Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kazalec za temperaturo tudi po 15 minutah vo?nje ?e ne dose?e sredine polja (normalne temperature)

 

Ali naj menjam termostatski ventil ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Avto je bil prejsnji teden na servisu, hladilna je do -36!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Avto je bil prejsnji teden na servisu, hladilna je do -36!

 

Po vsej verjetnosti je termostat, v najslab?em primeru bi pa lahko bil tudi zapacan grelec.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Po vsej verjetnosti je termostat, v najslab?em primeru bi pa lahko bil tudi zapacan grelec.

 

kak?en grelec :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Lahko pa je tudi samo tipalo temp. fu?. (ampak ne bom pametoval)

 

Zalavfej avto odpri havbo in ?lataj cevi seceda une ki grejo na hladilnik vode :)

To je pa? man?i test da se prepri?a? preden zamenja? termostat!

 

?e bo na eni strani vro?a cev za neve? dr?at na drugi pa topla (uglavnem se lepo ?uti razlika) potem je termostat zaribal-vzmet ki je not in pa termo?len,v?asih se ga je dalo spucat in pa prekuhat pa je delal naprej.

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

kak?en grelec :ne vem:

 

Ja grelec (hladilnik :ne vem:) v kabini mislim.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Auto zalaufej in tipaj spodnjo cev ki gre iz hladilnika, ?e za?ne postajat topla, seveda malenkost hlednej?a kot zgornja, pol je termostat. Seveda pa vmes imej izklopljen ventilator za gretja v kabini, bo? prej opazil razliko temperature.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ekola... da dopi?em ?e par opazanj, avto se sicer segreje do 1/3, potem pa, ?e dam ventilacijo na 2, se po?asi hladi, ?e posebej, ?e se po?asi pelje? dlje ?asa....

 

ko zmanj?am hitrost ventilacije, se dvigne tudi temperatura po ?tevcu :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ekola... da dopi?em ?e par opazanj, avto se sicer segreje do 1/3, potem pa, ?e dam ventilacijo na 2, se po?asi hladi, ?e posebej, ?e se po?asi pelje? dlje ?asa....

 

ko zmanj?am hitrost ventilacije, se dvigne tudi temperatura po ?tevcu :)

 

Nisem noben ekspert, ampak mislim da bo to res problem v grelcu. Saj najprej lahko menja? termostat, je najmanj dela in stro?kov. Pa bo? videl ?e bo kaj bolj?e.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

ekola... da dopi?em ?e par opazanj, avto se sicer segreje do 1/3, potem pa, ?e dam ventilacijo na 2, se po?asi hladi, ?e posebej, ?e se po?asi pelje? dlje ?asa....

 

ko zmanj?am hitrost ventilacije, se dvigne tudi temperatura po ?tevcu :)

 

Lej tle ni znanosti, pa? motor ve? energije bencina pretvori v delo kot pa v toploto, zato pa pa? temperatura pade. Je pa zajebano tam pri vas ker je dejansko sama ravnina nobenih vzponov, da se motor matra potem se prej in hitreje segreje. Si ga probal segreti na delovno, potem pa vo?nja po klancu navzdol, ti pade temperatura?

Lahko pa tvoji predlaga?, tako tud sam dostikrat naredim(beri ?e mem cajt), zalaufam avto in po?akam cca 2-3 minute, in potem odpeljem se in se segreje 2X hitreje, kot ?e takoj odpeljem.

 

Recimo danes sem ?el s suzukom v slu?bo, in ker imam od doma skozi cesto po klancu dol, ni blo nekega segrevanja, potem pa takoj malenkost ravnine in pospe?evanja nato klanec in je kazalec "izstrelilo" na sredino polja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

fazit s servisa:

- termostat 37,66

- delo 36,00

- antifriz 7,90

- tesnilo 6,58

- potro?ni material 2,50

 

skupaj 90,64... in avto spet greje ko nov :)

 

pa ?e Mazda brisa?ko in koledar smo dobili :)

 

p/s. za tiste, ki bi se takoj ?eleli obesiti na visoko ceno:

 

- aftermarket termostat 27,90

- ura aftermarket dela 20,00

- tesnila aftermarket ni zraven pri termostatu in ga ne more? naro?iti ?!?!

 

res je... aftermarket pri ?alabajzerju je ceneje ;)

ampak meni avto, ki ga rabim vsak dan, vreden gornje cene ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
:angry2: 20 eur za aftermark uro kaj so nori jaz pa mam 2x :cheers: na uro :harhar:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

fazit s servisa:

- termostat 37,66

- delo 36,00

- antifriz 7,90

- tesnilo 6,58

- potro?ni material 2,50

 

skupaj 90,64... in avto spet greje ko nov :)

 

pa ?e Mazda brisa?ko in koledar smo dobili :)

 

p/s. za tiste, ki bi se takoj ?eleli obesiti na visoko ceno:

 

- aftermarket termostat 27,90

- ura aftermarket dela 20,00

- tesnila aftermarket ni zraven pri termostatu in ga ne more? naro?iti ?!?!

 

res je... aftermarket pri ?alabajzerju je ceneje ;)

ampak meni avto, ki ga rabim vsak dan, vreden gornje cene ;)

 

No glavno da si zrihtal. Saj na ceno naslednji dan pozabi?, ?e le avto dela tako kot mora :bravo:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

:angry2: 20 eur za aftermark uro kaj so nori jaz pa mam 2x :cheers: na uro :harhar:

 

To je Kaalmanova ura :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je Kaalmanova ura :)

 

to pa ne... tak poceni se pa ne dam ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.