Skoči na vsebino

cukanje toplega motorja pri M6


Priporočeno sporočilo

imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?....

 

Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.

Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje :cheers: No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.

No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe :whatever:

No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.

Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje :cheers: No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.

No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe :whatever:

No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)

 

Sej to sem hotel povedat.

 

Ventil dela te?ave pri prostem teku in ne med vo?njo, takrat ga lahko ven vzamemo in se bomo ?e vedno peljali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zagotovo je nafta.

?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke.

Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20.

 

Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zagotovo je nafta.

?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke.

Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20.

 

Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10.

 

Lp

 

Priporo?am ti da ob takih ekstremno nizkih temperaturah doda? v rezervar dodatek pa bo? brez skrbi. Drga? pa kakovost goriva zelo niha in ima tut zlo velek vpliv na to. Priporo?am ti ?e neki ,da ob nizkih temperaturah nikol ne sprazne? rezervarja ?ist do konca ampak gre? tankat, ko je ?e v rezervarju recmo ?etrt tanka.

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas je blo v tej zimi ?e 4x okrog -25.

Lahko vlije? noter kar ho?e? pa ti bo filter ravno tko zabilo. Preizku?eno.

 

Druga?e pa se nafta res razlikuje od po?ilke do po?iljke.

 

Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. :P

Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. :P

Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno.

 

klasika. nafta je zmrznla. men je tut, pol sm ?u pa na agip pa jim je glih takrat zmankal aditiva.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil....

 

...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil....

 

...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e :)

 

 

Na katerem servisu si bil?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

 

ne, nobenih ?usnih zvokov pri 2500obratih. So pa bili ?udni zvoki zdanje ?ase kakih za?etnih 15 minut, ko je nekaj klenkalo, ko sem pohodil ventil...tak kovinski zvok....sedaj ko je zadeva popravljena tega zvoka ni ve?...mehanik mi je reklel, da bi bil ta zvok lahko batki v dizah, ker so imeli premalo pritiska, ker pumpa ni delala pravilno in so ropotapli, dokler se ni zadeva ogrela...

 

...pumpo so obnovili oziroma popravili tisti povratni ventil v njej, cena popravila pumpe je bila okoli 300EUR...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

 

Tisto ropotanje je vakumska pumpa za servo od zavor, ni panike teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.