Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam namen menjati avto, pa sem se zagledal v Mazdo, model: 6 karavan, letnik (kot je opisano v naslovu) 2004-2006, motor: diesel 2.0/136hp, do 125k kilometrov.

Predvsem me zanima samo vzdr?evanje, kakovost, vozne lastnosti, servisi . . . itd. Imam ogledanih par modelov (pa ?eprav so zelo redki v prodaji), ker pa se ne spoznam na Mazdo, me kot prvo zanima kak?ni so disel motorji in ?e bi jo primerjal z VW. Imel sem Touran-a, ki me je slu?il do 300k km (19/101hp - letnik 2004), ter sedanji lastnik ga ?e naprej pestro uporablja.

Vendar ?elja mi je kupit karavana in Mazda6 je pri?la v o?ji izbor. Imam jo namen voziti vsaj do 300k km kot do sedaj vsakega jeklenega konji?ka.

Kak?na je razlika med 120hp/136hp/145hp dieseli? Mislim, vesel bi bil kakr?nih koli nasvetov, izku?enj in predvsem pa primerjav s trditvami (poraba tudi sodi sem). ?e v Chat-u (tema za krneki) sem podal objavo, pa ?e je ta trenutek tema napa?no postavljena oz. na ne pravem mestu bi bil vesel, da me moderator prestavi v temu primerno temo.

 

THX v naprej :blush:

 

lp

 

N.

Napisano

med 121 in 136 ni neke hude razlike, 136 ima lepso krivuljo navora

145 je pa facelift model in ima "zloglasni" DPF filter, ima pa tudi 6. prestavo :bravo:

 

moja ima cez 230.000km v 7mih letih

vozim se pretezno na relaciji ljubljana pristina, s precej visokim tempom

 

v rubriko menjano v garanciji spada:

 

-visokotalcna crpalka : crknila cist na zacetku, razlog neznano najbrz smola

-2x sencniki (od takrat bp)

-senzor airbaga pri sovozniku

-motorcek voznikove sipe

-motorcek za dvig luci (spet je crknil), motorcka sta made by bosch)

-merilec pretoka zraka

 

 

menjano izven garancije (ampak z dobrimi pogoji, ker pac servi BTC je zelo korekten servis)

 

-bat (pocil je slab material, kaj takega se ni blo=

-menjalnik (bla je okvara v eni pusi med 4. in 5. prestavo ampak je blo enostavneje in ceneje dobit nov rabljen menjalnik kot zamenjat tist del in se ukvarjat pol z razdiranjem itd itd)

 

 

Voznja sama je odlicna, podvozje je 1A, za moje pojme dalec najboljsi del na avtu in v mojem primeru brez napak

Moja poraba po teh kilometrih je dobrih 7

Za dizla gre zelo dobro, tudi zdaj

Ima veliko placa, imam 4 vratno varianto (te so dalec najboljse in najlepse :P ) in gre noter vse kar ces...kako je sele pri karavanu

 

Sam imam zelo malo mestnih vozenj, vse je bolj ali manj avtocesta (vidla je ze skoraj celo evropo), ceprav sem mel kar nekaj napak, je to se vedno najboljsi avto do zdaj, sploh glede na to, kar sem dobil za ceno (takrat je moja stala okol 20.000 eur)

 

vec se ne morem spomnit

 

tukaj se en video pri 230.000km

 

 

 

 

 

 

u fak napisal sem post s katerim bi bil tudi boss ponosen :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kupi pred faceliftom, torej letnik 2005, obvezno se dobr pozanimaj ?e ima DPF. Teh se izogni, ker rade serjejo, torej i??i brez DPF.

Razmisli o 2.0 bencinu in predelavo na plin. 1300 te stane in se vozi? za 60 centov po litru.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

u fak napisal sem post s katerim bi bil tudi boss ponosen :)

 

:punk:

33112_1.png

Napisano

Kupi pred faceliftom, torej letnik 2005, obvezno se dobr pozanimaj ?e ima DPF. Teh se izogni, ker rade serjejo, torej i??i brez DPF.

Razmisli o 2.0 bencinu in predelavo na plin. 1300 te stane in se vozi? za 60 centov po litru.

 

:hudicek:

 

Pa da to en z navorom napi?e to je bogokletno.

 

 

Druga?e ?e ?e dizla-navor pol absolutno brez DPF.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:) A tako, zdaj si vsaj lahko predstavljam in si krog izbora ?e zo?am <_< (?e tko jih je malo) :(

 

@labiGT: :bravo: thx na opisu

 

Torej brez DPF, ok. ?e sem vas prav zastopil, vsaka Mazda6 (letnik 2005+) s ?esto prestavo ima tudi filter DPF :blink:

Bencin mi nekeko ne ustreza, ker naredim dosti km, pa kdaj pa kdaj se tudi znajdem, da komi najdem "pumpo", kaj ?ele (ker dolo?ene nimajo) plin-pumpo. @mazda6combi druga?e dobra ideja.

 

?e eno vpra?anje: se bencinarji kaj bolje obnesejo, ali je preprosto poraba toliko vi?ja in se ne izpla?a oz. se ?e ga predela? na plin :blink: ? (benz-itak ga nimam namena, samo za info) sramezljiv

 

lp

 

:)

Napisano

Pri benzu je manj sestavnih delov(motor) ki lahko nagajajo, nima zobatega jermena ima verigo tako je veliki servis samo sve?ke in olje v menjalnuiku in pa reden servis olje v motorju in filter olja, redni servis je cenej?i pri benzu, ker je pa? manj olja, kot v dizlu.

 

Navor ima jermen manjava pri ?u?..., ne bo cnej kot 500-600 ? z materijalom seveda.

 

?e bi gledal z DPF, potem je potrebno tudi vedeti da ima ta motor posebno olje ki ne sme vsebovati ?vepla, in cena je skoraj 1X dra?je od normalnega olj ki je v navadnem dizlu.

 

Res pa da ima 1X ve? navora kot bencinar. :blush:

 

Sam imam 2.3 benz (166 KM)in se vozim do nekje do 9.5l/100km plina ali pa 8.5 litra benza ni nevem kaka poraba, glede na to de se NE ?para sramezljiv .

 

LPG 9.5 l/100km plina je 9.5 *0,669 ?=6,35?/100km (poraba zaokro?ena na gor-oziroma moja najve?ja poraba LPG)

 

Benz 8,5 l/100 km benza 8,5* 1,204?=10,23 ?/100km (8,5l/100 km sem imel povpre?je prvih 20 kkm,pri ne ?paranju :blush: )

 

Diesel 6,1l/100km nafte je 6,1*1,125?=6.86?/100km (tako porabo ima fotr na svoji 120 km M6 - penzić)

 

 

Vgradnja LPG sistema je cca 1200+-100? odvisno koliko preserava?.

Servis(menjava filtra za plin) na 20 kkm cena pa je cca10?.

 

?e naredi? do max 30 kkm letno(?e pa ve? pa ?e prej) si stro?ek pokrije? v tem ?asu naslednje leto pa se fura? za vasj 1/3 cnej. Sama zmogljivost je enaka na LPG al pa na benz, meni celo bolj mirno laufa na LPG kot benz. Kar se pa tankanja ti?e, ko zmanjka LPG sam prestavi na benz tako da ?e oboje nabutam prevozim v ?usu brez te?av tam nekje od 1100 do 1250 km, brez da bi zavil na pumpo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo, Ajvar objasnu zadevo nimam kaj pripomnit. LPG pump je pa ?e blizu 40 v SLO tako da dvomim, da je nebi na?el pri sebi kje.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?lovek spra?uje po avtu, ?eprav sem plina? te ne bom forsiral, ?e i??e? rabljeno i??i tako brez DPF, na?el bo? sigurno povsem lepo za dober denar.

Na?e teme v?asih takoj zaidejo v benz vs dizel ( :jupiii: ). Je pa sigurno omembe vredno

 

Mene zanima kaj si vozil do sedaj? Turana si imel, kaj pa vmes? Ce bos sel iz TDIja na CD od mazde bos dozivel 2 stvari (lastna izkusnja iz seata tdi na mazdo CD143)

Nepopisno bolj?o vodljivost, kontrolo in ?portno podvozje, drugo pa je ve?jo porabo pri istem na?inu vo?nje, TDIja si lahko kar malo leno vozil pa ni pil ve? kot 6,5, medtem ?e to naredi? Mazdi bo ?rla 9,10 brez heca, motor je treba stalno zivahno voziti in ne ga 'matrat'

 

Res je:

da ce si dizlas je obcutek navora povsem drug, ce znas voziti dizla ga laho spravis na minimum, in ti zre malo, pa tudi ce je dolgoprogas in ga na cesti tudi 'spucas' ti bo delal bp, ce pa bo to za mesto ga lahko naj...

da bi na dolgih progah potreboval 6. prestavo

 

Res pa je tudi:

da je vzdrzevanje drazje

da smo samo letos imeli ene 10 primerov tu na forumu ali z visokotlacnim ventilom ali s sobami...ventil min 200?, sobe 500+

da te bo plin ceneje prisel

 

 

Na tvojem mestu premisli kaj i??e?. Verjetno avta ne kupuje? za 2 leti....

 

Sloveniaj pa je ratala itak de?ela pump, ni goriva ki ga ne dobi? na 50km razdalji...:) Tudi v tujini je ?ala mala z LPgjem, verjemi, se tudi vozim po vukojebinah, a plin dobis prej ko sendvic.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

He he si me :D

 

Izku?nje so pa slede?e. Vozil sem razli?ne diesel motorje, zadnji je ?e zmerj pri bajt (SDI Polo/od bolj?e polovice), druga?e sem pa prodal nazadnje omenjenega Tourana, pred njim sem si lastil 2.0/HDI 307 Peugeota, pred tem nekaj ?asa JTD AR 156, pred tem pa so bili benz motorji Golf IV/III, Pasat 1.8 . . . vse ostalo je pa bilo bolje ali manje "jeklen?ek" za par mesecev.

 

No kar koli ?e, nisem nekek prista? fixne znamke (sem ?e v postopku iskanja) :blush: Predno se pa za?enem v nakup, pa rad izvem o avtomobilu vsaj osnovne lastnosti, da se lahko pripravim na :whatever: z njegovimi muhami in ocenim velikost v ?, koliko moram imeti globok ?ep (?e si ga lahko privo??im). <_<

 

Skratka odlo?itev, da bi imel Mazdo je padla zaradi:

- ?elje po karavanu,

- izgled Mazde v primerjavi z ostalimi tekmeci v tem rangu oz. letniku je bila zame prednost,

- 2.0/136hp mi deluje razmerje za na dolge proge vsaj do 250k km,

- ker je Jap. in naj ne bi bilo te?av z njimi, vsaj v primerjavi z EU avtomobili, katere sem do sedaj vozil,

- ker imam rad ?portno/dinami?no vo?njo (katero ste mi omenili, da poseduje ?estica),

- verjetno je dosti prostorna (tudi za kk?n MTB spravit not, ?e ne pa vsaj na streho),

- . . . ect....

 

V bistvu sem/imam njo v primerjavi z FRV 2.2/140hp Hondo (pa o tem ne mislim debatirati, ker je cena povsem razli?na), pa upam, da se na tem forumu sme razlagati tudi o drugih znamkah, da ne bo kdo dobil o?pic in me "benal" dol s foruma :policaj:

Ja no, res je da avtomobila ne kupujem za mesec dva :P .

 

B)

Napisano

Glede na to, da si dolgoproga? tudi z DPF-jem ne bi smel imeti te?av saj se bo regeneriral to?no tako kot je predvideno. Z izbolj?anim SW-jem so ve?ino otro?kih te?av DPF-ja odpravili so pa te?ave ostale pri vseh, ki imajo DPF za kratke vo?nje.

 

 

 

Aja, pa brez skrbi lahko debatiramo tudi o drugih znamkah saj je na forumu kar nekaj ?lanov, ki si (ni? ve?) ne lastijo Mazde.

 

Va?no je da je debata konstruktivna in da ne pride do takih izjav kot recimo "Wartburg je full najbolj?i in oh in sploh, Mazda je pa ?it" :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ja kar se mene ti?e imam podobno mnenje kot Boss. DPF je ok, ?e se vozi? vsaj malo na razdalje. Potemtakem ni problem. Recimo jaz se vozim Cerklje-Ljubljana na ?iht, pa glede regeneracij nimam problemov.

Je pa res to, da ti pa vedno lahko crkne kak senzor, ki je namenjen delovanju DPF. Tako kot ostalih N senzorjev na avtu...

Napisano

Glede DPF lahko isto potrdim. ?e nikoli se mi ni pri?gala lu?ka, sedaj ima 65 kkm. Dizel je za vozit, ne pa za fr?kanje po mestu. :jezicek: Sicer pa 143 KM 105 kW je lih zadosti, ?e po?ipa? pa bo lih prav.

 

Poraba pa se mi dr?i pod 7, pa je ne ?param prav veliko.

 

Glede Wartburga pa se strinjam, da ni oh in sploh: tole je moj sanjski avto! Nebesno moder seveda!

 

Mogo?e razlika med vo?njo VW in Mazde: VW (1.9 TDI 105 KM) ima res navor med 1500 in 2000 RPM, ampak mu gre ?e nekako do 3000 RPM, potem pa je hin, Mazda (ne?ipana) pa do 2000 komaj kaj vle?e, pri 3000 pa se ji strga. ?e jo ?ipa?, za?ne vle?t ?e pri 1500, pri 3000 pa ti se ti vklaplja lu?ka za DSC, ker enostavno cesta ne prenese takega navora. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jaz imam 136-konjsko brez DPF-ja,katerega moram re?i,da ne pogre?am. :P Imam karavana in je v njem ressss mnogo placa-dovolj za familijo (2 otroka).Vo?nja je res ?portna tudi brez ?portnih vzmeti .

Jaz sem imel v glavnem probleme z xenon lu?mi-ni? huj?ega.Poraba na dolge proge okrog 6,7l/100.

Bom napisal tako,kot v kak?ni tuji ocenjevalni rubriki:?e bi kupoval ?e enkrat,bi kupil enak avto. :D

 

 

Napisano

Z zamudo :D

 

po vseh va?ih mnenjih in prebranih nekaj tujih testov iz pred nekaj let (tam cca 2004-2005), bom nekako za?el gledat (fizi?no mislim z ogledi) Mazdo6 karavan brez DPF-ja kot preventiva (se zgodi, da avto vozi ?e kdo drug v family, pa vem, da takrat ne bo relacije :angry: ) z 136hp, ?e se jo bo dalo dobiti in z 5 stopenjskim menjalnikom ter em?o 2005.

To je super sli?at, da forum temelji na razgledu in ni absolutno specifi?no oz. specializiran v eno smer :bravo:

No itak ne mislim "rinit" s karavanom na dirkali??a, ?e gre kot je podal primerjavo @shurda, pol mi ne bi smelo delati te?av z zadovoljstvom :glare:

 

Pa ?e en zadeva, mal sem ?e prebrskal obdelane teme na forumu, da se ne bi ponavljal z vpra?anji,

ampak ena zadeva me ?e matra, ?ist tko za "intermeco" :blush: Kako je z rezervnimi deli? Obstajao mo?no kopije oz. so samo orginali na tr?i??u? Vse Mazde, ki sem jih do sedaj videl se prodajajo v rangu z ve? km za seboj (okoli cca 110k km +/- ali ve?-no te me ne zanimajo) in vsaj jst imam namen narediti servis, ne glede na stanje (osnovni, da se razumemo). In kako je z olji, je kaj alergij :P ? Ga mogo?e tudi kaj kuri? ?e ?e, pri kateri kilometrini se to za?ne?

 

Thx B)

Napisano

poraba olja ni problematicna, meni zdaj mal vec porabi ampak zato, ker moram zamenjat ene podlozke pri injektorjih (serijska napaka, skupaj z delom cca. 100 eur)

 

drugace pa, v najboljsih dnevih ni blo treba dolit med servisi (20.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ponovno jst neki te?im, mal sem "pre-surfal" pa zasledil par napak, na katere je biti dobro pozoren ob nakupu Mazde 6 diesel, pa me zanima, ?e so ugotovitve pravilne oz. kako se jih lahko izogni?, tako iz vidika financ kot tudi s strani servisiranja <_<

 

Se pravi, naj bi bil pozoren na:

- rjo na plehu (zadnji blatniki...ect), ki se jo da popravit preko 12 letne garancije, ki jo ponuja Mazda (a to velja samo za avtomobile, ki imajo ?templano servisno pri poobla??encu?);

- ali se res sredinsko konzolo na?eloma ne da menjavati v kateri je radio? In ?e je radio kodiran, ter ?e slu?ajno menjava? akumolator in ponovno priklopi? novega, si brez kode za radio te lahko ko?ta novi cca 500?, ki pa je po mo?nosti brez MP3-ja?

- Kako je z regulacijo lu?i, ki naj bi bila serijska napaka (nova naj bi bila cca 350?), ?e je xenon je lahko ?e dra?je ali kako?

- Kako se lahko s testira (ra?unalni?ko verjetno) ?obe in turbina? Kam najbolje peljati to izvesti? Tu se lahko pojavijo stro?ki +1k?, ali je to samo stra?ilo in je lahko samo bau bau za nove iskalce :blush: ;

 

?e sem kaj izpustil (velikih/pogostih napak) mi lahko "prosto po Pre." dopi?ete :D

 

lp

Napisano

-pazit mora? na rjo na blatnikih in spodnji robovi zadnjih vrat(ko jih odpre?, pogleda? robove)

-za radio nevem, pri meni o?itno ni bil kodiran

-regulacija lu?i zafrkava samo pri xsenonu

Napisano

-pazit mora? na rjo na blatnikih in spodnji robovi zadnjih vrat(ko jih odpre?, pogleda? robove)

-za radio nevem, pri meni o?itno ni bil kodiran

-regulacija lu?i zafrkava samo pri xsenonu

 

In ?e to smo sedaj ugotovili z pomo?jo servisa Gama,da je ponavadi kriv samo softwere.

Ve?inoma pomaga z posodobitvijo programa za xenonke. ;)

Zadnji blatniki pa verjetno bolj gnijejo tam,kjer se ve? soli pozimi.Moji- (tok tok on wood) so ?e v redu in ni

opaziti nobene rje.

Turbine niso nek problem,vsaj ve?inoma ne.

Za menjavo radija sicer obstaja neka opcija (amerika) a naj ne bi vse delovalo pravilno na evropskih avtih.

 

http://www.autotoys.com/x/product.php?productid=5251

 

 

Napisano

-pazit mora? na rjo na blatnikih in spodnji robovi zadnjih vrat(ko jih odpre?, pogleda? robove)

-za radio nevem, pri meni o?itno ni bil kodiran

-regulacija lu?i zafrkava samo pri xsenonu

 

Hm, za lu?i ne bo dr?alo. Jaz sem imel navadne halogene, pa so mi v garanciji menjali oba ?arometa - crknil motor?ek za regulacijo vi?ine snopa. Mislim, da je enako zapisal pred menoj ?e Labi. Sicer pa so pri 6-icah otro?ke bolezni ?e zavorni diski (meni menjali v garanciji pri 45kkm in 100kkm).

Napisano

jaz imam mazdo 6 136 KM dizel letnik 2005.?ez vozne lastnosti nimam kaj pripomnit.Ima pa brezvezno tako reko? bolezen.Pri speljevanju in ali zaviranju mi nekaj tol?e po pedalkah,kot da bi volanski drog imel lufta.pa smo dvigoval avto,gledal gumice stabilizatorja pa ni?...Skratka kar neki.Rolo prtlja?nika se je ?e tudi pokvaril,a sem ga k sre?i fantov na forumu zrihtal,nato sem imel velik servis-ne vpra?aj kolk stane....Sedaj pa mi je intercooler po?il,pa to na obeh ceveh-dovodni in odvodni.Grem na servis v ljubljani -BTC.Sicer priznajo da je to kao serijska napaka,ampak ker nisem do sedaj avta servisiral pri njih in ker je avto iz tujine mi seveda tega ne morejo popraviti zastojn.

Napisano

@boj?: ti pa smel mal smole z M6 :(

 

?e sm v fazi iskanja, trenutne so bl za en ... k sva jih z meha. ?la gledat. ?al, ker v kratkem rabim avto

si ogledujem tudi ostale karavane (samo Francozov ne :P ) <_< VW, ?kode, Honda, Volvo B)

Napisano

jaz imam mazdo 6 136 KM dizel letnik 2005.?ez vozne lastnosti nimam kaj pripomnit.Ima pa brezvezno tako reko? bolezen.Pri speljevanju in ali zaviranju mi nekaj tol?e po pedalkah,kot da bi volanski drog imel lufta.pa smo dvigoval avto,gledal gumice stabilizatorja pa ni?...Skratka kar neki.Rolo prtlja?nika se je ?e tudi pokvaril,a sem ga k sre?i fantov na forumu zrihtal,nato sem imel velik servis-ne vpra?aj kolk stane....Sedaj pa mi je intercooler po?il,pa to na obeh ceveh-dovodni in odvodni.Grem na servis v ljubljani -BTC.Sicer priznajo da je to kao serijska napaka,ampak ker nisem do sedaj avta servisiral pri njih in ker je avto iz tujine mi seveda tega ne morejo popraviti zastojn.

 

Le?aj na fixnem delu desne polosovine, te verjetno jeb...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Slivka   In ti to verjameš v vse te insinuacije in nepreverjene zadeve. A če je zapisano v Demokraciji ali na Novi24 to nikakor ne pomeni, da je vse oziroma karkoli res kar tam piše. Gredo se nek revizionizem zgodovine, kjer so čakali toliko časa, da so glavni akterji, ki jih omenjaš že vsi pomrli in se ne morejo več zagovarjat.   Še malo sem nekako čakal, da vidim, da boš napisal, da so ubogi Italijani in Nemci bili tukaj na dopustu (no enega si celo našel, da se je vračal z dopusta) in da so jih nehvaležni domačini, ki so se skrivali v hostah napadli. Mogoče je bil pa 3. rajh res dobrodelna organizacija pa samo nismo tega pravilno razumeli.    Iščeš, domnevno neka sodelovanja z okupatorjem skoraj vseh, ki so nekaj pomenili v tistem času na samem začetku upora. Potem pa tišina do konca vojne, ki se tudi po tvojem ni končal s koncem vojne ampak je trajala zato, da se verjetno še koga dodatno likvidira al kako sem to prebral. Mogoče pa je bilo le zato, ker se umikajoče izdajalske enote niso želele predati partizanski armadi in so upale, da jih bodo zavezniki sprejeli z odprtimi rokami. Domobranci so s strani vlade v izgnanstvu in zaveznikov že leta 1944 dobili ponudbo naj se pridružijo partizanom in s tem dobijo amnestijo na pretekla dogajanja. Ne da jo niso izkoristili, ampak so skoraj do bridkega konca nacistične nemcije dajali prisege Hitlerju. Ne mi zdaj govorit, da zaradi komunistov, ker to bi bla pa abotnost brez primere.   Zanimivo mi je predvsem to kako spretno se izogibaš dogajanju recimo od jeseni 1941 in spomladi 1945 kot, da se tam ni dogajalo nič, da niso pobijali talcev, da niso požigali vasi, da tvoji domobranci niso pomagali pošiljali ljudi v koncentracijska taborišča. Kot, da se tam ni nič dogajalo le neki razcapanci so v hostah delali kažin.    Glej, zavezniki so priznali le partizane, za proti nacifašistično skupino in tukaj tega dejstva ne boš spremenil, tudi evropski zgodovinarji partizansko gibanje označujejo za resno silo proti Wermachtu. Tako, da tole skrajno desničarsko sranje, ki ga navajaš pač nikjer v Evropi ne bo padlo na plodna tla. Lahko se skupaj s tvojimi domobranci, pa častilci ustašev na Hrvaškem in četnikov v Srbiji, še tako naprezate, ampak dejstva o izdaji in izdajalcih bodo ostala pa če se še tako trudite.   Se pa nekaj strinjam, tudi ljudje, ki so bili pobiti na katerikoli strani si pač zaslužijo dostojen pokop in označen grob. To bi se moralo zgoditi, potem pa se mora zapreti to poglavje zgodovine, ker 99% ljudi, ki danes živijo nismo imeli s tem opravka in nismo nikakor in nikjer soodgovorni za dejanja tistega časa. Nikakeršen revizionizem, obujanje domobrancev, ustašev, četnikov, nacijev pa konec koncev tudi takratnih komunistov nam dandanes res ne koristi nikakor, še manj pa nam bo v prihodnje.   Pa še zadnja zadeva, ker imaš toliko proti komunjaram - zakaj v Sloveniji nismo naredili lustracije? Tudi desnica, ki se danes razglaša protikomunistično tega ni naredila pa je imela veliko možnosti. Zato, ker je največje število komunistov, ki so to uradno bili tudi lastniki partijske knjižice s tem lustrirali same sebe. In ja še vedno je največ bivših komijev ravno v stranki, ki dela najbolj na tem, da bi se spreminjala zgodovina po njihovih želja. Zdaj pa naredi tisto matematiko, ki jo meni očitaš.
    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.