Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni zadnje ?ase se mi pojavlja mo?no pokanje pod avtomobilom skratka zju3 ko pripeljem do ?ihta je use ok potem je cel dan parkiran na soncu in potem popoldne ko za?tartam in se peljem 10m neki po?i kot da bi nekdo z kladivom udaril po podnu potem ?ez 50m ?e enkrat isto in potem je vredu. Je mo?no da so bremze ker zadnje so ?e proti koncu.

Napisano

Pozdravljeni zadnje ?ase se mi pojavlja mo?no pokanje pod avtomobilom skratka zju3 ko pripeljem do ?ihta je use ok potem je cel dan parkiran na soncu in potem popoldne ko za?tartam in se peljem 10m neki po?i kot da bi nekdo z kladivom udaril po podnu potem ?ez 50m ?e enkrat isto in potem je vredu. Je mo?no da so bremze ker zadnje so ?e proti koncu.

 

Pozdravljeni, sem Beno iz ok. ?kofje Loke, ?e kar nekaj ?asa prebiram forum, sedaj pa je ?as, da se tudi oglasim in sicer ravno na to temo, ker imam iste probleme.

 

Meni se dogaja isto, zjutraj OK, po ?ihtu pa poka, ugotovil pa sem da so amortizerji fu?(vsi 4). :vskalo:

Sedaj pa i??em oz. kupujem nove. Zanima me, ?e kdo pozna oz. ve za kak?no ugodno varjanto, kje jih dobit in zamenjat.

Imam pa M6 120CD Sportcombi

Napisano

In zakaj bi bilo po ?ihtu druga?e - temperatura???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In zakaj bi bilo po ?ihtu druga?e - temperatura???

 

 

Se mi zdi, da je olje zjutraj pri teh temperaturah ki trenutno so bolj "gosto", popoldan pa se se segreje in je bolj "?isto", s tem pa amortizer ne deluje enako, to je moje mnenje, ?e pa je druga?e pa me popravite, sem pa sicer sprobal amortizerje tako, da sem avto zanihal in se je ?e malo pogugal, namesto da bi se ustavil.

Napisano

Ne avtomobil nima zategnjene ro?ne. Amortizerji isto niso ker mi samo 2x po?i in potem je ok. Meni je edino logi?no da je nekaj z bremzami ker zju3 je dokaj vla?no potem popoldne se segreje in lahko kaj zrjavi ali nevem kaj potem ko ?tarta? pa kaj popusti...

Napisano

Kaj pa ?e bo potreba postru?it diske?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Kaj pa ?e bo potreba postru?it diske?

 

Aha guten morgen.

 

Probaj speljat nazaj in naprej ?e ti bo pokalo potem je za pogledat ?e ima? dovolj-pravilno zategnjena kolesa in pa polosovini.

Lahko pa da je kak kon?nik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni ?e enkrat meni samo po?i ko se zkutraj pripeljem na siht in pustim avto na soncu cca9 ur in potem ko speljem ?ez kakih 10 m po?i ampak samo takrat...

Napisano

Pozdravljeni ?e enkrat meni samo po?i ko se zkutraj pripeljem na siht in pustim avto na soncu cca9 ur in potem ko speljem ?ez kakih 10 m po?i ampak samo takrat...

 

Kaj zategne? vsaki? ro?no?Ker lahko je to,da ti takrat,ko jo odpusti?-po?i.Vsaj pri meni se v?asih to zgodi.

?eprav je to bolj pogosto pozimi. :whatever:

 

 

Napisano

En uporabnik je mel neko ?udno ropotanje v "menjalniku", ko pa je CD-je pospravil, pa se je menjalnik ?ude?no popravil.

Tak da poglej v vseh predalih- tudi v prtlja?niku, da ti tam ne bi kaj povzro?alo tak?nega poka.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme....

 

ko povozim policaja (le?e?ega iz asfalta, da ne bo pomote) sevede z primernop hitrostjo, cca 20 do 30 na uro mi spredaj desno nekaj po?i. ?e se mene vpra?a je roka, kon?nik ali kak stabilizator.... Na servisu ne "najdejo" ni?, avto je pa v garanciji ?e cca 3 mesece... Da ne bo potem prvi dan po izteku kaj a? Kaj bi lahko crknilo? Pokanje se pojavi res samo na teh policajih in je precej mote?e, ker je avto prenov, sda bi popravljal ?ume samo z glasnej?im radiem.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Da ne odpiram nove teme....

 

ko povozim policaja (le?e?ega iz asfalta, da ne bo pomote) sevede z primernop hitrostjo, cca 20 do 30 na uro mi spredaj desno nekaj po?i. ?e se mene vpra?a je roka, kon?nik ali kak stabilizator.... Na servisu ne "najdejo" ni?, avto je pa v garanciji ?e cca 3 mesece... Da ne bo potem prvi dan po izteku kaj a? Kaj bi lahko crknilo? Pokanje se pojavi res samo na teh policajih in je precej mote?e, ker je avto prenov, sda bi popravljal ?ume samo z glasnej?im radiem.

 

mogo?e samo zglob, ki ni drag (imel enak primer na xedosu) - ti slu?ajno tudi rahlo vle?e avto v kako stran?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mogo?e samo zglob, ki ni drag (imel enak primer na xedosu) - ti slu?ajno tudi rahlo vle?e avto v kako stran?

 

Vle?e mi ga nikamor, je pa morda volan za spoznanje vstran - in to odkar imam letne kotalke, pri zimskih je bilo ok - hecno, pa sem preveril tak in centriral sem jih... :blink:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Da ne odpiram nove teme....

 

ko povozim policaja (le?e?ega iz asfalta, da ne bo pomote) sevede z primernop hitrostjo, cca 20 do 30 na uro mi spredaj desno nekaj po?i. ?e se mene vpra?a je roka, kon?nik ali kak stabilizator.... Na servisu ne "najdejo" ni?, avto je pa v garanciji ?e cca 3 mesece... Da ne bo potem prvi dan po izteku kaj a? Kaj bi lahko crknilo? Pokanje se pojavi res samo na teh policajih in je precej mote?e, ker je avto prenov, sda bi popravljal ?ume samo z glasnej?im radiem.

 

Gumjasti bla?ilec na vrhu amortizerja :unsure:
Napisano

Vle?e mi ga nikamor, je pa morda volan za spoznanje vstran - in to odkar imam letne kotalke, pri zimskih je bilo ok - hecno, pa sem preveril tak in centriral sem jih... :blink:

 

torej ti vle?e - ?e da? volan naravnost logi?no, poglej vzglobe, nato pregled navzgor, lahko da se je ?al?ka kjer sedi vzglob po?kodovala - imel popolnoma identi?en primer.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

torej ti vle?e - ?e da? volan naravnost logi?no, poglej vzglobe, nato pregled navzgor, lahko da se je ?al?ka kjer sedi vzglob po?kodovala - imel popolnoma identi?en primer.

 

Jur?ek dragi, podvozja od xedosa in M6 ni niti slu?ajno niso podobna. Pri M6 ?al?ka na vrhu amortizerja ne vpliva na vo?njo, ker je feder ina amortizer zasmo za bla?enje in ne "vodenje" kolesa.

Xedos ima trikotna vodila spodaj in zgoraj amorzizer.

M6 ima zgoraj trikotno vodilo, spodaj dve roki, na katere je nekje 1/3 stren od kolesa pritrjen amortizer in feder.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jur?ek dragi, podvozja od xedosa in M6 ni niti slu?ajno niso podobna. Pri M6 ?al?ka na vrhu amortizerja ne vpliva na vo?njo, ker je feder ina amortizer zasmo za bla?enje in ne "vodenje" kolesa.

Xedos ima trikotna vodila spodaj in zgoraj amorzizer.

M6 ima zgoraj trikotno vodilo, spodaj dve roki, na katere je nekje 1/3 stren od kolesa pritrjen amortizer in feder.

 

jajca...:)

no ampak nekaj je na tej roki se strinjas...

 

aja sem pozabu, ne sodelujes pri navornikih :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jajca...:)

no ampak nekaj je na tej roki se strinjas...

 

aja sem pozabu, ne sodelujes pri navornikih :hudicek:

 

Karoserja pa je enaka tako da se malenkost pregre?im. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni zadnje ?ase se mi pojavlja mo?no pokanje pod avtomobilom skratka zju3 ko pripeljem do ?ihta je use ok potem je cel dan parkiran na soncu in potem popoldne ko za?tartam in se peljem 10m neki po?i kot da bi nekdo z kladivom udaril po podnu potem ?ez 50m ?e enkrat isto in potem je vredu. Je mo?no da so bremze ker zadnje so ?e proti koncu.

 

 

 

Fant zlomljeno ima? ?IBKO STABILIZATORJA kolesa in to verjetno na zadnjem kolesu. Meni se dogaja na ostrej?em ovinku, ko se avto bolj nagiba ne glede na druge okoli??ine. Ko mi ga je mehanik dvigno in pogledal zadevo je pokanje ?e bolj pogosto.

Pravkar pa zadevo re?ujem z deli in menjavo tako, da za stro?ke ?e nimam pojma.

MAZDA 6 D 100kw l. 2003 km 197 000

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.