Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, nov uporabnik foruma, lastnik M6 CD136 pa nekje dobrega pol leta. avto je 2004 z malenkost ?ez 200k kilometri. sedaj pa se je pojavil problem. ko je temp okolice pod 3 stopinje avto ne v?ge. avto sicer "prime", ampak motor klokota, pojavi se lu?ka napaka motorja in potem ugasne. to se lahko pojavi dvakrat do trikrat, ?etrti? pa normalno v?ge in avto se normalno pelje. sedaj ko ja pa pod 0 pa tud v ?etrto ne v?ge ve?.

ali ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo.

z mehanikom sva preverila (z ra?unalnikom) vse mo?ne senzorje pa vse ka?e ok.

za kar?nokoli info se priporo?am.

 

hvala.

 

:rispekt:

 

p.s. naftni filter je nov, nafta pride v motor.

Napisano

Akumulator je ok? To je prvo in najceneje kar je za preveriti, sploh se pojavi problem ko so ni?je temperature in avto te?je v?ge.

Napisano

Grelne svecke?

 

Ja grelne sve?ke bi lohk ble.... drga? pa nevem no a so mehaniki dons nesposobni al kaj, ?e je mehanik bi pa ?e lohk vedu kaj bi lohk blo, nemore bit use ok. ?e avto ne v?ge! :whatever:

?e me pa kaj razkuri me pa to ko avto ne gre kot bi moral, pride? k mehaniku ga priklopi na comp. in re?e ja tule ne vidim da bi blo kaj narobe...lohk gre? , je vse uredu....mislim! :angry2:

Bo?tjan

Napisano

?e potem, ko v?ge za?ne po?asi laufat normalno so skoraj sigurno grelne sve?ke.

 

 

 

Sej to?i? diesel in ne kurilca, a ne?

33112_1.png

Napisano

Poskusi nekaj na temo filtra goriva. Mogo?e je v njem kaj vode, ki na -temp. zmrzne in zmanja? pretok.

 

Obstaja mo?nost odpovedi IMV ventila, ki zagotavlja pritisk 3 bar v nizkotla?nem delu gorivnega sistema.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozdravljeni, nov uporabnik foruma, lastnik M6 CD136 pa nekje dobrega pol leta. avto je 2004 z malenkost ?ez 200k kilometri. sedaj pa se je pojavil problem. ko je temp okolice pod 3 stopinje avto ne v?ge. avto sicer "prime", ampak motor klokota, pojavi se lu?ka napaka motorja in potem ugasne. to se lahko pojavi dvakrat do trikrat, ?etrti? pa normalno v?ge in avto se normalno pelje. sedaj ko ja pa pod 0 pa tud v ?etrto ne v?ge ve?.

ali ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo.

z mehanikom sva preverila (z ra?unalnikom) vse mo?ne senzorje pa vse ka?e ok.

za kar?nokoli info se priporo?am.

 

hvala.

 

:rispekt:

 

p.s. naftni filter je nov, nafta pride v motor.

 

jermen in spnar - drugi primer danes?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdaj je bil jermen na temule dizlu menjan s ?ponarjem ali brez?

 

Pa ?e to, ne ga verglat, ker ?e je res jermen je timing popolnoma out....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdaj je bil jermen na temule dizlu menjan s ?ponarjem ali brez?

 

Pa ?e to, ne ga verglat, ker ?e je res jermen je timing popolnoma out....

 

Mislim, da je to precej nepovezano, moj primer je na 3 leta stari M6 CD120 s samo 24.000 km!

 

Ma pa menda fazni senzor ta motor.

Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

 

Ne, men je jermen presko?o. Ni? narobe z avtom druga?e, v?eraj prepeljal 150 km, ugasno, zutr sem se vsedo v avto (blo je -3, sem preveril na termometru lih zarad kake nafte), zaverglam in ?ao, konec zgodbe.
Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

 

Pol nima bit kej ve?jiga ampak je treba sam senzorje preverit in verjetno ti serje kak?en za temperaturo, ki po?lje napa?en signal pa misli cpu, da v?iga vro? motor namesto mrzlega in mu dodelli revno me?anico (velik hladnega zraka in mal goriva) namesto, da bi bila bogata me?anica dokler se motor ne za?ne greti. Zato ti problem ratuje ve?ji bolj ko je mrzlo, saj bolj ko je hladno bogatej?a me?anica mora bit, da motor sploh v?ge.

 

Dej tole na tester, da se preveri senzorje, ?eprav se zna zgodit, da tudi tester ne bo na?el napake saj senzor po?lje informacijo, ki je v skladu z mo?no vrednostjo, ?al pa stanje ni pravo za po?iljanje takega podatka.

33112_1.png

Napisano

stvar je slede?a....

avto v?ge iz prve, zunaj -9. problem je edino ker ?e kr ne vemo kaj je bilo narobe. mehanik mi je pregledal vse el. spoje konekorje jih vse osve?il s kontakt sprejem in zadeva ?pila....vpra?anje je samo kak dolg...zaenkrat je to to...

hvala vsem za pomo? in mnenja...

 

upam da je bil sam slab kontakt...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.