Skoči na vsebino

mazda ditd ne vle?e


Priporočeno sporočilo

Imam mazdo letnik 2003 z ditd motorjem (74kw). Opazil sem, da avto ne vle?e tako kot je. NPR po avtocesti v klanec ne gre ve? kot 130km/h prej cca 150 ni bilo noben problem(pri enako obremenjenem in obte?enem avtu)

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi bilo?(filter goriva in zraka je zamenjan)

 

Pa ?e nekaj se mi zdi malo ?udno - ne vem ?e je povezano; ko npr pri 100km/h pohodim stopalko za plin - za?ne avto pospe?evati s cca 1sekundno zakasnitvijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako bi lahko vedel kaj je s turbino? mislim da dela (?e se potrudim sli?im njen pisk)

 

Poglej malo drobne cevke po motorju, verjetno ja kaka sneta ali pa po?ena in potem navor NE dela prav.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za informacije; bom pogledal najprej cevke in potem...

Ali mehanik lahko preveri delovanje turbine in ugotovi v kak?nem stanju turbina je?

 

?e je za kej mehanik lahko, druga?e pa ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pojdi po vrsti in preglej vse cevke ki niso zunaj debelej?e od 10 mm.

Ni pravila.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas je bilo potrebno obnovit visokotla?no ?rpalko, ampak avto ?e od za?etka ni vlekel kot bi bilo treba po obnovi pa ga le lep?e vozit.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cevke sem preveril zgleda vse OK.

Sem pa posumil nekaj drugega, namre? SENZOR ZRA?NEGA PRETOKA na zra?nem filtru - menda je podobna diagnoza.

 

Senzor sem pobral ven in ?el na vo?njo - popolnoma isti ob?utek pri vo?nji - nobene razlike.

Kaj se vam zdi ? Je mo?na ta napaka?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cevke sem preveril zgleda vse OK.

Sem pa posumil nekaj drugega, namre? SENZOR ZRA?NEGA PRETOKA na zra?nem filtru - menda je podobna diagnoza.

 

Senzor sem pobral ven in ?el na vo?njo - popolnoma isti ob?utek pri vo?nji - nobene razlike.

Kaj se vam zdi ? Je mo?na ta napaka?

 

Ja ?e ni razlike pol je nekaj narobe, na mestu laufa, al crkava. ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?e ni razlike pol je nekaj narobe, na mestu laufa, al crkava. ?

 

se mi zdi da na mestu laufa normalno

 

sem pa naredil ?e en preizkus. Senzor sem pobral ven, avto v?gal ter opazoval nitko, ki naj bi ?arela. NI? tema nitka ob delovanju motorja ne ?ari. Ali lahko s tem potrdim okvaro senzorja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se mi zdi da na mestu laufa normalno

 

sem pa naredil ?e en preizkus. Senzor sem pobral ven, avto v?gal ter opazoval nitko, ki naj bi ?arela. NI? tema nitka ob delovanju motorja ne ?ari. Ali lahko s tem potrdim okvaro senzorja?

 

Tista nitka ne ?ARI ampak je samo topla topa lahko prever? z ir brezkontaktnim termometrom, potem bo? videl razliko. Nitka pa je titaq samo za temperaturo vstopnega zraka in ni nevemkolk pomembna, ker imajo navori ?e eno tipalo za temp predno gre zrak v motor.

Druga?e pa daj sliko, mogao?e je isti kot ga imajo ostale mazde, in enega imam doma.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tista nitka ne ?ARI ampak je samo topla topa lahko prever? z ir brezkontaktnim termometrom, potem bo? videl razliko. Nitka pa je titaq samo za temperaturo vstopnega zraka in ni nevemkolk pomembna, ker imajo navori ?e eno tipalo za temp predno gre zrak v motor.

Druga?e pa daj sliko, mogao?e je isti kot ga imajo ostale mazde, in enega imam doma.

 

Slike trenutno nimam - oznaka na njem pa je ZL01 197400-2010

Sicer ga bom popoldne premeril z ohm metrom

Imajo vse mazde ta senzor(tudi bencinske)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slike trenutno nimam - oznaka na njem pa je ZL01 197400-2010

Sicer ga bom popoldne premeril z ohm metrom

Imajo vse mazde ta senzor(tudi bencinske)?

 

Ja to je klasika, vse 6ke in 3ke imajo istega in BG serija 323.

Pa za in?trumentom bo? ugotovil popolnoma 0, lahko pa se dela? da kaj ugotavlja?. :ne vem:

 

 

 

PS. Raje namesto merjenja pojdi na :vino:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je klasika, vse 6ke in 3ke imajo istega in BG serija 323.

Pa za in?trumentom bo? ugotovil popolnoma 0, lahko pa se dela? da kaj ugotavlja?. :ne vem:

PS. Raje namesto merjenja pojdi na :vino:

 

hm :) na zdravje :)

Preden grem v trgovino bi se le rad malo bolj prepri?al ali je res fu?;

Na konektorju je med pinoma 4 in 5 NTC upor, kateri, mora imeti pri 20°C cca 2.5kohm; Zaenkrat ?e ne vem na katerih pinih se nahaja grelna ?i?ka - bom ugotovil...

Sicer je verjetno edina mo?nost da se 100% prepri?am da se odpeljem na uradni servis??

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Senzor sem odmontiral, ga o?istil(alkohol+pal?ke za u?esa) sedaj potegne bistveno bolj?e...

 

Sam sebi si odgovoril, lahko ga o?ist? s sprejem za zavore in spia? z zrakom ni pa priporo?ljivo da ga ?lata? s ?imerkoli.

Druga?e pa je pri ve?ini mazd serije BJ ta senzor cknil ali pa nagajal ?e v garanciji, moji mami so ga menjali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp, sem tudi sam imel probleme s tem senzorjem, ko sem ?e imel BJ. Druga?e ga pa za pameten denar najde? na e-bayu.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Parček sedi v parku na klopci in se objema. Fant jo vpraša: - "Kaj si ti misliš o kritični  finančni situaciji avtomobilske industrije?" - "Jebe se mi…" - "Meni se tudi, pa nisem vedel, kako bi ti rekel..."
    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
    • Ja je treba😂 Za boljši začetek tedna
    • Tole:    Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti. Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga. Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.  
    • Obstaja seks brez ljubezni. Obstaja ljubezen brez seksa. In obstajam jaz brez obojega...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.