Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Pred ne davnim sem opazil, da mi avto cuka oz. zavibrira ko speljem. Danes mi je pri prehitavanju oratomer zabilo na 4000 oratov pospe?ka pa n i bilo nobenega.

Sklepan da mi je ?la sklopka. Ker imam namen kupiti sklopko v avto trgovini in ne na servisu, kje so baje "pozla?ene" ironi?no glede na ceno, ki sem jo prebrav na tem forumu.

Spra?ujem pa zato, ker bom sklopko menjal pri lokalnem mehaniku.

Zanima me slede?e;

1. Ali pri menjavi sklopke menjamo ?e kak?en drug del (le?aji. pu?e itd...)

2. Imam mogo?e kdo kak?en nasvet kje se da kupit sklopko za mazdo 6. Govorimo o preisku?eni trgovini, kjer bojo takoj vedeli za kaj gre. Ker v kraju kjer ?ivim je ena avtotrgovina ki ti nabavijo vse samo mislim da nimajo toliko isku?enj z mazdami.

3. Ali pri menjavi sklopke manja? vedno oba dela ali samo potisno plo??o oz. ko?aro.

 

Uro?.

Napisano

Koliko vem ne saj vztrajnik ni nujno da je zani? zaradi sklopke ?e pa je pa je cena tud na ebayu cca.600-700?

 

AHA pozna kdo koga ki je menjal sklopko na M& in ni menjal vztrajnika ?

 

Ne se trudit takega ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vsem ki ste mi odgovorili.

 

Sedaj me pa zanima kako ve?, da je vztrajnik slab.

 

Uro?.

 

Pomeri? ga.

Pa tudi na u? se vidi, ker ni cela povr?ina enake barve ampak ima gor "fleke", kjer je neenakomerno obrabljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.   A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?
    • Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...    
    • Danes je pa lep da na kolo...trenutno 15stopinj, računam eno do črnega vrh
    • Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.