Skoči na vsebino

Alko alko, ja te volim a ti me baca?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimiv rezultat testov - ?enske trezne s slab?im reakcijskim ?asom, kot mo?ki z litrom v riti. Pri tem da so organizatorji, razo?arani nad premajhnim vplivom alkota, za?eli med testom goljufati in enolitra?em ukinili tretjo zavorno lu?:

http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/alkoh...cijski_cas.aspx

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sej se heca? a ne, s tisto pripombo o kao premajhnem vplivu alkota?

 

?al tale preizkus ne pove veliko ali pa zelo veliko. Gre namre? zato, da se dokazano reakcijski ?as zmanj?uje, ko alkoholiziranost nara??a.

 

Po drugi strani pa je preizkus alkoholiziranosti narejen slabo saj bi morali meriti dejansko alkoholiziranost s pihanjem in preveriti ali stanje alkohola v izdihanem zraku ali pa stanje alkohola v krvi.

 

Velika razlika je ali ima dedec 100kg lastne te?e bejba pa recimo dobrih 50kg tako, da je tak?no navajanje podatkov bolj tko tko. Bistven podatek je tudi kolik?na je vsebnosta alkohola v tem vinu pa v kak?nih presledkih so to pili. Ker po tem, da so za vsak preizkus porabili nekaj minut samo za pripravo in da so nekaj minut verjetno tudi "vozili" predno so naredili 5 meritev je pa? od prvega pitja alkohola do zadnjega minilo kar nekaj ur in precej alkohola se je ?e odstranilo iz telesa.

 

Bistveno pri vsem tem pa je to, da to niso realne situacije saj je ?lo za mirujo?a vozila in vsi udele?enci so to?no vedeli, da se bo nekaj zgodilo in so bili maksimalno skoncentrirani samo na zavorne lu?i sprednjega vozila. To je v normalnem prometu ?isto nemogo?a sistuacija saj je treba procesirat ?e na desetine drugih dogodkov med vo?njo. To je tudi gospa proti koncu videa zelo lepo razlo?ila, da je ?lo tukaj le za enostaven reakcijski ?as, ki ne pove prav dosti ali pa skoraj ni? in da je veliko bolj pomemben reakciski ?as odlo?anja, kaj bomo naredili ob zaznavi spremembe v prometu - ali zavirali, ali obvozili oviro na levi, na desni strani ipd.

 

Men osebno je bil tale test kr neki in ?koda ?asa, ki so ga porabili zanj saj bi ga veliko bolje izkoristili tako kot so alkoholiziranost testirali pri Mythbusterjih med vo?njo po poligonu, da se simulira realno dogajanje v prometu, pri slab?i vidljivosti (tema), a bodo videli pe?ce, ali bodo vozili naravnost po sredi pasu, ali bodo znali zvoziti ovinek, ustavili pri stop znaku, pa da ne na?tevam naprej. To bi na vranskem lahko naredili in bi bil test res lahko referen?en tko pa je ?al na nivoju nabijanja in pametovanja za ?ankom :(

33112_1.png

Napisano

Se strinjam, tale test je bolj tako tako. Saj po litru vina imam ?e jaz mal slab?e reflekse pa sem ga vajen. :vino:

 

Da so s testom ustrelili mimo so pogruntali tudi organizatorji, zato spreminjanje pogojev testiranja med samim potekom in posledi?no ?e ve?je razvrednotenje testa.

 

Koliko je kdo v alkoholiziranem stanju nevaren, ni odvisno samo od vpliva opojne substance na motoriko, pa? pa tudi na psiho. Nekateri ?e po enem piru dobijo krila :cheers:

 

Sam osebno poznam ljudi, ki so trezni za volanom bistveno nevarnej?i od nekoga z litrom v riti. Pa ne mislit, da odobravam prekomerno pitje pred vo?njo, pa? pa bi odobraval periodi?ni preizkus psihofizi?nih sposobnost vseh udele?encev v cestnem prometu. Uglavnem, avtu na tehni?nem sondo v auspuh, lastnika pa ta?as na tipke testerja motorike.

 

Pa na zdravje :pepsi:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

nisem bral vsega kar si napisal ampak je test v nekaj delih

 

se ta: http://www.siol.net/Avtomoto/Nasveti/Alkoh.../Alkotesti.aspx

 

Hvala Labi... in to?no tole potrjuje kar sem napisal - deci majo precej ni?jo stopnjo alkota v krvi tako, da direktna primerjava ni mo?na. Se pa izka?e, da po dveh kozarcih vina je to kar zgornja meja, ?e ima? vsaj 70kg lastne te?e po litru so pa ?e vsi kar lepo potrjeni.

 

 

 

p.s.: najbolj sme?na je una de?va s tisto butasto kapo, kako ima v videu ?e krepko rde? nos - policaju ?e za pihat ne bi blo treba dat pa bi vidu, da je pijana :lol:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.