Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.

 

ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.

 

Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....

 

Torej? Mnenja?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

2.0TFSI je boljsi, ker je novejsi in ima vec navora (bolj ravna krivulja) manjso porabo...

 

ima 280Nm pri 1800 do 4200 rpm, 125kW pri 4300-6000rpm

 

V6 ima 230nm od 3000-5000rpm in 130kW pri 6000 rpm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

LPG za 4 ali pa 6 cilindrov je razlika cca do 200?, ni take panike.

 

Js sem za V6 :rispekt: , pa ?eprav je audi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.

 

ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.

 

Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....

 

Torej? Mnenja?

 

?e bo plinifikacija potem je odgovor samo 1 - V6. Plinifikacija ti razpolovi porabo (po prvem letu).

Ampak pomembno vpra?anje - ali ga ima stric samo za v trgovino pa za pred garazo ali se res vozi naokoli?

 

Ce je prvo potem nazaj na TFSI pa brez plina :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hja.. stric se fura v lj na siht tko kot vsi iz nasih koncev - to je 100 km na dan. poraba je pa pri 2.0 skor zihr vsaj za 2 ce ne 3 litre nizja.... pa ceprav plin, jebiga, vsak liter se pozna.

 

Ampak V6 je pa V6......

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mislm da je kolega ROCKY orng ekspert za Audije, tko da naj sam kej pove o omenjenih motorjih! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislm da je kolega ROCKY orng ekspert za Audije, tko da naj sam kej pove o omenjenih motorjih! :danzoman::bravo:

 

prov expert pac ne, sem pa mnenja da je treba it v korak s casom... torej glasujem za novejsi motor :)

Napisano

ampak ce se zanimas za tak avto ... potem poraba najbrz ni pomembna in cel paket zravn :blush:

 

 

s tem se ne strinjam. Zakaj met porabo 12 litrov ?e je lahko 10? Avto se dobi za dobrih 20 jurjev, kolikor ko?ta mal bol opremlen nov Golf. seveda je pomembna poraba.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.