Skoči na vsebino

Pokanje pri m6


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni zadnje ?ase se mi pojavlja mo?no pokanje pod avtomobilom skratka zju3 ko pripeljem do ?ihta je use ok potem je cel dan parkiran na soncu in potem popoldne ko za?tartam in se peljem 10m neki po?i kot da bi nekdo z kladivom udaril po podnu potem ?ez 50m ?e enkrat isto in potem je vredu. Je mo?no da so bremze ker zadnje so ?e proti koncu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni zadnje ?ase se mi pojavlja mo?no pokanje pod avtomobilom skratka zju3 ko pripeljem do ?ihta je use ok potem je cel dan parkiran na soncu in potem popoldne ko za?tartam in se peljem 10m neki po?i kot da bi nekdo z kladivom udaril po podnu potem ?ez 50m ?e enkrat isto in potem je vredu. Je mo?no da so bremze ker zadnje so ?e proti koncu.

 

Pozdravljeni, sem Beno iz ok. ?kofje Loke, ?e kar nekaj ?asa prebiram forum, sedaj pa je ?as, da se tudi oglasim in sicer ravno na to temo, ker imam iste probleme.

 

Meni se dogaja isto, zjutraj OK, po ?ihtu pa poka, ugotovil pa sem da so amortizerji fu?(vsi 4). :vskalo:

Sedaj pa i??em oz. kupujem nove. Zanima me, ?e kdo pozna oz. ve za kak?no ugodno varjanto, kje jih dobit in zamenjat.

Imam pa M6 120CD Sportcombi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In zakaj bi bilo po ?ihtu druga?e - temperatura???

 

 

Se mi zdi, da je olje zjutraj pri teh temperaturah ki trenutno so bolj "gosto", popoldan pa se se segreje in je bolj "?isto", s tem pa amortizer ne deluje enako, to je moje mnenje, ?e pa je druga?e pa me popravite, sem pa sicer sprobal amortizerje tako, da sem avto zanihal in se je ?e malo pogugal, namesto da bi se ustavil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne avtomobil nima zategnjene ro?ne. Amortizerji isto niso ker mi samo 2x po?i in potem je ok. Meni je edino logi?no da je nekaj z bremzami ker zju3 je dokaj vla?no potem popoldne se segreje in lahko kaj zrjavi ali nevem kaj potem ko ?tarta? pa kaj popusti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ?e bo potreba postru?it diske?

 

Aha guten morgen.

 

Probaj speljat nazaj in naprej ?e ti bo pokalo potem je za pogledat ?e ima? dovolj-pravilno zategnjena kolesa in pa polosovini.

Lahko pa da je kak kon?nik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni ?e enkrat meni samo po?i ko se zkutraj pripeljem na siht in pustim avto na soncu cca9 ur in potem ko speljem ?ez kakih 10 m po?i ampak samo takrat...

 

Kaj zategne? vsaki? ro?no?Ker lahko je to,da ti takrat,ko jo odpusti?-po?i.Vsaj pri meni se v?asih to zgodi.

?eprav je to bolj pogosto pozimi. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Da ne odpiram nove teme....

 

ko povozim policaja (le?e?ega iz asfalta, da ne bo pomote) sevede z primernop hitrostjo, cca 20 do 30 na uro mi spredaj desno nekaj po?i. ?e se mene vpra?a je roka, kon?nik ali kak stabilizator.... Na servisu ne "najdejo" ni?, avto je pa v garanciji ?e cca 3 mesece... Da ne bo potem prvi dan po izteku kaj a? Kaj bi lahko crknilo? Pokanje se pojavi res samo na teh policajih in je precej mote?e, ker je avto prenov, sda bi popravljal ?ume samo z glasnej?im radiem.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne odpiram nove teme....

 

ko povozim policaja (le?e?ega iz asfalta, da ne bo pomote) sevede z primernop hitrostjo, cca 20 do 30 na uro mi spredaj desno nekaj po?i. ?e se mene vpra?a je roka, kon?nik ali kak stabilizator.... Na servisu ne "najdejo" ni?, avto je pa v garanciji ?e cca 3 mesece... Da ne bo potem prvi dan po izteku kaj a? Kaj bi lahko crknilo? Pokanje se pojavi res samo na teh policajih in je precej mote?e, ker je avto prenov, sda bi popravljal ?ume samo z glasnej?im radiem.

 

mogo?e samo zglob, ki ni drag (imel enak primer na xedosu) - ti slu?ajno tudi rahlo vle?e avto v kako stran?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mogo?e samo zglob, ki ni drag (imel enak primer na xedosu) - ti slu?ajno tudi rahlo vle?e avto v kako stran?

 

Vle?e mi ga nikamor, je pa morda volan za spoznanje vstran - in to odkar imam letne kotalke, pri zimskih je bilo ok - hecno, pa sem preveril tak in centriral sem jih... :blink:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne odpiram nove teme....

 

ko povozim policaja (le?e?ega iz asfalta, da ne bo pomote) sevede z primernop hitrostjo, cca 20 do 30 na uro mi spredaj desno nekaj po?i. ?e se mene vpra?a je roka, kon?nik ali kak stabilizator.... Na servisu ne "najdejo" ni?, avto je pa v garanciji ?e cca 3 mesece... Da ne bo potem prvi dan po izteku kaj a? Kaj bi lahko crknilo? Pokanje se pojavi res samo na teh policajih in je precej mote?e, ker je avto prenov, sda bi popravljal ?ume samo z glasnej?im radiem.

 

Gumjasti bla?ilec na vrhu amortizerja :unsure:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vle?e mi ga nikamor, je pa morda volan za spoznanje vstran - in to odkar imam letne kotalke, pri zimskih je bilo ok - hecno, pa sem preveril tak in centriral sem jih... :blink:

 

torej ti vle?e - ?e da? volan naravnost logi?no, poglej vzglobe, nato pregled navzgor, lahko da se je ?al?ka kjer sedi vzglob po?kodovala - imel popolnoma identi?en primer.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej ti vle?e - ?e da? volan naravnost logi?no, poglej vzglobe, nato pregled navzgor, lahko da se je ?al?ka kjer sedi vzglob po?kodovala - imel popolnoma identi?en primer.

 

Jur?ek dragi, podvozja od xedosa in M6 ni niti slu?ajno niso podobna. Pri M6 ?al?ka na vrhu amortizerja ne vpliva na vo?njo, ker je feder ina amortizer zasmo za bla?enje in ne "vodenje" kolesa.

Xedos ima trikotna vodila spodaj in zgoraj amorzizer.

M6 ima zgoraj trikotno vodilo, spodaj dve roki, na katere je nekje 1/3 stren od kolesa pritrjen amortizer in feder.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jur?ek dragi, podvozja od xedosa in M6 ni niti slu?ajno niso podobna. Pri M6 ?al?ka na vrhu amortizerja ne vpliva na vo?njo, ker je feder ina amortizer zasmo za bla?enje in ne "vodenje" kolesa.

Xedos ima trikotna vodila spodaj in zgoraj amorzizer.

M6 ima zgoraj trikotno vodilo, spodaj dve roki, na katere je nekje 1/3 stren od kolesa pritrjen amortizer in feder.

 

jajca...:)

no ampak nekaj je na tej roki se strinjas...

 

aja sem pozabu, ne sodelujes pri navornikih :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jajca...:)

no ampak nekaj je na tej roki se strinjas...

 

aja sem pozabu, ne sodelujes pri navornikih :hudicek:

 

Karoserja pa je enaka tako da se malenkost pregre?im. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pozdravljeni zadnje ?ase se mi pojavlja mo?no pokanje pod avtomobilom skratka zju3 ko pripeljem do ?ihta je use ok potem je cel dan parkiran na soncu in potem popoldne ko za?tartam in se peljem 10m neki po?i kot da bi nekdo z kladivom udaril po podnu potem ?ez 50m ?e enkrat isto in potem je vredu. Je mo?no da so bremze ker zadnje so ?e proti koncu.

 

 

 

Fant zlomljeno ima? ?IBKO STABILIZATORJA kolesa in to verjetno na zadnjem kolesu. Meni se dogaja na ostrej?em ovinku, ko se avto bolj nagiba ne glede na druge okoli??ine. Ko mi ga je mehanik dvigno in pogledal zadevo je pokanje ?e bolj pogosto.

Pravkar pa zadevo re?ujem z deli in menjavo tako, da za stro?ke ?e nimam pojma.

MAZDA 6 D 100kw l. 2003 km 197 000

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.