Skoči na vsebino

Mazda6 Karavan (2004-2006)


Priporočeno sporočilo

Ne me odstrelt v drugo atmosfero :blush:

 

Zdej bo pa za?el padat :hudicek:

 

Debata mora iti naprej in ?akam na komentarje za ta avto :zvizga:

 

?KODILAK

 

:danzoman:

 

Imel sem to?no tak motor v prej?njem Golfu in je kar lepo odziven v nizkih obratih (mislim, da je ?e 8 ventilc ?rpalka-?oba) ampak ima relativno malo navora za diesla, kar se mu posebej pozna, ?e je avto nalo?en in je treba it v kak klanec. Se ga pa da dober ?ipat. :hudicek:

 

Minus ?tevilka dva pri tem motorju je glasnost saj to je res pravi traktor in se kaj dosti ne sti?a tudi takrat, ko je motor ?e ogret na delovno temperaturo.

 

Glede avta pa le to, da sem podobno ?kodo imel na kraj?em testu pa me je malce razo?arala lega, ?e je avto nalo?en saj dolgi previsi preko koles pomenijo kar nekaj neza?elenega vzdol?nega nihanja.

 

Take stvari preveri pred nakupom, da so amortizerji v redu oz. ra?unaj na to, da bi bilo dobro jih malo str?at.

 

Kar se pa samega avta ti?e pa bo? moral it sam pogledat je pa nekaj res, da s ?kodo ne more? kej dosti falit, sam motor je pa itak VW-jev in je kar trpe?ne sorte.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@boss: thx bo treba na :pepsi:

 

Saj ne bi gledal ?kode ali katerega koli drugega, sam M se trenutno ne da dobiti (vsaj OK), ?e pa ?e

je pa cena v nebo :(

 

Tako, da grem pogledat ?. pa bom videl, res pa je da sem na tesnem s ?asom, ker avto si neki skoz rentat mi je ?e :vskalo:

 

Bom pogledal in bil pozoren na ostale dele, saj vsi pravijo, da je ?koda = VW ;)

 

Sporo?im, kako pa kaj, medtem pa itak lahko ?e kdo kk?no kost vr?e :P

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@boss: thx bo treba na :pepsi:

 

Saj ne bi gledal ?kode ali katerega koli drugega, sam M se trenutno ne da dobiti (vsaj OK), ?e pa ?e

je pa cena v nebo :(

 

Tako, da grem pogledat ?. pa bom videl, res pa je da sem na tesnem s ?asom, ker avto si neki skoz rentat mi je ?e :vskalo:

 

Bom pogledal in bil pozoren na ostale dele, saj vsi pravijo, da je ?koda = VW ;)

 

Sporo?im, kako pa kaj, medtem pa itak lahko ?e kdo kk?no kost vr?e :P

 

lp

 

kost :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ha ha :bravo:

 

Se mi zdi za kk?nag 1k ? predraga, pol bi raje vzel to M6 z GARANCIJO vsaj en cajt bi bil BP, ?e ne je pa itak garancija pa ?e dol se da mal zbit cena. Jo ?e en cajt gledam, pa sm v :unsure:

 

B)

 

Ne vem, jaz bi raje vzel kupljeno v Sloveniji od prvega lastnika, pa ?eprav je jurja dra?ja. Sam sicer ?akam na bencinarko, karavana, samo trenutno ni velike izbire. Kdor ?aka, do?aka.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, jaz bi raje vzel kupljeno v Sloveniji od prvega lastnika, pa ?eprav je jurja dra?ja. Sam sicer ?akam na bencinarko, karavana, samo trenutno ni velike izbire. Kdor ?aka, do?aka.

 

Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku. :P;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku. :P;)

 

To ne, bo? pa vseeno la?je zgodovino preveru - ?e pa direktno kupuje? od prodajalca, ki jo je sam vozu nekaj let lahko z dobro postavljenimi vpra?anji marsikaj izve?, ki jih od preprodajalca italijanskih lizing najemov nikoli ne bo?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ne, bo? pa vseeno la?je zgodovino preveru - ?e pa direktno kupuje? od prodajalca, ki jo je sam vozu nekaj let lahko z dobro postavljenimi vpra?anji marsikaj izve?, ki jih od preprodajalca italijanskih lizing najemov nikoli ne bo?.

 

No vse je lepo in prav, vendar sem naletel tudi na lastnika (ne ravno Mazde), ki je prodajal avto,

ki naj bi bil Slo. pa vendar, ni bil. Lastni?tvo ti deloma lahko prika?e E - uprava, ampak tudi to ni 100%

 

Lahko pa podate kaj pametnih vpra?anj, da se lahko mal naslednji? v ?ivim v vlogo "Sigmund Freud" do prodajalca :D

 

B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e predelave so not (za mojga) :bravo: :

Seznam predelav

Potrdilo o skladnosti: SA 3312243

?tevilka predelave: 1

Datum predelave: Ni podatka

Opis predelave: Vgrajena naprava za pogon motorja na plin proizvajalca Tartarini, tip RP/G 05/S,homologacijske odobritve E13 67R 01.

 

Potrdilo o skladnosti: SA 3312243

?tevilka predelave: 2

Datum predelave: Ni podatka

Opis predelave: Vgrajena vle?na naprava Monoflex, tip 27.0184; Z.2=e4 00-3962; Z.2.1=10,01;

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mora? bit bumbar da sfali? ali je avto SLO ali ni. Datum prve registracije in datum prve registracije v RS morata biti popolnoma enaka, in to je to. Razen ?e ga je kdo kupil v tujini, ga registriral in odjavil ter ?e isti dan pripeljal v SLO in ga registriral, mislim da takega ?vercerja ni.

 

Druga?e pa tista SLO M6, katera je jurja dra?ja je to?no eno leto mlaj?a, ima kar nekaj kilometrov manj (?e so realni), ta uvo?ena ima spet sanjsko ?tevilo prevo?enih na avtonetu, malenkost ?ez 100tiso?, se pravi te slej ko prej ?aka glavni servis, ne verjemi prodajalcu da je narejen. Pri obeh pa seveda to niso zadnje cene.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da takega ?vercerja ni

O so so, smo v ?asih recesije bi lahko rekel po doma?e, ki bo trajala in trajala, vsaj dokler ne bo nekomu nekaj padl z ramen :zvizga:

 

Lahk pa mojo kupi?..... :zvizga:

 

Sem ti ?e odpisal, ima? res lep stroj :blush:

 

 

 

Zdaj pa nazaj k ugibanju. Nisem mehanik, prej re?evalec kri?ank <_<

Pogledat sem ?el ?kodilaka, vse lepo in prav samo ena zadeva me je zmotila (tokrat sem bil sam na ogledu :angry2: ). Ob vzdignjenem avtomobilu sem videl, da je malo, ampak res malo olja/ne?esa mastnega na dolo?enem delu, in to ne iz ma?ine, mislim da tam stoji oz so ogrodja turbine ali pa servo volana. Ma?ina nima biti (ker sem najprej misli, da je dihtunga na glavi), ker je nekako zelene barve zadeva, ?e bi bilo olje iz ma?ine bi bilo temnej?e in tudi zgoraj bi opazil (brez dvigovanja).

Kaj je lahko to, sem ?e omenil z mojega zornega kota znanja, lahko pa ?e kdo kaj poda? To se nahaja, ?e si spodaj in gleda? v kljun avtomobila, pred za??itno plastiko, ki je spodaj (tik pred njo) in malo na desni strani samo ne do kolesa (desnega sprednjega). Nisem slikal, ker nisem imel sabo digitalca, na GSM je pa pre slab fle?, ker se res malo opazi (sem skoraj da ne glavo potisnil skozi, da sem videl).

Vse ostalo bi moralo biti OK za to kilometrino/starost.

 

?e je kak?na ideja, kr na dan z njo! Vem, da bi za vsak avtomobil moral odpirat novo temo, samosem preve? zjeb... in se mi ne da. Pi?em, skoraj da pred spancem :closedeyes:

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupi pred faceliftom, torej letnik 2005, obvezno se dobr pozanimaj ?e ima DPF. Teh se izogni, ker rade serjejo, torej i??i brez DPF.

Razmisli o 2.0 bencinu in predelavo na plin. 1300 te stane in se vozi? za 60 centov po litru.

 

Od katerega letnika naprej pa imajo DPF? Tiste s 6 prestavami imajo vse DPF?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam antifriz mi ne deluje tolk masten, pa hladilna teko?ina v posodi je bila rde?kaste barve :ne vem:

 

Drugih zelenih teko?in ponavadi ni razen vitrexa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klima teko?ina z barvilom+olje seveda

 

Ja na to pa nisem pomislil :blush: , tud to zna bit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hello :D

 

 

 

Pregledal klimo, kako dela in je B.P. vsaj bolje deluje kot pri meni v Polotu, pa je na novo nafilana. Obe klimi sta ro?ni

?e bi hotel preverit kje pu??a, bi verjetno moral dati avto na ponovno filanje in opazovati. To ni mo?no, ker avto ni moj

 

?e je ?e klima, je lahko kr drago popravilo, ?e ni sam kk?na cevkica ali tesnilo :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hello :D

Pregledal klimo, kako dela in je B.P. vsaj bolje deluje kot pri meni v Polotu, pa je na novo nafilana. Obe klimi sta ro?ni

?e bi hotel preverit kje pu??a, bi verjetno moral dati avto na ponovno filanje in opazovati. To ni mo?no, ker avto ni moj

 

?e je ?e klima, je lahko kr drago popravilo, ?e ni sam kk?na cevkica ali tesnilo :ne vem:

 

Za kontrolo pu??anja potrebuje? amo UV lu?o in posebna o?ala, pa najde? kje pu??a z lahkoto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za kontrolo pu??anja potrebuje? amo UV lu?o in posebna o?ala, pa najde? kje pu??a z lahkoto.

 

Al pa anti-leak peno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Al pa anti-leak peno

 

Lej to pu??a zelo po?asi, in z tisto penco nau? najdu, pa tud barvilo je noter v sistemu samo zarad pu??anja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?kodilak je pr bajti & jst ostajam na Mazda forumu, ker "?kodilakov" forum je bl v ku... :D

 

Za zdej lahko samo povem, da bi bilo potrebno mal podvozje (fedre/amortizerje) zrihtat/zamenjat pa kak?enega konja ve? dodati. S klimo se nisem ?e okvarjal oz. dobro piha in hladi <_< Kak?ne druge te?avne atribute, ki so sedaj ne vidni pa itak pri?akujem :(

 

Vo?nja je dokaj trda oz. malo povle?e ?e na ?portno, ker se kot prbit dr?i tudi v hitrih ovinkih, pa

?eprav zgleda kot, da se cela dnevna s. premika po cesti :zvizga:

 

B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.