Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes, ko sem menjal gume, me je vulkanizer opozoril, da bo treba menjat venitlcke, ker je alumnijasta obroba popokala... :ne vem:

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Od cesa to lahko pride... Menim, da se to pri dobrem letu starem avtu to ne bi smelo zgoditi. Tudi vulkanizer je rekel, da tako spokane obrobe se ni videl. Kot je omenil, bo treba menjat verjetno cel senzor za tlak, ker je to vse v enem kosu ...

 

Bom sel v naslednjih dneh na servis, da jim pokazem...

 

Je imel se kdo take ali podobne probleme s tem?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

huh ?zmeden?

kaj tazga se nikol nisem videl...napaka v materialu?

sol od ceste je poskodoval obrobo (ce je slabsi material)

 

a je blo pri vseh tako al samo na enem ventilu?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

huh ?zmeden?

kaj tazga se nikol nisem videl...napaka v materialu?

sol od ceste je poskodoval obrobo (ce je slabsi material)

 

a je blo pri vseh tako al samo na enem ventilu?

 

Na dveh... na obeh levih ... spredaj in zadaj...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Problem lahko nastane zaradi elektrokorozije, ki je posledica malih galvanskih tokov med dvema razli?nima kovinama v prisotnosti vlage (elektrolita). Mogo?e je obloga ventila narejena iz Al-Mg zlitine, felga pa je iz zlitine, v kateri je prevladujo? aluminj. Magnezij je v elektopotencilanem zaporedju kovin pred aluminijem, zato ga pri zgoraj omenjenih pogojih "po?ira". :ne vem:

 

Mo?no pa je tudi, da je obloga porozna in je zaradi zmrzovanja popokala.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Bom pogledal ko pridem domov a je pri meni kaj podobnega...

33112_1.png

Napisano

Preveru... pri meni so ?ist v redu in zgledajo tako lepo kot leta 2008, ko sem jih kupil. Je pa res, da pucam avto po vsakem soljenju in letos mi je ?lo ?e oreng na organ ampak se o?itno spla?a zarad takih zadev. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

lahko, da zaradi soli, leva stran je ?e toliko bolj na udaru glede tega, nasproti voze?a vozila ti name?ejo po avtu celga hudi?a svinjarije... :angry:

Napisano

pa so bile te feltne obe na levi? Ali si kdaj menjal (spredi zadi ali drugace?) Ponavadi samo gume oznacujejo kje so bile, feltne pa ne.

 

Verjetno pa se tepeta kovina ventil?ka in kovina feltne + mal soli ali pa celo kak detergent za feltne. A ventilcki so pa original?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vse je original ... feltne so vedno na istem mestu (zaradi tega, ker so sistemi pri senzorjih za nadzro tlaka razlicni, vulkanizer vedno da isto feltno na isto mesto... vsaj tako je rekel vceraj - pri Mazdi sicer baje ni vazno, pri Renaultih pa je rekel, da mora biti isti senzor na istem mestu, ker drugace je treba sistem na novo "nauciti", kje je kateri senzor) ...

 

Ko sem kupoval avto, ravno iz tega razloga nisem kupoval drugih manjsih felten, ker so ti senzorji tako pregresno dragi - takrat so rekli, da je okoli 70? eden... torej 280? samo za 4 senzorje) ... Hotel sem nabaviti 16" za zimo, ker je to najmanj, kar pase na sestico zaradi velikosti diskov (na prejsnji sem imel 15", pa sem jih dal zraven, ko sem prodal avto, ker na novo niso pasale) ...

 

Detergenta za feltne nisem nikoli uproabljal (edino ce so v kaksni pralnici kaj naspricali)... sicer pa bi se to verjetno zgodilo tudi na drugi strani...tam so ventilcki OK... vsaj na pogled se ne vidi, da bi bili kaj popokani ali da bi celo kaksen koncek odpadel, tako kot na levi strani ... :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak bolje ko to gledam bolj ne morem verjet kako je razpadlo...

 

?e sem dobro razumel ima? ti samo en set originalnih ventil?kov... pri meni je ta razlika, da imam dva seta na zimskih feltnah enega in na letnih drugega. Sta pa oba seta skoraj enako stara in enako ohranjena brez sledov korozije.

 

A je mo?no, da ima? avto tako parkiran, da je dostop samo z leve strani pa ti ga pridno zalivajo raznorazni ku?ki.

 

Ker po moje je ta scavnca ?e najbolj agresivna, da bi se lahko zgodilo kaj takega.

33112_1.png

Napisano

Ja... zaenkrat imam samo en komplet felten in s tem tudi ventilckov s senzorji za nadzor tlaka.... Menjajo se samo gume ...

 

Avto je doma parkiran v garazi... nimamo nobenih cuckov... sem in tja nas obisce kaksna srna :) ...V sluzbi je tudi parkiran pred pisarno ... ce pa sem kje na terenu, pa pac parkiram na za to predvidenih mestih... Nikjer ni izrazito tako, da bi vedno bila leva stran na udaru cuckov ali cesa podobnega :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ma? slu?ajno gara?no toplo ali celo ogrevano?

 

Ker to so idealni pogoji za korozijo saj vlaga in sol na toplem delata lepo ?talo na kovinah.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

A ma? slu?ajno gara?no toplo ali celo ogrevano?

 

Ker to so idealni pogoji za korozijo saj vlaga in sol na toplem delata lepo ?talo na kovinah.

 

Ne... nobenega radiatorja... Pozimi je bilo notri nekaj stopinj nad niclo ... Samo tudi,c e bi kaj takega imelo vpliv... bi verjetno potem vsi stirje ventilcki bili v enakem stanju ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po moje bo treba avto zamenjat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Po moje bo treba avto zamenjat. :D

 

 

Za Laguno ali Passata? :):bravo::danzoman:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  je Jest napisal:

Za Laguno ali Passata? :):bravo::danzoman:

 

:bravo: premium je premium.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nimam teh problemov :P

post-2637-1269550773_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Js jih sploh nimam. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler.    Ta motor je uporabljen v precej vozilih: - Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014 - Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023 - Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023 - Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024 - Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021 - Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023 - Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024   Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.   Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)...    Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne.    So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...
    • Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km. Pa to je še atmosferski motor. 
    • A napisem na citroenovega?
    • Uh...in to napišeš  na mazda forumu, kjer je njihov avtomatski menjalnik oh in sploh  najboljši. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.