Skoči na vsebino

Mazda3 2.0gt


lupus

Priporočeno sporočilo

Sem ?el ?e pogledat modro v NG. Avto je v nulo ampak mi je sumljivo, ker se ?e dolgo prodaja. Je pa bila kupljena in vseskozi servisirana pri njih tako da ni problemov. :) Prodajam zdaj svoj avto, ko prodam pa na lov. :) Tista ?rna in pa malo ve? kilometrov pa ?e gume so potrebne zamenjave...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 98
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Sej ti pravim, je tudi z najvi?jo ceno na avto netu, krog kupcev ni zelo ?irok, sploh v teh ?asih, moja se je prodajala 5 mesecev pa je vse ok z njo. Za gume sem jest letos dal 560 eur (dobre gume, ne kr?), tako da ?e so ?e dobre s profilom in da niso gor original, ker potem so ?e malo stare, je ?e toliko bolje. ?e ni bila razsuta,?e je servisirana, vse tipi topi kolikor toliko potem go 4 it, ceno ti bodo tako ali tako ?e spustili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

si jo pa spravu ?e tut pod 8 sm vidu B)

 

to je bilo 1x in edinkrat :ne vem: pa mislim da je bencin bil NEslovenski ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se obremenjujete z 2.0 in porabo, js imam 2.3 in te?jo gajbo pa sem imel porabo 2 dl ve?jo najni?ja pa je bila 7,2 pri ne ?paranju, klopko je bil poleg in lahkjo potrdi.

Sam pravi benz je treba tankat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam pravi benz je treba tankat.

 

Ne verjamem v "?ude?na" goriva ?e manj pa v "?ude?ne" dodatke za bistveno zmanj?evanje goriva, verjamem pa v na?in in re?im vo?nje. ?e pri?ge? avto in nato v ?usu prevozi? z ogretim motorjem relacijo bo? resni?no presene?en nad porabo saj je lahko samo zaradi tega od pol litra do liter ni?ja.

 

In ravno to je ta ke? saj ve?ina, ki je tankala v tujini je to tankala na relacijski vo?nji in zato sta tukaj kri?ata ti dve dejstvi, ki onemogo?ita realno oceno glede porabe oziroma vpliva kvalitete goriva na porabo.

 

 

?e moj primer: nekaj tankov nazaj sem prakti?no v treh vo?njah naredil skupaj ve? kot 1000km z enim tankom in porabo 5,8l/100km in to z na?im ?ist obi?ajnim gorivom brez super duper dodatkov. Vo?nja je bila pa tako mestna, kot relacijska pa 140km/h po AC brez vo?nje v zaveterju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss ko smo ?li v fridercshaffen smo tankali na jesenicah, nazaj grede pa malo iz mesta fridercshaffen, tako da smo gor imeli porobo dobrih 8 litrov nazaj pa 7,2 litra, tankali pa smo Shell super 100 Racing, najdra?ji benz na pumpi.

Tako da relacija ni nevemkako druga?na ker je ista samo v drugo smer. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej v tem je tud problem... ?e majhen veter lahko vpliva na porabo in te?ko je re? ali je taka meritev ustrezna ali ne (vo?nja z enim tankom v eno in nato z drugim gorivom v nasprotno smer)- se pravi 100% ?e vedno ne more? trditi, da je bil tolik?en prihranek samo zaradi goriva. Moja groba ocena je, da kvaliteta goriva lahko vpliva le nekaj deci (3-4 max) na 100km, vse ostalo so drugi dejavniki.

 

Mrbit pa je kje na internetu kak?na verodostojna ?tudija na to temo, da ne bomo kokodakali v prazno na to temo? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej nam se pregovarjal, samo kar sem napisal se nisem izmislil, ampak so dejstva ki smo jih zabele?ili na "izletu".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ma? ob?utek, da se pregovarjam? :ne vem:

 

Mam ob?utek, da bi me rad prepri?al, samo verjemi mi sem vse 3X prera?unal, ker tud ssam nisem mogu verjet.

Bo treba letos kam dlje it pa da vidim s5 al je bla samo trenutna slabost al je "?arovnija" v benzu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja tako je!!! Boss ti pa ne ve? kako je z bencinom ker itak sam vozi? traktor :) in pri njemu se morda res ne opazi razlike ker je pa? turbo in vedno dobi? skoraj idealno zmes zraka in goriva in bla bla bla.

 

aja pa tema je ?la ene 3km v drugo smer :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no jaz sem tankal shell v power diesel veckrat in z razlicnimi avti pa je res poraba bistveno nizja...

sam stane pa tudi bistveno vec

najbolj navdusuje mirnost teka motorja...

 

Cena je bila eno leto nazaj 1.37? za liter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok smo ?e za?li precej dale? stran ampak vseeno.

 

Pri pribli?no enakem na?inu vo?nje je recimo pri meni lahko razlika tudi en liter na 100km (povpre?je na tank seveda) in to z gorivom iz iste pumpe.

 

Recimo samo mokra cesta pove?a porabo pri ?irokih gumah tudi za en liter, pa veter, pa temperatura - razlika je ?e v tem a se recimo enkrat pelje? podnevi po soncu pri temperaturi 25-30°C, nazaj pa recimo pono?i pri 10°C ni?ji temperaturi, kjer klima skoraj ne deluje in tudi motor (sploh atmosferc) lahko stisne ve? zraka v valj kot pri vi?ji temperaturi.

 

Teh faktorjev je toliko, da edino kolikor tolikor realna ocena porabe bi bila recimo povpre?je kakih 6-7 tankov z enim gorivom in 6-7 tankov z drugim z enakim na?inom vo?nje po mo?nosti na enakih poteh. Tako bi se lahko pribli?ali najbolj optimalni oceni kolk je res razlike.

 

Pr nas folk recimo MOL hvali kolk se z njim manj porabi ampak ko pa vzamem povpre?je je pri meni z MOL-om poraba najve?ja in ne najmanj?a

 

Mazda 6 CD 2.0 140KM 2008

 

Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,53 l/100km (?t. zapisov: 26)

Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,41 l/100km (?t. zapisov: 6)

Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,58 l/100km (?t. zapisov: 13)

Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,32 l/100km (?t. zapisov: 1)

 

Zdaj ga namre? precejkrat tankam, ker ga imam v Logatcu pred nosom tako da so povpre?ne vo?nje enake kot s katerimkoli drugim gorivom.

 

Za primer pri prej?nji ?estki, kjer sem ?el na MOL le takrat, ko sem bil na kaki relaciji (recimo v Litijo ali pa Ribnica ipd) pa se je MOL izkazal kot bolj var?nega. Zakaj? Zato ker sta tako cesta do Litije kot do Ribnice regionalke z 90km/h max hitrosti, kjer je poraba najbolj optimalna. To pa seveda ni realna ocena saj ni ?lo za tipi?no vo?njo ampak zaradi regionalne ceste veliko bolj var?no kot recimo mestna vo?nja ali pa AC.

 

Mazda 6 CD 2.0 121KM 2004

 

Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,53 l/100km (?t. zapisov: 68)

Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,53 l/100km (?t. zapisov: 59)

Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,33 l/100km (?t. zapisov: 7)

Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,76 l/100km (?t. zapisov: 7)

Poraba Diesel pri dru?bi Logo: 6,67 l/100km (?t. zapisov: 1)

 

 

Da ne bo spet narobe razumljeno - ne prerekam se ampak samo sem argumentirano pojasnil zakaj z enim tankom skurjenega goriva na netipi?ni poti je zelo te?ko realno oceniti "vrednost" goriva. Nikakor ne zavra?am dejstva, da bolj kvalitetno (beri dra?je) gorivo ima neke prednosti (ve?ja mo? motorja, manj?a poraba) ampak vseeno pa mislim, da razlika ve? kot nekaj deci manj?e porabe samo zaradi goriva ne bi smela biti.

 

p.s. ?e vedno i??em kak?en verodostojen uradni test, kjer bi to preizkusili.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a nismo o tej porabi imeli eno zelo ob?irno temo? ker se je ?isto prevekslala sedaj v totalno druge vode.

 

...smo, ampak vse to se nana?a na vpra?anje uporabnika in nalivanje ?istega vina.... naj uporabnik realno izve kaj lahko pri?akuje od avtomobila, ki ga bo kupil. In ja, poraba je pri dana?njih cenah goriva bistven podatek in mislim, da je fair, ?e se realno predstavi kaj lahko pri?akuje glede tega in ne, kolk je komu ratal imet najni?jo porabo.

 

Men je ratal tud 5,8 pa ne bom nikoli trdil, da se lahko v povpre?uju vozim s tako porabo, ker je to nerealen podatek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vem vem, samo na koncu 1 liter razlike v bencinu je 1 kava, tako da se zaradi tega nima smisla na polno kregati. Sploh pa tudi ?e je toliko ni?ja poraba z bolj?im bencinom je toliko dra?ji in si spet na istem. Ajvar je povedal svojo izku?njo in nekaj mora biti na temu, prav tako kot je Labi napisal glede Shelovga super dizla, s tem ima tudi kolega izku?nje in pri avtu z 200 konjev + se kar pozna na pospre?kih in kon?ni, pa tudi na ceni tankanja. Je po netu kar dosti kregarij s to porabo kar je ?e res bedno, nekdo kupi avto za 30jurjev+ in mu kuri 6 litrov, nekdo bencinarja za 10 jurjev in mu kuri 8litrov in se kregajo kdo ma manj stro?kov in kdo je bolj ?ez pri?el. Konec koncev, liter gor al pa dol, vozili in tankali se bomo ?e vsi, sam osebno pa nikoli ne testiram s kako nizko porabo lahko kam pridem ker bi se mi utrgal med vo?njo, pa? ?e nanese manj nanese, ?e nanese ve? je bilo ve? u?itka :) in to je to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...smo, ampak vse to se nana?a na vpra?anje uporabnika in nalivanje ?istega vina....

Pa ?istega bencina?

 

Saj so mu napisali kak?no porabo imajo, ti pa ta tvoja poraba in kompliciranje. ?emu je potrebno kompliciranje? Dva voznika Mazde 3 GT sta lepo napisala same pozitivne izku?nje, potem si se pa za?el pregovarjati zaradi porabe. :whatever: Ob normalni vo?nji avto pije med 8 in 9 l/100km. Tudi moj pije cca 8,5 trenutno na letnih in to ?e ga na vsake toliko ?asa pritisnem. Oboje je malo zame za tak avto in prepri?an sem, da ?e za marsikoga tudi. Marsikateri novi avto pije manj kot starej?i z isto prostornino kljub ve?ji te?i in mo?i.

 

 

Aja in glede na to koliko je un bencin dra?ji skoraj mora biti razlika. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

p.s. ?e vedno i??em kak?en verodostojen uradni test, kjer bi to preizkusili.

 

gremo 20. ega na grobnik testirat ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

gremo 20. ega na grobnik testirat ?

 

aprila?

 

NE me fu!!!! da me spet ni takrat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...naj fant izve realno stanje porabe :P ta je sme?na zvedu jo bo takrat ko ga bo kupil in se vozi z njim eno leto in bo sam primerjal porabo poleti ,in pozimi. Ponavadi se ljudje ki vozimo bencinarja ne prito?ujemo preve? na porabo(in ne hvalimo ej men pa pije 5.6 litra na 100km)

Pa? ?e kupi? bencinarja ki ima 2.0 motor seveda ?e kupi? zavestno potem ve? da poraba pri takem avtu ne bo 7l, jaz sem ga tako kupil in se niti 1x nisem prito?il ker mi je znosna poraba za toliko HP-jev ko pa bom hotel ?parat na bencinu bom pa kupil peugeota-107 ima 3 cilindre in njegova poraba je ukol 5-6l

 

je pa res tale tema o bencinu zelo pikantna in veliko besed se je ?e izreklo na ra?un tega(kreganje)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako, vsak avto ima porabo ki je najbolj odvisna od voznika, seveda pa tudi relacije, ?e se bo vozil 5km v eno stran in 5 km v drugo stran bo sigurno benzom imel 9-10 l/100km, ?e bi imel pa navor pa mejbi 1 liter manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.