprimer o sceni ki jo je mel sodelavec , na stari cesti mu je pred avto skocil potepuski pes , zbil ga ni , je pa zato zapeljal graben in unicil avto. In lej ga zlomka , kaj so mu rekli policaji ? Ja gospod kaj pa niste prilagodili hitrosti,ce je ze vozil 90kmh izven naselja kar je pravilno. Kako dvolicni znajo biti nasi gospodje ane? zmerom smo krivi vozniki in "neprilagojena hitrost" nikoli kaj drugega

Napisano

Mimogrede ... V?asih vozim za nekom, ki ma slab?e opremljen avto kot jaz (ali pa me celo kdo tak?en prehiteva ...) in pojma nima kaj sploh pomeni prilagodit vo?njo cestnim razmeram. Nima pojma, da ma? na mokrem dalj?o zaviralno pot, da tudi temperatura vpliva na lego na cesti ... v glavnem, vse kar bi se mogu poleg CPP in ostalega nau?it (vsaj po mojem) ?e v avto?oli.

 

Cesta Izlake - Kisovec (pri tovarni YTONG - Siporeks) je ovinek z dvema avtobusnima postajama. Asvalt je po de?ju tako spolzek, da ko zleti? s ceste, stopi? ven iz avta in si zlomi? ?e nogo ... Iz tedna v teden se dogajajo nesre?e, redno se menja bankina in kljub opozorilom nekaterih, ne znajo vsaj toliko poskrbet za varnost, da bi postavli znak za spolzko cesti??e in omejili hitrost na VSAJ 50Km/h ... Va?no je pobiranje kazni, in pridiganje o tem, da si divjak in, da ?e bi pripeljal s prilagojeno hitrostjo ne bi zletel s ceste ... Zdej pa mi naj nekdo pove, kako zaboga naj nekdo, ki se 1. pelje po tem cestnem odseku sploh ve, po kak?ni cesti pelje ...

 

Ceste so v katastrofalnem stanju, sistem je totalno v P.lzdi, k nesre?am pa aabsolutno botruje tudi kultura voznikov. Te pa bi se mogli ljudje nau?it tudi preden nekoga na cesti ubijejo ... <_<

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Jz bi kamjonarje anga?iru, pa nej se najbolj kriti?ne ceste blokira (kokr proti tankovske ovire 91-ega), pa da vidmo kok hitr bojo popravil. S tem bi pa nardil samo plus, ker dokler bi bla cesta blokirana (do popravila) ne bi noben poginu na njej! :angry2:<_<:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Don

 

To, da postavijo table niso ni? naredili... v takih primerih pomaga le hraprenje asfalta oz. povrđinsko rezkanje in bo zadeva dobra za dve leti pol pa spet. Govorim za najcenej?o re?itev, ker druga?e bi bilo dobr menjati cel asfalt.

 

Mamo pa v Slo en velik problem in sicer je ve?ina asfalta delana iz apnen?astega peska. Apnenec pa voda pa vemo kaj se dogaja in zato asfalt ratuje z vplivom vremenskih pojavov (de?ja in snega) iz meseca v mesec bolj spolzek. ?e bi recimo imeli v asfaltu kake druge kamenine (granit ali kej podobnega) bi bile na?e ceste skoraj idealne.

 

Ker tega ni je pa? na nas uporabnikih "naloga", da si za na?e avte izbiramo ?imbolj?e gume in recimo, da zimske romajo v smeti najkasneje po tretji sezoni uporabe. To je edini na?in, da si vsaj sami zagotovimo vsaj del?ek te varnosti, ki nam jo dr?ava ne omogo?a.

 

 

?e mene vpra?ate bi zakonsko prepovedal uporabo ve? kot 4 leta starih zimskih gum in 6 let starih letnih. Sploh bi pa prepovedal prodajo raznoraznih kitajskih ?ungalunga gum in tudi uporabo teh bi kaznoval z ustrezno kaznijo.

 

Na tehni?nih pregledih bi poleg kontrole gum uvedel tudi kontrolo amortizerjev tako, da izlo?imo ?e ta aspekt nevarnosti. Kolikokrat vidim kaka stara jajca na cesti, k se ziblje kot ladja na valovih saj amortizerjev ?e davno nima ve?. Pol pa takle prpelje s 40 v ovinek, kjer je malo bolj razsut asfalt pa gume tolk odskakujejo, da enostavno zdrsne z ovinka ven pa prleti policaj in mu nalo?i kazen neprilagojene hitrosti.

 

Pa je bila res hitrost neprilagojena? ?e bi bila lepa cesta, da! ?e bi bili delujo?i amortizerji, da! In to so osnovni problemi, kjer si odgovorni zatiskajo o?i. Z urejenimi cestami in z popolnim pregledom tehni?ne ustreznosti vozil si upam trditi, da v tem trenutku zmanj?amo ?tevilo nesre? vsaj za tretjino ?e ne celo za polovico.

33112_1.png

Napisano

 

Mamo pa v Slo en velik problem in sicer je ve?ina asfalta delana iz apnen?astega peska. Apnenec pa voda pa vemo kaj se dogaja in zato asfalt ratuje z vplivom vremenskih pojavov (de?ja in snega) iz meseca v mesec bolj spolzek. ?e bi recimo imeli v asfaltu kake druge kamenine (granit ali kej podobnega) bi bile na?e ceste skoraj idealne.

 

 

To?no tako!

 

(Tiste o zakonski prepovedi o gumah in amortizerjih so pa mal bose :blush: pa ne milsim ozvo?enja.)

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Se pa tukaj pojavi ?e en problem, po moji oceni je cca 30% voznega parka v Sloveniji neprimernega (zani? oz. neenake gume, rjavi da jih dr?i samo ?e barva skupaj, .....) in ve?ina ljudi, ki ima take avtomobile so na robu pre?ivetja. ?e recimo ?ivi ?e v nekem oddaljenem kraju, kjer ni avtobusne povezave, lahko to pomeni propad. Ho?em povedati to, da niso krivda samo na nevzdr?evanju avtomobila, ampak so se nekateri primorani z takimi vozit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.