Skoči na vsebino

Olje Za Mazdo Mx3 1.6i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

sem tik pred velikimi servisom pri mazdi mx3 1.6i dohc 16v (79kw) z 170k prevo?enimi km. Zanima me, katero olje priporo?ate za to ma?ino, sedaj sem imel catrol gtx magnatec (mineralno), ki pa mi ga precej pije. auspuh ni ni? masten oz je samo sajast (od prevelike me?anice bencina?). Je pametno zamenjat z valvoline synpower sintetic ali je bol?e zamenat znamko olja tako da ostanem pri mineralnim, vendar namesro castrol sedaj vzamem valvoline maxlife

Napisano

ne vem, jaz uporabljam sedaj valvoline VR1 Racing(5W-50) ,prej sem imel castrol RS 10W-60, pa mi ga je tudi malo spilo ve?.Valvoline mi sedaj ne pije skoraj ni?, v 10k km kak?en deci.

Ja iz mineralnega lahko preklopi? na sinteti?nega , samo potem mora? stalno uporabljati sinteti?no olje.Potem ni ve? dobro iti nazaj na mineralno, ker ti ga lahko potem ?e ve? pije.Pa za tvoj motor in ?e ga tudi bol goni? je bolj?e dati notri sinteti?no.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Probaj z Castrol TXT 5- 40W sinteti?no. Uporabljel sem ga pri Mazda 323F 1.5i, Xedos 1.6i in tudi sedaj ga nosim zraven na redne servise tudi za Mazdo3 Sport 1.6i TX.

 

Olje je super, res pa je da sem voznik, ki ne pretirava pri vo?nji - beri: vozim lepo, kdaj pa kdaj pa si tudi privo??im.

 

Ugodno ga dobi? pri Metalica Trade, Trzin - 4l cca. 9.800.- sit, to je cene za gotovino z 20% popustom.

user posted image
Napisano

Jaz sem v vsa svoja vozila dajal Walvoline SyinPower 5-50W, in pri nobenemu ga nisem NIKDAR dolil niti 1 deci. Recimo moja Nissan Micra 1.3 16V, je imela 380 kkm, pa ni spila niti malo olja, Pri xedosu V6 imam 200 kkm, pa od 120 kkm, skozi dajem noter to olje pa ni potrebe da bi ga dolival.Je pa malo dra?je olje, ni pa kake velike razlike med podobnimi olji drugih proizvajalcev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsekakor dej notr kak?no sintetiko z 5w-40, dej kerokol znamko bo? izbrav valvoline, shell, castrol, ni niti ve? tok va?n k so vsa olja odli?na, oziroma je odstopanje med njimi minimalno. tko da dej olje notr tist k ti pa?e, in da je sinteti?no in da je 5w40 za bencinski motor.

 

Drga? sm mel prej v moji mazdi 323f 15i BA castrol txt 5w-40, pa mi ga je popil 0,5 l na 15 000 km zdej mam pa notr shell je mal cenej?i od castrola, pa ?e ne vem kolk ha pije k je ?ele ene 500 km v motorju. lahko pa pogledam kaj pi?e gor ?e te zanima.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.