Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To smo ze imeli tukaj slab kontakt na klemah oziroma upadec napetosti.

 

Akomulator je star koliko?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Hm, to s temi lu?kami se mi zdi pa zdaj ?e prav zanimivo.

 

Dva dni nisem ni? uporabljal avta. Ko sem ga v?gal v ponedeljek zjutraj se mi ni pri?gala nobena lu?ka. Poskusil sem vse pogoje ob katerih so se mi je prej pri?igale, a so lu?ke ?e vedno ostale lepo ugasnjene.

 

Ko dam kontakt se pri?gejo in takoj ugasnejo.

 

Tako da se so se mi podrle vse ugotovitve kaj bi bilo krivo da lu?ke gorijo.

 

Mogo?e imam sre?o da se je mazda sama popravila :P ali pa bo treba ?e naprej iskati vzrok :(

 

Na ?alost se to ne dogaja. :(

Se je najbr? samo potuhnilo.

 

 

Napisano

Na ?alost se to ne dogaja. :(

Se je najbr? samo potuhnilo.

 

moja 323f se je ene 3krat sama popravla...

 

- enkrat se mi je lucka za ABS,potem drugi dan je ugasnila.

- diski so bli krivi pa so se sami poravnali

- itd....

www.trziskisladoled.si

Napisano

To smo ze imeli tukaj slab kontakt na klemah oziroma upadec napetosti.

 

Akomulator je star koliko?

 

Akomulator je od februarja 2010, na njem je napetost 13V, ko je avto v?gan pa ga alternator polni s 15V, tako da mislim da to ni krivo.

 

Kot pravim zaenkrat nok nok po lesu ali plehu, se li?ke ne pri?igajo ve?

  • 6 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

imam M6 letnik 2007 121 konjev ...

 

danes zjutraj se mi po zagonu ni ugasnila lu?ka za motor in se po 2 sekundah pri?gala lu?ka proti zdrsu ( nevem kak se ?e re?e) ... nevem tudi ?e bi lahko bilo to povezano s tem da sem v?eraj menjal h1 ?arnice ....b6812ec51bcb109a4db83eb0d845fb8a.jpg

Napisano

Si odklapljal akumulator? Potem moras samo se enkrat nauciti skrajno pozicijo volana ... torej obrnes volan 2 x desno do skrajne pozicije in 2 x levo do skrajne pozicije ... Potem menda izgine lucka DSC/TCS .... po ponovnem vzigu pa naj bi izginila tudi lucka za motor ... 

 

Bom zdruzil s temo, kjer je to ze opisano ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni!

imam M6 letnik 2007 121 konjev ...

danes zjutraj se mi po zagonu ni ugasnila lu?ka za motor in se po 2 sekundah pri?gala lu?ka proti zdrsu ( nevem kak se ?e re?e) ... nevem tudi ?e bi lahko bilo to povezano s tem da sem v?eraj menjal h1 ?arnice ....b6812ec51bcb109a4db83eb0d845fb8a.jpg

To je znana napaka,cet ga priklopi? na ra?unalnik ti poka?e EGR napaka.

Sem ga zamenjal in po kratkem ?asu se je pojavila spet.Noben ni ?e re?il te?ave tudi na tujih forumih ne.

Pa? se bo? vozil s temi lu?kami...

 

 

Napisano

Ce si ob menjavi zarnic izklopil aku je to kar pravi jest. Ce pa nisi pa verjetno Alexovo

https://youtu.be/KX8xr-wpNTw

 

Ceprav mislim da chk engine pomeni napako. Pri resetiranju tcsja je ni...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimivo... med pavzo sem zelel probat kar je napisal Jest.. pa lu?k ni bilo ve? ... malo se heca mazdica z mano

Napisano

zanimivo... med pavzo sem zelel probat kar je napisal Jest.. pa lu?k ni bilo ve? ... malo se heca mazdica z mano

Ne heca se, to ti pi?e v navodilih...:)

Lahko pa da ti pe?a aku po?asi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tudi mogo?e zdej sem prebral vse pretekle poste ... bomo vidli kak?na bo zgodba dalje zaenkrat brez korekcij armaturka lepo brez nepotrebne osvetljave razen airbag lu?ke ki pa me ne moti preve?, ker sem se je ?e navadil...

pa ?eta sveti ko se ji zaho?e

  • 3 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni.

Bom kar tukaj dodal ko so ?e omenjene lu?ke na mazdi.

nekje en mesec si lastim mazdo 6 2.0 d l.2009, kupljena od prvega lastnika, realnih 130 tkm.

Prej?ni teden sem dal naredit  redni servis, sicer ne na pobla??en servis in  po cca 500 prevo?enih km so se mi pri?gale lu?ke.

?e jih na?tejm od leve proti desni: lu?ka za volan,dsc off, rde?o opozorilo za ro?no, neka pumpa, abs, avto v jarku. airbag. 

ob tem je volan postal ob?utno tr?i, motor pa deluje s polovi?no mo?jo.

ker mi je druga?e mazda super zavozit, bi sedaj rabil enega mojstra da to uredi. upam da se kdo javi kljub vsem lu?kam. hehe.

lp 

Napisano

Ce si iz LJ kotline, priporocam; Avto Pelko d.o.o.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.