Skoči na vsebino

Mazda 6 se ugasa


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni imam eden problem pri mazdi 6 dizel se mi iz webasta kadi na veliko ampak ne skozi potem webasto se kr sam uga?a in pri?iga in ko se prizge mi kar obrati padejo u?asih se tudi avto ugasne. Zadnje case se to vse bolj dogaja. Je mozno webasto izklopiti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kr malo dvomim, da je tole povezano z webastom... prej bi rekel, da webasto in avto crkujeta zaradi ne?esa tretjega. Vpra?anje se torej postavla kaj vpliva na oboje? Elektrika, dovod nafte?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a si ziher, da je to webasto... ker non stop se vklaplja in izklaplja klima, ki lahko vpliva na obrate oz. padanje le teh...

 

Webasto namre? nima neposrednega delovanja na motor in na?eloma lahko tud crkne pa bo avto deloval normalno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

 

?e en visokotlacni ventil????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster preveri akumulator in alternator.

 

Z webasta se kadi zato ker ogenj ugasne vse pa je vro?e, nafto ?e vedno dobiva in se dela megla, tako kot imajo tanki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah dizli so tako "?parovni" stroji, da bi ti mogl vsaj ta za ventil?ek ostat :hudicek: , je pa cca 200?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnje informacije ?el je imv ventil pri 204 000 torej potrebno ?e po?akati da ga dobijo in zamenjajo samo nebo poceni :(

 

pa sej sem ti napisal zgoraj da si le ?e en izmed mnogih primerov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

Ko bodo pa nizke temperature, pa se bo sam pokvaril.

Pri meni je bilo enako, pri + stopinjah ni bilo problema, pri - pa je za?el uga?at in nihat z obrati, po dveh letih pa sem ga moral menjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

?e enkrat preberi si - popolnoma enak primer....mraz ne dela, ne mraz dela....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

 

Ve? kot znak.....v Sloveniji je -12?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

 

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

 

Imel sem iste te?ave z ventilom Septembra, ko so bile temperature ?e skoraj poletne. Zdaj pozimi pa normalno dela..!? Tak da nevem, ?e je odvisno od temperature. (?eprav ko sem vpra?al na servis, so mi rekli da bodo te?ave pozimi)

Pa tud se mi je sam popravo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se tudi to ob?asno dogaja samo, da ma?ina deluje normalno. Ni? padanja obratov, ni?esar. Naenkrat se pa za?ne iz podvozja kaditi kot da imam po?igalca med kolesi skritega. Najprej sem mislil (ker sem dal avto protikorozijsko za??itit), da kaka kapljica pade na izpuh pa se zato dogajajo take stvari. Potem pa sem enkrat med tem kajenjem izstopil iz avta, na podvozju nisem opazil ni? posebnega, webasto pa je take zvoke spu??al ko kaki stari Mig med vzletanjem. Vonjave pa po nekem parafinu... WTF? :ne vem: Avto imam nekaj mescev, sicer nobenih te?av (tok, tok), prevozil sem pa ?e cca 11.000km. Sicer sem zadovoljen z njim, skrbijo me samo te teme o dizlih in kvarjenju. A ga naj raje menjam za bencinarja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Tomozuki, ?e ga bo? redno vzdr?eval (hkrati prebiral tale forum; razne bakrene podlo?ke in "cedilo" itd.), ni vraga da ti ne bo dobro slu?il ?e par let! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.