Skoči na vsebino

na mazdo dajam nove feltne,gume,vzmeti...povejte kaj mislte

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo prvo vsmskp!vozm mazdo 6 letnik 2004,in sm se odlocu da bom dal gor nove gume,feltne vzemti...pa povejte kaj si mislte...18x8.5 5x141.3 ET40 235/40R18 Ponteza RE050A XL pa vzmeti h&r znizano 35mm...

 

 

zdej mi pa ovejte uni k mate kej vec znanja o temu,kaj vse mi ne bo stimal...a mi bo drgnl po blatnikih,a se bo dal homoligerat,pa ce bo vse tko k treba...v a3m mi pravjo d bo kao vse kul...sam me zanima se vase mnenje!

 

lep pozdrav...pa hvala

Napisano

zdravo prvo vsmskp!vozm mazdo 6 letnik 2004,in sm se odlocu da bom dal gor nove gume,feltne vzemti...pa povejte kaj si mislte...18x8.5 5x141.3 ET40 235/40R18 Ponteza RE050A XL pa vzmeti h&r znizano 35mm...

zdej mi pa ovejte uni k mate kej vec znanja o temu,kaj vse mi ne bo stimal...a mi bo drgnl po blatnikih,a se bo dal homoligerat,pa ce bo vse tko k treba...v a3m mi pravjo d bo kao vse kul...sam me zanima se vase mnenje!

 

lep pozdrav...pa hvala

 

Kot prvo,vozil se bo? kot v valjarju (brez vzmeti),ker kot si verjetno ?e sam opazil,je ?e original M6 trda.

ko bo? dal gor ni?je vzmeti bo ?e bolj trda,ko bodo gor ?e ekstremno nizko prese?ne 18-ke ?e bolj.

Sicer je to stvar okusa in gu?tov.

Kar se ti?e ?irine feltne 8.5 in ET-ja 40 pa ne bo ?lo pod blatnik sigurno.Tudi z homologacijo bo hudi?,ker

ne vem,?e je noter ta dimenzija (prej 225/40/18).

Bodo ?e drugi kaj dodali...

 

 

Napisano

Kot prvo,vozil se bo? kot v valjarju (brez vzmeti),ker kot si verjetno ?e sam opazil,je ?e original M6 trda.

ko bo? dal gor ni?je vzmeti bo ?e bolj trda,ko bodo gor ?e ekstremno nizko prese?ne 18-ke ?e bolj.

Sicer je to stvar okusa in gu?tov.

Kar se ti?e ?irine feltne 8.5 in ET-ja 40 pa ne bo ?lo pod blatnik sigurno.Tudi z homologacijo bo hudi?,ker

ne vem,?e je noter ta dimenzija (prej 225/40/18).

Bodo ?e drugi kaj dodali...

 

 

a misles d uzamem raj brez vzmeti?zdej je tko ful viskoa...jst sam nocm d mi bo drgnl na vse stvari,pa nucal gume...

 

a misles d uzamem raj brez vzmeti?zdej je tko ful viskoa...jst sam nocm d mi bo drgnl na vse stvari,pa nucal gume...

 

aja pa kasn nej bo pol et pa vse to?d bo pac tko k treba...
Napisano

Pozdravljen

 

Ker sem se tudi sam odlo?al za nakup 18" plati?? za 6-ko, ti lahko iz prve roke povem kako je bilo s tem pri men.

 

Najve?ji problem je najti plati??a s pravim ET-jem za 18" in ?irino 8J mora biti ve?ji od 50 druga?e ti bo drgnilo ob blatnik.

 

Sam sem nad tem iskanjem obupal in kupil original 17-ke (seveda rabljene-cena ugodna)

 

Glede 18" bi dal gor samo od RX8-ke, ?e kdo ve za kak?ne naj mi sporo?i. ?e bo cena ugodna, jih vzamem takoj.

Napisano

Pozdravljen

 

Ker sem se tudi sam odlo?al za nakup 18" plati?? za 6-ko, ti lahko iz prve roke povem kako je bilo s tem pri men.

 

Najve?ji problem je najti plati??a s pravim ET-jem za 18" in ?irino 8J mora biti ve?ji od 50 druga?e ti bo drgnilo ob blatnik.

 

Sam sem nad tem iskanjem obupal in kupil original 17-ke (seveda rabljene-cena ugodna)

 

Glede 18" bi dal gor samo od RX8-ke, ?e kdo ve za kak?ne naj mi sporo?i. ?e bo cena ugodna, jih vzamem takoj.

 

ma ja nwm vem sploh sam vec...men v a3m zagotavlajo,d to ne bo problem mam vse narocen,oni mi to postimajo...in nej nebi blo problemov...sej ce pa bo jim bom pa **** ***** :> ker sm jim 5x reku..."da mi slucajno ne bo drgnl po blatnikih,itd...sam k nwm kok jim zaupat...sam ok,ce pravjo tko...bo ze drzal...al kaj? jao...obol...
Napisano

glej a3m nima pojma, 2 ti govorita in se jaz ti recem da bo drgnilo (meni je drgnilo se ET 40 pa sem mel 7.5 sirino in 205 gume)

(in nima veze ce das vzmeti al ne, v vsakem primeru bo drgnilo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

glej a3m nima pojma, 2 ti govorita in se jaz ti recem da bo drgnilo (meni je drgnilo se ET 40 pa sem mel 7.5 sirino in 205 gume)

(in nima veze ce das vzmeti al ne, v vsakem primeru bo drgnilo)

 

ma sej ce pa bo pa ne uzamem,pa ko jih **** sej men je itaq sumlivo to cist...

 

ma sej ce pa bo pa ne uzamem,pa ko jih **** sej men je itaq sumlivo to cist...

 

aja,pa dej pol pa mi priporocite kasne nej bodo gume,jst sm vem d morjo bit 18col...k 17 so bv (moje mnenje)
Napisano

ma sej ce pa bo pa ne uzamem,pa ko jih **** sej men je itaq sumlivo to cist...

 

ali pa jim re?i,da ?e grejo spodaj brez drsat naj ti jih podarijo,?e so toliko sigurni. ;)

 

 

Napisano

ali pa jim re?i,da ?e grejo spodaj brez drsat naj ti jih podarijo,?e so toliko sigurni. ;)

 

hehe,huda hudo...ma sej grem jutr ke...pa d vidm...kasno mas pa kej priporocilo. jst bi sam mev 18 col...ostalo pa povejte kok bi blo najbol...
Napisano

ma sej ce pa bo pa ne uzamem,pa ko jih **** sej men je itaq sumlivo to cist...

aja,pa dej pol pa mi priporocite kasne nej bodo gume,jst sm vem d morjo bit 18col...k 17 so bv (moje mnenje)

 

Za 18" bi jaz vzel gume 225/40 R18

za 17" pa 215/45 R17 (?irina plati??a 7J), ?e je ?irina 8J bi pa vzel 225/45 R 17

 

To je moje mnenje

 

P.S. Drugi? se poskusi prej pozanimat, kaj kupuje?, ker na tem forumu nekateri vedo o Mazdah vse v detajle

Napisano

za 17" pa 215/45 R17 (?irina plati??a 7J), ?e je ?irina 8J bi pa vzel 225/45 R 17

 

na 17 in sirino 215 je optimum 8.5" , in J ni sirina platisca ampak oblika zakljucka feltne, mas J ali JJ

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

na 17 in sirino 215 je optimum 8.5" , in J ni sirina platisca ampak oblika zakljucka feltne, mas J ali JJ

 

Mogo?e ?e bolj?a varianta za 17 je 225/45/17.?tevec majn la?e. :P

 

 

Napisano

glej a3m nima pojma, 2 ti govorita in se jaz ti recem da bo drgnilo (meni je drgnilo se ET 40 pa sem mel 7.5 sirino in 205 gume)

(in nima veze ce das vzmeti al ne, v vsakem primeru bo drgnilo)

 

Pri 16" feltni in ?irini 205, in napa?nem TE ti bodo v?asih na kakem ostrem speljevanju ali pa ovinku podrsale gume zadaj to vem iz izku?enj, ker v?asih pelem zadaj 2 orng mo?akarja. sramezljiv

 

Druga? je pa ?isto ok dimezija 215 45 17, res pa da ?e zmeri zgleda kot terenc.

 

Pa ?e to am ima? ti navor al breznavor ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

glej a3m nima pojma

Njim je glavo, da te nategnejo kot ?igumi. :glare: Preslabe izku?nje mam z njimi.

 

Druga?e pa kolikor vidim je problem pri spu??enih Mazdah 6 tudi to, da imajo dolgo medosno in hitro podrgnejo s trebuhom kje.

Napisano

Njim je glavo, da te nategnejo kot ?igumi. :glare: Preslabe izku?nje mam z njimi.

 

Druga?e pa kolikor vidim je problem pri spu??enih Mazdah 6 tudi to, da imajo dolgo medosno in hitro podrgnejo s trebuhom kje.

 

en u celju ma modro metalik 6ko, modro-vijol?ni xenoni, 17ke meybe 18ke dotz feltne (nwm ugibam), spu??ena pa da se zgornjega dela gum ne vidi... in mamo le?e?ga pred ?olo in vedn sreda avta potegne... pomoj kak auspuh... kaj vem.. nekaj ?remfa pa lahk gre ?ist po?as.. zdej se je nau?o po diagonali it...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Njim je glavo, da te nategnejo kot ?igumi. :glare: Preslabe izku?nje mam z njimi.

 

Druga?e pa kolikor vidim je problem pri spu??enih Mazdah 6 tudi to, da imajo dolgo medosno in hitro podrgnejo s trebuhom kje.

 

dolga medosna ni kriva, ampak dolgi sprednji previs, se pravi razdalja od odbijaca do osi kolesa..to tepe mazdo 6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dolga medosna ni kriva, ampak dolgi sprednji previs, se pravi razdalja od odbijaca do osi kolesa..to tepe mazdo 6

 

Aha zato jaz kdaj pa kdaj podrsam po tleh, pa je stock vse kar se podvozja ti?e. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?al je to?no tako in sploh je ?urka parkirat ob ?ist navadnem plo?niku, ker nikoli nisi ziher, da ne bo zaru?ilo. Zato mi na kraj pameti ne pade, da bi ?el karkoli ni?at, ker je itak vse skupi prenizko, Raje se kolikortoliko normalno pelem kot pa da bi bil zame vsak le?e?i policaj cel projekt kako brez ?kode priti ?ez. :punk:

33112_1.png

Napisano

?al je to?no tako in sploh je ?urka parkirat ob ?ist navadnem plo?niku, ker nikoli nisi ziher, da ne bo zaru?ilo. Zato mi na kraj pameti ne pade, da bi ?el karkoli ni?at, ker je itak vse skupi prenizko, Raje se kolikortoliko normalno pelem kot pa da bi bil zame vsak le?e?i policaj cel projekt kako brez ?kode priti ?ez. :punk:

 

Sva ?e 2.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

tud s cx-7 se da do gumic a ne.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda 6 ima ?e homologirane 225/45/17. Vsaj tako pi?e v moji homologaciji.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Eno vpra?anje: ker je moj avto uvo?en iz Italije ima v homologaciji (iz LPP) samo dimenziji 195/65/15 in 205/55/16. Glede na to, da imajo v SLo pa homologirane tudi druge dimenzije me zanima, ali se da to samo dopisat v homologacijski karton ali moram skozi celoten postopek homologacije...?

 

lp

Napisano

No problem....samo na LPP pa takso pla?at in to je to... :bravo:

 

Kaj pa ?e ho?em dimenzijo mal spremenit... recimo iz 225/45 R18 v 225/40 R18? :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
    • Če je prvi lastnik, ti bo brez problema pokazal račun.   Vidim pa da ga prodaja firma. Torej je 1. lastnik prepisal avto na firmo in to je že menjava lastnika. Ki je večina noče priznat.   Tak da komot tudi njih prostaviš pred dejstva, pa boš videl odziv.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.