Skoči na vsebino

pranje avtomobila


Priporočeno sporočilo

ker avta nisem cistil ze vsaj mesec dni in glede na vreme, si rezultat verjetno lahko predstavljate.

 

moje vprasanje, kako oprati avto pri trenutnih temperaturah?

 

Nisem ga opral od oktobra, pa je ?e vedno ?rn in vsran, pa vseeno pelje. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno danes opral doma pred hi?o. Visokotla?ni ?istilnik, ajmr vro?e vode in goba, spere? z visokotla?nim ?istilcem, pri?ge? avto, nabije? gretje na ful in po?asi obri?e? avto. Ni?e ne zmrzne, razen roke mej?kn pe?ejo :)

 

Hm,samo vro?a voda in potem mrzla voda=no good za lak. :whatever:

 

Nastanejo mikro razpoke in potem gre po?asi naprej.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm,samo vro?a voda in potem mrzla voda=no good za lak. :whatever:

 

Nastanejo mikro razpoke in potem gre po?asi naprej.

 

Bo kr res... prevelke temperaturne razlike ne vplivajo dobro na lak pa ?e kak?na ?ipa zna pri takih manevrih po?it.

 

Po moje je ?e vedno najbolj?a izbira z visokotlala?nim ?istilcem sprati sol in veliko umazanijo, pol pa z ne?no krta?o in mrzlo vodo o?istit do konca, na koncu pa s krpo zbrisat do suhosti.

 

Druga opcija je pa ?e vedno avtomatska pralnica s programom za pranje podvozja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah klinc. Raj? to kt pa avtomatska pralnica. Je na slu?benem avtu pustila globoke rajse po vetrobranskem steklu, ga je blo treba menjat. Si ne predstavljam kolk bi se poznal ?ele na laku.

 

Se pa strinjam da velike temperaturne razlike ?kodujejo laku.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pol se pa ?udi?, da ti po robovih rjavi :o

 

Pozablja? da moja NI v gara?i in da se led in sneg ne topita ni? bolj kot pri tvojem, ?e pa ga opere? pa se to stopi in je potem lahko ?e slab?e za karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ga opral od oktobra, pa je ?e vedno ?rn in vsran, pa vseeno pelje. :blush:

 

I beat your ass - september 09 :jupiii:

 

Jaz ga spucam v gara?i na toplem z safeshinovim sprejem za suho pranje

 

?zmeden?

Pa to ni isti pleh ko motor ejga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.