tharocky Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Evo, pa tudi jaz pisem krstni post, zal v tej temi. Peljem se po naselju, klasicno zaviranje s prestavami pred semaforjem. Pritisnem sklopko in avto se ugasne, servo jasno crkne, in moram ga nazaj prizgat. To se ne dogaja pred vsakim semaforjem ali ustavljanjem. Do sedaj se je v 20km voznji to zgodilo vedno samo enkrat, skupno pa ze tretjic, zato upraviceno sumim, da je z avtom nekaj narobe. Ko ugasne, ga normalno prizgem, brez problemov. Malo zgodovine, Mazda6 CD136, 2005 letnik, 85000km, pred dvemi dnevi menjan akumulator (varta 95ah), malo vec kot teden nazaj menjan vztrajnik. Motor naj bi bil delno menjan, saj naj bi se v prostem teku slisal nek cuden zvok (na predlog prejsnjega lastnika), zato so ga na Mazdi 'slekli' in zamenjali vse vitalne dele. Preden se obrnem na Mazdo, vas prosim za mnenja. Lp Citiraj
Boss Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 O?itno je nekaj narobe z nastavitvijo injektorjev saj pri zaviranju z motorjem ra?unalnik prekine dotok goriva in ko bi moral ponovno sprostiti to naredi prepozno in motor crkne. zato ko ga za?ene? ponovno lepo v?ge brez te?av. Mo?no pa da je te?ava tudi na visokotla?nem ventilu. Citiraj
tharocky Napisano 8. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Aha, potem ga kar zapeljem na Mazdo, da zrihtajo. Kolk pa stane ti dve stvari, ki ju omenjas? Citiraj
kowkele Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Tudi meni se je to enkrat zgodilo- ugasil pred semaforjem, potem ko se pri?el po klancu navzdol-samo, ker je bilo samo enkrat po moje ni panike... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Boss in ostali, tukaj pa je oziroma crkava ta famozni scv ventil na visokotla?ni ?rpalki. NI drugega kot zamenjat. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
kowkele Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Boss in ostali, tukaj pa je oziroma crkava ta famozni scv ventil na visokotla?ni ?rpalki.NI drugega kot zamenjat. Meni se je zgodilo to enkrat-v ?kofji Loki pred prehodom za pe??e pred avtobusno-druga?e pa laufa avto brez problema. Sej si vidu. A je ?e kak?en drug znak, da crkuje ta ventil? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Meni se je zgodilo to enkrat-v ?kofji Loki pred prehodom za pe??e pred avtobusno-druga?e pa laufa avto brez problema. Sej si vidu. A je ?e kak?en drug znak, da crkuje ta ventil? ?e se to zdohi 1-2x na leto pol je lahko samo kaka smet v tem ventilu, tud tak primer imam doma. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
boskopetek Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Ali niso znaki cukanje in te fore, ?e crkne ta ventil? Pomoje se nebi blo dobro prenaglit. ?e avto crkne samo pri ustavljanju, druga?e pa dela normalno pol nevem ?e bi bilo lahko kaj narobe z tem ventilom? :ne vem: Lahko bi bili tudi injektorji? :ne vem: Pa ?e hudi?evo te?ko je dobit ta ventil, stane pa okrog 200? odvisno od ponudnika. Citiraj Bo?tjan
adormi11 Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Skoraj sigurno je ta ventil. Jaz sem mel iste simptome, pa sem vlil nek dodatek k gorivu in je dr?alo en ?as. Najpogosteje mi je crkoval pozimi. Aditiv, ki sem ga uporabljal, pa je bil Liqui Moly - Sistem pflege diesel. Citiraj
tharocky Napisano 8. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :ne vem: Citiraj
boskopetek Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :ne vem: Ja mo?no da je ta ventil sam jas bi se prej dobro prepri?al ?e je to to ali ni da se ne menja kar nekaj pol se pa ugotovi da sploh ni to to in so sami stro?ki... ?e bo? rabil ta ventil vpra?aj tule: http://www.informacija.net/servis-dts-korenjakJe rekel da ga bo dobil po novem letu, stane pa 210?.... to vem ker sem ga jas rabil.... no ja pol sem ugotovil da sploh ni crknil ta ventil... Citiraj Bo?tjan
YavarYe X6V6 Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :ne vem: Lejte za vse brihte ?e se to dogaja je ta ventil, ima namre? funkcijo samo v prostem teku, med vo?njo ga lahko vzamete ven pa vseeno normalno peljal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
tharocky Napisano 8. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 8. januar, 2010 YavarYe X6V6, hvala za pomoc. Citiraj
adormi11 Napisano 9. januar, 2010 Prijavi Napisano 9. januar, 2010 Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :ne vem: Nabavi si aditiv in bi moglo bit dobro en ?as, vsaj dokler si ne nabavi? ventila. Jaz sem tak pregural eno zimo. Poleti se mi to ni dogajalo.Sem pa aditiv dodajal na 4-5 tankov( en aditiv je 6-7?). Citiraj
Danny Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 menjaj dozirni ventil goriva na visokotla?ni ?rpalki,prijatelju je crknu skoraj usakih par kilometrov ventil se okvari in zapre dovod goriva...zato ti crkne Citiraj
tharocky Napisano 13. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. januar, 2010 Se ena stvar s tem v zvezi. Namrec, zdajle mi ze 3 dni avto dela brez problema. Nobenega nizanja obratov, brez crkovanja, v prostem teku dela normalno, pa delam cca 200-300 km na dan, in bi, ce bi ga kaj sral sigurno opazil. Je mozno, da je to samo zatisje pred nevihto, ali bi lahko dejansko problem lahko bil prej kje drugje? Citiraj
Grega_ Napisano 13. januar, 2010 Prijavi Napisano 13. januar, 2010 Mogo?e mal off topic: Sam kaj je to s temi dizlcami zadnje cajte. Kolega ima Ford Mondeo, 2001 ?e novej?i model, itak dizl powah. In se mu je pri?igala kontrlolna lu?ka za sve?ke, avto zgubljal na mo?i in nikamor ?el, obrati dol padal, nakar se ga je ugasnilo in potem je delal normalno. Sem ?ekiral malo po netu glede teh problemov in nekaterim se je potem pojavilo ?e uga?anje avta. No in na koncu je ?el senzor v pedalu za gas, kateri je sporo?al motorju napa?ne podatke in motor ni laufal kot je potrebno, verjetno tudi kaj z dovodom goriva v motor, ne vem mogo?e elektornski gas in je zato ta senzor tam??? ?e dobr da ma bencinc zajlo ...v glavnem, v?eri je porihtal, stro?ek 190 eur z delom, pa celotno stopalko ti zamenjajo ker je senzor zalit z gasom. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 Nove mazde,bencinarji NIMAJO ve? zajle za gas, mater jim ... Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
x-layer Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 Nove mazde,bencinarji NIMAJO ve? zajle za gas, mater jim ... Kako pa imajo pol? Nek senzor? Al potenciometer? Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
YavarYe X6V6 Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 Kako pa imajo pol? Nek senzor? Al potenciometer? Elektrika odpira loputo za gas, tako kot imajo navorniki. Jebenti zato so tolk ?parovni kes i vedno dajo ravno tolk gasa kot je ?e ekonomi?no in ne do podna kot mi zajlarji. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
milky1976 Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 Lahko je tudi regulator prostega teka. On skrbi, da vozilo obdr?i osnovne obrate ko stisne? ,sklopko ali pa tudi ko se ustavi? in ne dodaja? gas. Citiraj
IngvarL Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 Evo, pa tudi jaz pisem krstni post, zal v tej temi. Peljem se po naselju, klasicno zaviranje s prestavami pred semaforjem. Pritisnem sklopko in avto se ugasne, servo jasno crkne, in moram ga nazaj prizgat. To se ne dogaja pred vsakim semaforjem ali ustavljanjem. Do sedaj se je v 20km voznji to zgodilo vedno samo enkrat, skupno pa ze tretjic, zato upraviceno sumim, da je z avtom nekaj narobe.Ko ugasne, ga normalno prizgem, brez problemov. Malo zgodovine, Mazda6 CD136, 2005 letnik, 85000km, pred dvemi dnevi menjan akumulator (varta 95ah), malo vec kot teden nazaj menjan vztrajnik. Motor naj bi bil delno menjan, saj naj bi se v prostem teku slisal nek cuden zvok (na predlog prejsnjega lastnika), zato so ga na Mazdi 'slekli' in zamenjali vse vitalne dele. Preden se obrnem na Mazdo, vas prosim za mnenja. Lp Pelji na servis, tam ga priklopijo na tester in bodo takoj videli, ali je problem v ventilu na visokotla?ni ?rpalki. Sem imel sam podobne te?ave, med vo?njo mi je avto nekajkrat ugasnil, vedno takrat, ko sem povsem imel odvzet plin (izvoz z AC, enkrat po klancu navzdol na Rebernicah). Menjat je bilo potrebno omenjeni ventil. K sre?i je tako, da se da dobit zgolj ventil in ni potrebno menjati celotne ?rpalke. Jaz sem stvari urejal pri M. Majesu na Gami BTC. Pred dvema letoma je bila cena cca. 150 EUR, ?e se prav spomnim. Citiraj
Boss Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 Elektrika odpira loputo za gas, tako kot imajo navorniki. Jebenti zato so tolk ?parovni kes i vedno dajo ravno tolk gasa kot je ?e ekonomi?no in ne do podna kot mi zajlarji. a zato una bencinarka 2.0 ni nikamor ?la :ne vem: Citiraj
x-layer Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 a zato una bencinarka 2.0 ni nikamor ?la :ne vem: Hja pomoje da bo to ja, ker tudi sam sem opazil "neodzivnost" ko sem bil na testni vo?nji. Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
YavarYe X6V6 Napisano 16. januar, 2010 Prijavi Napisano 16. januar, 2010 a zato una bencinarka 2.0 ni nikamor ?la :ne vem: Itaq to je tud poleg zamujanja gasa. Bi mogl probat mojo in suacajdal-ovo, moja ma zajlo njegova pa elektriko. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.