Skoči na vsebino

homologacija mazda 6


Priporočeno sporočilo

JA!

 

?e se ?eli? ob morebitni nesre?i izogniti te?avam... saj zavarovalnice in policaji prepi?ejo podatke o gumah, ter jih primerjajo s tistimi v homologaciji, kar lahko negativno vpliva na kazen ali izpla?ilo ?kode...

 

po policijsko IN zavarovalni?ko namre? avto NI ispraven, ?e nima montiranih gum, ki so vpisane v homologacijski karton?ek...

 

pa ?eprav je med 215/45R17 in 215/50R17 razlike "samo" za 3.4%

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim,da so mo?ne samo slede?e dimenzije za M6 1.generacija,17".

 

205/50/17

215/45R17 91

225/45R17 90

235/40R17 90

245/40R17 91

 

Pa ?e 18":

 

 

225-35R 18

225-40R 18

235-35R 18

235-40R 18

245-35R 18

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Pozdravljeni!

 

Na mazdi 6 2006 dizel 120CD imam homologirane 15 in 16 col felne.

 

Precej me mikajo tele 17ke http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10142

vendar ker so original mazda, TUVa nimajo. Kako naj pridem do homologacije?

 

?e se ne motim, tele pa?ejo brez dodelav (distan?niki,...) in gume 215/45 R17

 

Na acosmosu in mms-u sem dobil odgovor, da mi ne morejo pomagati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Na mazdi 6 2006 dizel 120CD imam homologirane 15 in 16 col felne.

 

Precej me mikajo tele 17ke http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10142

vendar ker so original mazda, TUVa nimajo. Kako naj pridem do homologacije?

 

?e se ne motim, tele pa?ejo brez dodelav (distan?niki,...) in gume 215/45 R17

 

Na acosmosu in mms-u sem dobil odgovor, da mi ne morejo pomagati...

 

1. ?e bo? dal gor original mazda feltne je verjetnost da te kdo pohopsa res minimalna

2. ob originlni feltnah ti lahko pomaga dober laserski tiskalnik :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2. Ponarejanje mi lih ne gre od rok. Kaj ?e dobim tuv od drugih plati?? identi?nih dimenzij in drugega proizvajalca?

 

bo? mogu tut v tem primeru ponarejat, ker se cife felge nebojo ujemale.... pa pokrov?ke od znamke felge butne? dol...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fora je da rabi? feltne, ne gume, no tudi gume a bez TUV feltn ne bo ni?. za original feltne je pa znano da ni papirjev

 

po pravilih bi ?lo ?e da? ene brand feltjne, te imajo tuv in na njemu ve? dimenzij gum

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Evo zgleda da mi bo ratalo skozi spravt z original.

 

Torej i??em dobro du?o, ki bi mi posodila 17 colske mazda feltne z gumami 215/45 R17 razred V.

Se pa z njimi ne bom vozil, samo na?raufal jih bom tik pred ''delavnico'' kjer bom opravil homologacijo.

 

Pla?ilo po dogovoru!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm pa mislu de smo mazda?i ''bolj?e du?e'' :zvizga::D

 

Bom ti jaz neki u?timu (jih pa nimam sam, tako da moram mal potelefonirat)! :jupiii:

 

Edit; sem se kr hitro anga?iru in ima? ZS. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA!

 

?e se ?eli? ob morebitni nesre?i izogniti te?avam... saj zavarovalnice in policaji prepi?ejo podatke o gumah, ter jih primerjajo s tistimi v homologaciji, kar lahko negativno vpliva na kazen ali izpla?ilo ?kode...

 

po policijsko IN zavarovalni?ko namre? avto NI ispraven, ?e nima montiranih gum, ki so vpisane v homologacijski karton?ek...

 

pa ?eprav je med 215/45R17 in 215/50R17 razlike "samo" za 3.4%

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

 

Samo jaz tega nisem nikoli dozivel, ko je prisla policija...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

oj zdravo,

 

 

en komentar....jst mam tut m6 sport karavan 121 konjev in sem zraven avta dobil 17 col feltne...na gumah 215/45/17, to imam tudi vpisano v homolagacijo...

 

kupil sem takoj prvo zimo letne feltne in dal gor nove zimske 15 col z dimenzijo 195/65/15

 

zdj pa mene nekaj zanima....zakaj ima mazda to NE-standardno dimenzijo za 17 col...a se komu sanja ??

 

ker tudi ?e vnesem obe dimenzije v nek online program ki izra?una kotalni obseg je razlika 1,7% oz. 15 ka ima 199,3cm kotalni obseg, 17ka pa 196,4cm...

 

kje je logika in zakaj je temu tako ??

 

morda kdo ve ?

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.