Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri mazdi6 (2004 letnik) se voznikovih vrat ne da odpreti.

 

Simptomi okvare so se kazali zadnjih 14 dni in sicer v takem zaporedju...

 

Najprej sem opa?al, da se voznikova vrata ne zaprejo vedno ( tudi ?e sem dovolj mo?no zaprl vrata ). Nato so mi 2x ostala zaklenjena tudi ko sem vrata odklepal z daljincem, ampak sem jih lahko vseeno odklenil s klju?em.

 

Sedaj ni ve? na?ina kako jih odpreti. Bil sem pri mojem mehaniku in sva poskusila vse mo?ne kombinacije (odpiranje znotraj, s klu?em, centralno, odzunaj, malo na silo .. )... s tem, da sva skoraj popolnoma razdrla sovoznikova vrata, da sva videla kako sistem deluje. Sklepi so tak?ni, da elektro motor?ek dela ( se ga tudi sli?i ko odklene voznikova vrata ), vendar je nekaj narobe z mehanizmom in vrat se ne da odpreti.

 

Problem je, ker se mehanizem odvije s tremi vijaki, ki pa? niso dosegljivi ( ker so vrata zaprta ) hkrati pa se tudi notranjosti ne da odstraniti, ker je del tapicerije nedosegljiv.. ja .. ker so vrata zaprta. Kot je moj mehanik reku.. da to se nekako dalo re?it, ampak brez 'mrtvih' ne bo ?lo - se pravi vlamljanje na nek na?in? ?e kaka druga ideja?

Napisano

Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.

33112_1.png

Napisano

Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.

 

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

 

 

tudi pri vlamljanju morejo vrata odpret. ?e odklenjenih ne gre odpret, pol vlamljanje tudi ne bo imelo efekta.

 

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

Napisano

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

 

?koda,da nisi ?e prej ?el na servis,ko se ti je to za?elo pojavljati. :whatever:

Bi vsaj vrata lahko odprli.Je pa ?udno,da jih ne more? odpreti na naben na?in-niti od znotraj.

Se pravi,da se je ali kaj zlomilo ali pa popolnoma blokiralo.Ali pa oboje. :ne vem:

 

 

Napisano

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

 

Ugibam, da lahko vrata na servisu vedno odprejo od znotraj - nekako snamejo tapeto in pridejo do mehanizma.

Napisano

?koda,da nisi ?e prej ?el na servis,ko se ti je to za?elo pojavljati. :whatever:

Bi vsaj vrata lahko odprli.

 

To naj bo opozorilo vsem ostalim.. Ravno vceraj sem bil naro?en na reden servis in sem verjel, da bo mehanizem zdr?al ?e teh nekaj dni do servisa..

 

Ugibam, da lahko vrata na servisu vedno odprejo od znotraj - nekako snamejo tapeto in pridejo do mehanizma.

 

Problem je v tem, da se armaturka in vrata pri pantih vrat prekrivata. Tam pa tapicerijo gor dr?ijo plasti?ni '?tifti'. To pomeni, da prav ne?no ne bo mogo?e priti do mehanizma. Pa tudi ko se pride do mehanizma.. si v bistvu na napa?ni strani - tam, kjer ni vijakov za odvitje le-tega

Napisano

Kaj pa ?e se od?ravfa blatnik, kjer se pride do ?ravfov ki dr?ijo pante od vrat? Nevem kako je pa z unim vodilom k skrbi da vrata ne plavajo ko so odprta.

panoramska.jpg
Napisano

Kaj pa ?e se od?ravfa blatnik, kjer se pride do ?ravfov ki dr?ijo pante od vrat? Nevem kako je pa z unim vodilom k skrbi da vrata ne plavajo ko so odprta.

 

Za crknt. :aaaaa::aaaaa::aaaaa::aaaaa::aaaaa:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Neverjetno, ampak po dalj?i vo?nji ( verjetno se je zaradi vibracij nekaj zgodilo) sem lahko spet odprl vrata :jupiii: . Mehanizem sem ?e obilno namazal z mastjo in zaenkrat dela bp. Kos sem naro?il ( 113? ) - to je cena za original del, ker ponaredki ne obstajajo. Monta?a pa bo baje 40?.

 

Hkrati sem se potola?il, ko sem na forumu prebral kaj je razlog brnenja pod havbo, ko ugasnem motor ( webasto ) :D .. in sede? mi je cvilil, kjer sem tudi upo?teval nasvet enega od foruma?ev, da naj sede? nekajkrat dvignem do konca gor in do konca dol. Super. Hvala vsem za nasvete.

Napisano

Neverjetno, ampak po dalj?i vo?nji ( verjetno se je zaradi vibracij nekaj zgodilo) sem lahko spet odprl vrata :jupiii: . Mehanizem sem ?e obilno namazal z mastjo in zaenkrat dela bp. Kos sem naro?il ( 113? ) - to je cena za original del, ker ponaredki ne obstajajo. Monta?a pa bo baje 40?.

 

Hkrati sem se potola?il, ko sem na forumu prebral kaj je razlog brnenja pod havbo, ko ugasnem motor ( webasto ) :D .. in sede? mi je cvilil, kjer sem tudi upo?teval nasvet enega od foruma?ev, da naj sede? nekajkrat dvignem do konca gor in do konca dol. Super. Hvala vsem za nasvete.

 

Vsaka ?ast da si prebral, ker vsak tukaj vpra?a v paniki. :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo... da napi?em ?e epilog zgodbe :party0035:

 

V?eraj so se mi spet zataknila vrata :D, danes sem dobil pa klic z Makome, da je moj mehanizem dostavljen ( v?asih res nimam sre?e ). Vglavnem.. ker sem bil ravno v slu?bi, se je gospod s servisa ponudil, da pride avto iskati in ga on odpelje na servis ( :bravo: ) in 3 ure kasneje so me poklicali da je avto popravljen. Morali so na silo odstraniti notranjo tapicerijo ( kar sem itak slutil), nato so vzeli ?ipo ven in z roko nato nekako segli do mehanizma, da so odprli vrata. Kriva je bila po?ena vzmet na mehanizmu :whatever: . Cena za vse skupaj je bila preko 200?, ampak so mi pri?parali veliko ?ivcev. Hkrati so mi ?e oprali avto ( ki je bil resnici na ljubo - svinjski ). Vsa ?ast majstrom za ustre?ljivost, prijaznost in kvalitetno delo! :cheers:

 

p.s. admin lahko zaklene temo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.