Dobro, tej kolesarji, ki se vozijo bolj po asfaltu (kot Boss) nimajo takih lepljivi gum, to je res. Te nove, ki jih imam sedaj gor so pa res neusmiljene do vožnje po asfaltu. Kotalni upor, širina, zmes gume. Tako, da res težko greš preko 25/uro.
Samo vse več ljudi prisega tudi na motorjih na avtomatski menjalnik. Predvsem tisti, ki jih vozijo avtomobili in ne oni njih, v katerih so avtomatski menhalniki in druga pomagala. Oni pa levobračajo volan kot otroci. 😉
V mojem primeru 100% na AC uporaben. Nobenih problemov, samo pravocasno vse narediti, brez smernika pa itak ne uboga.
Ce tisti za tabo ne uboga ne spremlja prometa......oz rabi radarski
Avtomatski v avtu je zakon. Tezko bi sel nazaj na rocnega (v fiatu je pac nujen)
Misljeno je bilo za motor....ravno vozim novi gs1300a ASA....groza.
No, to jaz rešim z gasom. Vsaj meni se takrat začasno tempomat izklopi - barva na HUD-u gre iz zelene v belo in lahko pospešim, kot se mi zdi in tudi varnostno razdaljo malo požrem. To preizkušam zadnje čase in je vožnja veliko bolj tekoča.
Drugače je pa res, da včasih izgleda, kot da si bebast in ne znaš voziti, če mu pustiš da čisto sam bremza in pospešuje, ti pa samo zavijaš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.