Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je bolle napisal:

ne kompliceri. nafta ti je zmrznila tko k men.

men je ?lo na jok k sm na odstavnem pasu razmi?lu kaj je z mojo mazdo narobe...

k ga pa dobr stisne?.....

sm pa najmo?nej?i na ac

 

Ni nijno da je na nafti kaj zmrznilo, smo v eni cevki jer kapljica vode in zmanj?a ali pa prepre?i pretok in je sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ni nijno da je na nafti kaj zmrznilo, smo v eni cevki jer kapljica vode in zmanj?a ali pa prepre?i pretok in je sranje.

 

samo te nev?e?nosti pri nizkih temperaturah je pa res edini minus za dizle. :P

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

samo te nev?e?nosti pri nizkih temperaturah je pa res edini minus za dizle. :P

 

Ta ista napaka se lahko tudi pri bencinarju zgodi, niso popolnoma imuni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Alex napisal:

samo te nev?e?nosti pri nizkih temperaturah je pa res edini minus za dizle. :P

 

Voda se kondenzira v vseh motorjih in to predvsem takrat, ko so kraj?e vo?nje. Kdor dela dalj?e relacije ve?ino ne bo imel problemov ne z dieslom ne z bencinarjem.

 

Recimo Labi al pa moja malenkost ?e nisva imela te?av z dizelcami pa je blo par let nazaj 1x tudi -24°C in avto na prostem pa je vseeno v?gal kot mina.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Voda se kondenzira v vseh motorjih in to predvsem takrat, ko so kraj?e vo?nje. Kdor dela dalj?e relacije ve?ino ne bo imel problemov ne z dieslom ne z bencinarjem.

 

Recimo Labi al pa moja malenkost ?e nisva imela te?av z dizelcami pa je blo par let nazaj 1x tudi -24°C in avto na prostem pa je vseeno v?gal kot mina.

 

Sej tudi jaz ?e nikoli nisem imel teh problemov.res je,da sem vedno tankal na omv-ju.

Zadnje cajte pa na petrolu.Bomo vidli,kj bo po novem letu na snegu. ;)

 

 

Napisano
  je Boss napisal:

Voda se kondenzira v vseh motorjih in to predvsem takrat, ko so kraj?e vo?nje. Kdor dela dalj?e relacije ve?ino ne bo imel problemov ne z dieslom ne z bencinarjem.

 

Recimo Labi al pa moja malenkost ?e nisva imela te?av z dizelcami pa je blo par let nazaj 1x tudi -24°C in avto na prostem pa je vseeno v?gal kot mina.

 

Ja sej tele kratke relacije to vbija avto, ampak kaj ?e? tko pa? je! Jas imam ve?ina kratke relacije, ampak gledam tako, da ga vsaj enkrat na teden ali vsaj enkrat na 14 dni peljem na sprehod na ka?no malo dalj?o turo pa ?e se le da po avtocesti, da se malo pre?istijo ventili...itd.

Drga? pa men je v?gal zmeri v prvo to ni blo blema nikol, tut zdej ko sem imel ta problem ko mi je "cukal", sam pol mo?i ni dobil nobene ne obratov....

No zdej je filter novi, kar je tut pomembno, tankal sem zdej tale ultimax na petrolu,ki nej bi bil uredu zadeva...to bom sam najbolj videl, pa ?e bo mraz stisnil malo bolj bom pa ?e tale aditiv not vlil pol pa nima kej zmrznt! :)

Aja fantje tak ?ist mim grede.... kolk imate kaj vi navade avto ogret preden se odpeljete? Mislim predusem zdele pozimi ko so temperature pod ledi??em? Jas imam tako navado da ga zmeri pustim laufat minimalno minuto do dve, ?e je pa fejst mraz pod -10 pa tut 5 minut, ponavad pa tako da ko vidim da se cager za temp. dvigne pol ?tartam....

Men pravi kdo da pretiravam, vidim pa tut mnogo ljudi ko v?ge avto pa ni va?no je bencinar ali diesel, ni? ne po?akajo vsaj par sekund....samo po gasu... to je tak kot bi ?el jas zjutri takoj ko se zbudim ko sem ?e ?isto zale?an in zaspan, ven na mraz in za?el kr na polno laufat.....to je matrarija ;)

Da ne omenjam sosede ki ima pol leta staro Kio, ko zjutri v?ge avto, namesto da bi se lepo odpeljala, ?e ?e nemore vsaj malo zagret avta, pri?ne pa nabijat gas da je kr hudo.... menda zato da bi se ?im prej zagrel..... :rolleyes::whatever:

No zanima me va?e mnenje kako navado imate vi, jaz pravim tako, da je zlo koristno vsaj malo po?akat da se avto zagreje, ?e posebej pa velja za diesle.

Bo?tjan

Napisano

Js po?akam ,samo takret ko se na?a ne prigunca ven iz bajte, druga?e pa samo sedem obrnem klju? in oddrvim. Je pa razlika, ?e po?akam samo minutko, mi preklopi na plin cca 3 km prej. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz po?akam 10s toliko kot je nekje normalno za sodobne motorje. Ogrevam ga ne, ker ni potrebno pa ?e potratno je. :P

33112_1.png

Napisano

Ok. zdej vidm da res jas mogo?e kompliciram glede tega, sam ?e pa useen mislm da je dobro ?e je temp. pod -10 po?akat minutko da ne gre na suho useskup.... :P

Bo?tjan

Napisano

Ve? v motorju je olje da ni ni? na suho takoj ko se motor obrne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je boskopetek napisal:

Ja pri -15 je hitr kej n suho....kljub olju :rolleyes:

 

Potem bi bilo na odpadu ?e premalo mesta za vse zaribane ma?ine. ;)

?e uporablja? res pravo olje,se nima? kaj bat.

 

 

Napisano
  je boskopetek napisal:

Ja pri -15 je hitr kej n suho....kljub olju :rolleyes:

 

Majster poznavanje in delovanje motorja ti ni nekam dobro znano, ker olje ste?e v karter v vsakem primeru in ne samo pri -15, tako da je samo od olja odvisno koliko ga ostane na vitalnih delih do zagona, da takoj ma?e drsne povr?ine, ko se motor obrne, tako ali tako pa motor ?e po 1 ali 2 obratih motorja dobi novo sve?o porcijo olj pod tlakom iz oljne ?rpalke. To je tudi vzrok da je treba nektere avte dlje "kot nekatere", ker je to namenoma narejeno da se najprej ustvari tlak olja in otem motor ?ele ste?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Majster poznavanje in delovanje motorja ti ni nekam dobro znano, ker olje ste?e v karter v vsakem primeru in ne samo pri -15, tako da je samo od olja odvisno koliko ga ostane na vitalnih delih do zagona, da takoj ma?e drsne povr?ine, ko se motor obrne, tako ali tako pa motor ?e po 1 ali 2 obratih motorja dobi novo sve?o porcijo olj pod tlakom iz oljne ?rpalke. To je tudi vzrok da je treba nektere avte dlje "kot nekatere", ker je to namenoma narejeno da se najprej ustvari tlak olja in otem motor ?ele ste?e.

 

To je tudi vzrok da je treba nektere avte dlje "kot nekatere", ker je to namenoma narejeno da se najprej ustvari tlak olja in otem motor ?ele ste?e.

 

Tuki si mislu da je treba nekatere dlje kurblat? Oz dlje ?asa dr?at klju? da avto v?ge? Lej ?ist ?panska vas mi ni motor in njegovo delovanje, vem neki stvari tako, da ko sem napisal da gre pri -15 hitr kej na suho, sem pretiraval, kaj sm pa hotu povedat se pa tako ve. Glede tega vidm da pretiravam sam jas raje po?akam ko je hud mraz minutko k drga? se mi kr mal zasmil useskup, ?eprav vem da je mazanje, ampak useeno. Olja so dones zlo kvalitetna tako da bi moglo bit zadostno in ravno tako u?inkovito mazanje pozimi kot tudi poleti.

 

Da pa ne odpiram nove teme bom pa kar tukile napisal eno upra?anje ki me zanima. In sicer:

 

Zadnji? sem kupil tale aditiv za disle da ne zmrzne nafta. Ko sem to kupoval, se mi zdi da sem to kupil v bauhausu, sem videl na polici ?e mnogo drugih aditivov, eden izmed teh je tudi aditiv ki ga doda? v gorivo za injektorje. Za dalj?e ?ivljensko dobo....itd, itd... pa me zanima je kaj na tem ali se to spla?a dat avtu v gorivo ali je to en sam larifari, sej veste propaganda, samo da prodajo k ve?jemu bi ?e pa na kaki na?in ?kodoval avtu. Skratka zanima me priporo?ate ta aditiv ali ne?

Me drugimi so tut aditivi za izbolj?anje mo?i avta....itd., ampak ti me ne zanimajo.

Bo?tjan

Napisano
  je boskopetek napisal:

To je tudi vzrok da je treba nektere avte dlje "kot nekatere", ker je to namenoma narejeno da se najprej ustvari tlak olja in otem motor ?ele ste?e.

 

Tuki si mislu da je treba nekatere dlje kurblat? Oz dlje ?asa dr?at klju? da avto v?ge? Lej ?ist ?panska vas mi ni motor in njegovo delovanje, vem neki stvari tako, da ko sem napisal da gre pri -15 hitr kej na suho, sem pretiraval, kaj sm pa hotu povedat se pa tako ve. Glede tega vidm da pretiravam sam jas raje po?akam ko je hud mraz minutko k drga? se mi kr mal zasmil useskup, ?eprav vem da je mazanje, ampak useeno. Olja so dones zlo kvalitetna tako da bi moglo bit zadostno in ravno tako u?inkovito mazanje pozimi kot tudi poleti.

 

Da pa ne odpiram nove teme bom pa kar tukile napisal eno upra?anje ki me zanima. In sicer:

 

Zadnji? sem kupil tale aditiv za disle da ne zmrzne nafta. Ko sem to kupoval, se mi zdi da sem to kupil v bauhausu, sem videl na polici ?e mnogo drugih aditivov, eden izmed teh je tudi aditiv ki ga doda? v gorivo za injektorje. Za dalj?e ?ivljensko dobo....itd, itd... pa me zanima je kaj na tem ali se to spla?a dat avtu v gorivo ali je to en sam larifari, sej veste propaganda, samo da prodajo k ve?jemu bi ?e pa na kaki na?in ?kodoval avtu. Skratka zanima me priporo?ate ta aditiv ali ne?

Me drugimi so tut aditivi za izbolj?anje mo?i avta....itd., ampak ti me ne zanimajo.

 

Jaz sem glih danes zlil v rezervoar proti zmrzovanju nafte-pa ?e ?isti kao injektorje.

sem ga uporabljal tudi lani in je pomagalo-ni mi zmrznila nafta niti pri -22°C. :D

 

 

Napisano
  je boskopetek napisal:

Zadnji? sem kupil tale aditiv za disle da ne zmrzne nafta. Ko sem to kupoval, se mi zdi da sem to kupil v bauhausu, sem videl na polici ?e mnogo drugih aditivov, eden izmed teh je tudi aditiv ki ga doda? v gorivo za injektorje. Za dalj?e ?ivljensko dobo....itd, itd... pa me zanima je kaj na tem ali se to spla?a dat avtu v gorivo ali je to en sam larifari, sej veste propaganda, samo da prodajo k ve?jemu bi ?e pa na kaki na?in ?kodoval avtu. Skratka zanima me priporo?ate ta aditiv ali ne?

Me drugimi so tut aditivi za izbolj?anje mo?i avta....itd., ampak ti me ne zanimajo.

 

Nekje je ?e tema o tem, molo uporabi search.

Druga?e pa povpra?aj uporabnika z imenom sirius, pa ti po povedal, se spozna na dodatke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.