Skoči na vsebino

Avto trgovci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako je va?e mnenje o vozilih, ki jih imajo

( za GTC vem, da so zelo zvo?eni koliko sem gledal enkrat)

 

Prosim za mnenja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem ga vzel pri synchro. Ni bilo problemov, razen kar precej pregovarjanja glede rezervnih klju?ev(jih ni bilo zraven in so nekaj mutili).Tako sem pa? naredil nove(nova koda) in jim poslal ra?un-po predhodnem tel pogovoru seveda. Dali so mi 2 mesca garancije. In sem ga v parih dneh po nakupu peljal na Gamo(btc) in so rekli, da je vse OK.Kar se ti?e avta je zaenkrat OK.

Napisano

Kako je va?e mnenje o vozilih, ki jih imajo

( za GTC vem, da so zelo zvo?eni koliko sem gledal enkrat)

 

Prosim za mnenja.

 

Mene tudi zanima glede teh trgovcev, ?e najbolj kako dr?i glede prevo?enih km, nekateri jih garantirajo. Ima mazda za novej?e avtomobile kak?no elektronsko knjigo vodenja servisov, da bi se dalo km preverit?
Napisano

?e velikokrat povedano.....

 

avti v tujini imajo z malo km precej visoko ceno, ok saj se najde tu pa tam kaka izjema, ni? ne re?em. NPR BMW 530D letnik 2007 s 150 000 km bo cenej?i kot letnik 2005 z 60 000 km, ?e mal pretiravam. Govorimo o isti opremi.

 

Firme, ki zadeve vozijo dol, ?ivijo od ustvarjene razlike, dr?i? Torej ve?ja je razlika med prodajno in nabavno ceno, ve?ji avto ima ?ef te firme. Zato te firme pove?ini navijajo kilometre. ?e vedno je tako, da 150 000 ali 200 000 avtocestnih km ni primerljivo s 100 000 slovenskimi km (?eprav smo tudi mi ?e na bolj?em sz AC). Zato tistih izgubljenih 100 000 km nih?e ne opazi. In ?e ?ivi? od tega, da navija? km nazaj, potem si verjetno v tem strokovnjak in te bo en laik te?ko na?el, dr?i? Vse kar je treba je pospravit nalepke servisov pod havo, naredit novo servisno knjigo pa smo na konju. ?e ta pa ?e kdo najde, te verjetno ne bo to?il, a? Gotov je neka klavzula v tisti garanciji, da se lahko kdo zgovarja na koga ki ga morda niti ni ali kaj podobnega. Sploh je pa na? ljubi pravosodni sitem tako na?telan, da slej ko prej pride? do zaklju?ka da se to?ba ne bo spla?ala, zgubil bo? ?e eno goro denarja, si samo en reve? individualc, ne jebe e noben, trajalo bo 15 let, da bo? kaj dosegel itd.....

 

?teka??

 

Sej ne re?em, da se vmes ne najde kak dobr stroj, ki morda le ni tok pregonjen, ampak jaz kolikor sem po teh firmah hodu, je ve?inoma vse prerolano, zato sem tudi na koncu sam ?el v DE in si pripelu avto dol, kjer sem bil v stiku direktno z lastnikom avta v avtohi?i.

 

Dejstvo pa je, da gre pri nas za leasinge, ki po poteku neke periode in prevo?enih km grejo v prodajo. Da smo v sloveniji odpad teh avtov, verjetno ni skrivnost (poglej npr velikega dilerja na Brezovici, to je vse Italija). So pa to ve?inoma avti raznih ?efekov, ki imajo avto nek dolo?en ?as, potem pa ga menjajo. Kako se pa dela s ?ihtnim avtom, je pa sevede odvisno od posameznikov... eni so servisirani, eni ne, eni so obtol?eni da bog pomagaj pri 20 000 km, eni so po 150 000 kot novi.....

 

DSR pri Mazdah naj bi ne dopu??al poneverb, kot trdijo eni. Dejstvo pa je, da je v Mazda servisu pri Gorici pred mojimi o?mi vnesel servis za nazaj, ko sem kupoval M6 (hvala bogu je nisem kupil) in mi zraven rekel, da ne bo? imel te?av z garancijo, sprintal tisti DSR izpis in mi ga dal s seboj..... hmmmm. otem mi ni bilo jasno, kako je imel avto prevo?eno 32 000, v salon je iz Belgije prispel en dan prej, in imel servis na 20 000 opravljen 3 dni nazaj, v Gorici, ko je dejansko ?e stal v Belgiji Torej? 12 000 v 2 dneh?!?!? ali prevara? Kaj menite?

 

Zdaj pa bodi pameten kaj narediti.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jah hitro se napne? pri nakupu pri kak?nem trgovcu ki uva?a, se pa tudi po?teni najdejo. Fora je v bistvu to da iz tujine dobi? za isti denar avto z ve? opreme.

Glede tega kot si pisal da je za nazaj vnesel, si ?e sam videl da so bili potem sumljivi datumi in cifre, verjetno brisati ne more za nazaj in lahko samo pi?e. Ne vem no, bi bilo treba kaj tak?nega v praksi videti :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.