Skoči na vsebino

Luc Za Rezervo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo ovako....od kad imam Mazdo me to mu?i!!

Znam da kad auto dojde na rezervo se upali ona mala blentava lu? koja obavjestava da sem na rezervi sa benzinom!! E pa sad...kod mene ta luc se upali i nakon nekog vremena opet ugasi...i tak stalno...nema neki odre?eni vremenski interval izmedju paljena i gasenja...jednom sam cak doso na 2litre u rezervoaru ali i onda je ta luc stalno blinkala!! Jel to tak normalno na mazdama ili meni nekaj ne dela kako treba??! <_<

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

meni najprej bliska po dalj?ih ovinkih, potem ?e zraven pri pospe?evanju, potem pa ?e skoz gori...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz sem mislim da isto tak...prvo na ovinkih ali kako sam se peljaj do kraja na rezervi (od kad se upalila luc kojih 150km) i dalje je tako delala...nijendom nije da je ostala zkroz gorit!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

odvisno kako vozi? in se ti bencin nagiba v tanku.

Ma znam to ali....primjer....ful je tank prazan....ravna cesta...nema zavoja ni nis....i ona sad radi...sad ne radi...pa opet radi....stanem na benzinskoj i natankam 48.5 litara...znaci da sam nutra imo svega 1.5 litara benzina!!! i onda kad se potrosi opet ista prica!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

meni se na rezervi upali lucka in imam v tanku 10-12 litrov. takrat lucka stalno svetli. ko pa pretiravam in je v tanku manj kot 5 litrov potem pa zacne utripati kot zmigavc, nonstop ne glede na ovinke in podobno. konstantno utripa. zivcno utripa.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

mislim da imajo te mazde BA 55l tank in ne 50, zato je mo?no da ti je ?e utripala lu?ka.

Napisano

Ko za?ne lu?ka za koli?ino bencina "blozit" gre? tankat pa je.Re?i? 2 problema naenkrat,lu?ka se ti ne pri?iga ve? in brez skrbi se vozi? okrog, ker ve? da ima? dovolj goriva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

to?no tako, jaz se tudi ne vozim rad z lu?ko ker nikoli ne ve? koliko je ?e to?no notri bencina.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ma meni n? ne ?miga.....meni sveti konstantno......:)) ?eprav se pa strinjam da je najbolj?e met benzin na "dobrem" nivoju..... to pomeni da ga nikoli ne spustim pod zadnjo ?rtico....thats the point...:)))

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Da mogu nebi ja njoj dal da se uopce upali....ali sa mojim studentskim prihodima....hmmmm :ph34r:

A kolko onda tocno je tank...50 ili 55 litara??

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

55 litrov.....tako da kar veselo na ?rpalko....:))))

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Evo ta tema je meni zanimiva.....meni se prizge lucka prezgodaj..ponavadi mam noter se 16 litrov!! motece

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Lambda in kazalec koli?ine goriva povezana - only in Your dreams :lol::lol::lol::lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri stari(modri) M je najbolj?e - sploh nima lu?ke :D , pri sivi pa se mi dostikrat prvi? pri?ge ?e pr 1/4 in gori nekaj km in nato ugasne in se ne pri?ge ko je ?e skoraj pri zadnji ?rti, nato pri zadnji ?rti, ?e preden se le te kazalec dotakne, pa se pri?iga in uga?a, ko je pa ?e pod ?rto pa konstantno gori. Zanimivo pa je, da ?e vmes med konstantnim ali ob?asnim gorjenjem lu?ke avto ugasne? in ?ez en ?as ponovno pri?ge?, se lu?ka pri?ge ?ele ?ez par km :ne vem:

 

?udna so Mazdina pota :blink::D

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.