Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imamo mazdo 5 in zadnje ?asa opa?amo da porabi ogromno goriva-nafte.Pa me zanima kaj bi

lahko bilo narobe naprimer v?eraj to?imo gorivo 10eurov danes je tank bil prazen in smo ponovno

morali to?iti gorivo.Avto se ve?ino ?asa vozi po mestu

Hvala za va?e odgovore

 

lp

Napisano

?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.

 

Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.

 

 

?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.

 

Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.

33112_1.png

Napisano

Tukej tut manjka podatek, kok se je prevozil od u?eri do danes, predvidevam da minimalno al kako? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

10? = manj kot 10 litrov in v mestu je lahko to tudi hitro le 70km....???

Ne vem kaj sporo?a?....

 

Poglej primer drugega uporabnika, ki je tudi na M5 zijal nad porabo, ampak je vozil napa?no, ko je z avtom za?el voziti dinami?no da ga ni mu?il, je spravil iz 10 na 6 (litrov ne evrov)!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

NE.

 

?rne so od prahu, ki nastaja ob zaviranju.

 

 

ps. Kako pa grejo diski ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

hja pazi malo ce ti mislis da je tank prazen slucajno ko zagori lu?ka se moti?. Takrat je v tanku se veliko vec kot za 100km bencina, je pa tako prve M5 (moja je bila tudi 2006) so imele resne probleme z racunalnikom, lagal je tudi do 2L - preveri ce so ti odpravili to napako z novim SW (morali bi a nikoli ne ves)

 

Skratka malo razlozi kaj ti pomeni - tank je bil spet prazen, ce mislis lucko, se ta v mestu lahko prizge veliko prej

 

Poleg tega (mislim da pise v navodilih) se ti bo raccunalnik ponastavil na nove vrednosti ce tankas min 20L - ce pa ga ti filas po 10L ne zazna razlike!!

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Distance-to-empty mode

This mode displays the approximate distance you can travel on the remaining fuel based on the fuel economy.

The distance-to-empty will be calculated and displayed every minutes.

When this mode is selected, 'REMNG' will be displayed.

NOTE: Even though the distance-to-empty display may indicate a sufficient amount of remaining mileage before refueling is required.

Refuel as soon as possible if the fuel gauge needle nears E or the low fuel warning light illuminates.

The display won't change unless you add more than approximately 20 L of fuel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Tud js ne. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e tanka? po 10?, se benz ne podra?i sploh :)

 

hehe, to?no tako :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.