Skoči na vsebino

Uvoz vozila


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Sedaj malo gledam nove DMV ?tevilke in ?e ho?e? pripeljat rabljeno 6 ali pa kaj drugega npr enoprostorca z bencinskim motorjem pride? lahko hitro na 23 do 33 procentov DMV halooo

 

nekdo bo spet slu?il in uva?ali se bodo spet smo dizli ker je to dobro za zdravje.

 

Lahko bi ti nekaj upo?tevali kot olaj?avo ?e se odlo?i? predelat bencin v plin a ne?

 

npr

 

Mazda 6 Sport Kombi 2.3 4WD Top co2 250g/km cena 6000 ?

DMV 28 % + 5% za euro 3 skupaj 33 %

Prej 2 %

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj malo gledam nove DMV ?tevilke in ?e ho?e? pripeljat rabljeno 6 ali pa kaj drugega npr enoprostorca z bencinskim motorjem pride? lahko hitro na 23 do 33 procentov DMV halooo

 

nekdo bo spet slu?il in uva?ali se bodo spet smo dizli ker je to dobro za zdravje.

 

Lahko bi ti nekaj upo?tevali kot olaj?avo ?e se odlo?i? predelat bencin v plin a ne?

 

npr

 

Mazda 6 Sport Kombi 2.3 4WD Top co2 250g/km cena 6000 ?

DMV 28 % + 5% za euro 3 skupaj 33 %

Prej 2 %

 

 

Kje se sedaj najdejo te tabele davcnih stopenj? Ima kdo link?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cris, kje si na?el 5% za Euro 3?

 

No ja kakorkol, dejansko se teh avtov ne spla?a ve? uvozit in konc. Verjetno niti 2.0 litrske bencinarke ne. Pa?, smo spet lepo podra?ili zadeve, k mamo ravno tok fajne pla?e.

 

Najraj? bi zahteval transparenten dokument, ki bi dokazoval, da gre ta denar res za ekologijo in ne za razne bedarije Pahorja & Co. Ampak to je pa ?e politika a nede?

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stopnja davka za motorna vozila iz tarifnih oznak 8703 21, 8703 22, 8703 23, 8703 24, 8703 31, 8703 32, 8703 33, 8703 90, razen za trikolesa, ?tirikolesa in bivalna vozila (iz teh tarifnih oznak), je odvisna od izpusta CO2 pri kombinirani vo?nji (v nadaljnjem besedilu: izpust CO2) in vrste goriva, ki se uporablja za pogon in zna?a:

Izpust CO2 (g/km) glede na vrsto goriva Stopnja davka (%) od dav?ne osnove

bencin, uteko?injen naftni plin dizelsko

od 0 do vklju?no 110 0,5 1

nad 110 do vklju?no 120 1 2

nad 120 do vklju?no 130 1,5 3

nad 130 do vklju?no 150 3 6

nad 150 do vklju?no 170 6 11

nad 170 do vklju?no 190 9 15

nad 190 do vklju?no 210 13 18

nad 210 do vklju?no 230 18 22

nad 230 do vklju?no 250 23 26

nad 250 28 31

 

 

 

?e motorno vozilo iz prej?njega odstavka uporablja kateri koli drug pogon, vklju?no z elektri?nim, ali kombinacijo razli?nih pogonov (hibridno vozilo), se stopnja davka dolo?i z upo?tevanjem lestvice, ki velja za vozila z bencinskim gorivom.

 

Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena z najmanj osmimi sede?i se stopnja davka iz ?etrtega odstavka tega ?lena zni?a za 30%.

 

Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena s stopnjo izpusta ni?jo od Euro 3, se stopnja davka, dolo?ena v ?etrtem odstavku tega ?lena, pove?a za deset odstotnih to?k.

 

Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena s stopnjo izpusta Euro 3, se stopnja davka, dolo?ena v ?etrtem odstavku tega ?lena, pove?a za pet odstotnih to?k.

 

Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena s stopnjo izpusta Euro 4, se stopnja davka, dolo?ena v ?etrtem odstavku tega ?lena, pove?a za eno odstotno to?ko, po 1. januarju 2011 pa za dve odstotni to?ki.

 

Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena s pogonom na dizelsko gorivo in s stopnjo izpusta Euro 5 se do 1. januarja 2012 upo?teva stopnja davka iz lestvice v ?etrtem odstavku tega ?lena za bencinsko gorivo. Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena s pogonom na dizelsko gorivo s stopnjo izpusta Euro 6 se upo?teva stopnja davka iz lestvice v ?etrtem odstavku tega ?lena za bencinsko gorivo.

 

Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena s pogonom na dizelsko gorivo z izpustom trdnih delcev, ve?jim od 0,005 g/km, se stopnja davka, dolo?ena v ?etrtem odstavku tega ?lena, pove?a za dve odstotni to?ki, po 1. januarju 2011 pa za pet odstotnih to?k.

 

Za motorna vozila iz ?etrtega odstavka tega ?lena, ki nimajo podatka o izpustu CO2, se upo?teva stopnja 28% za vozila s pogonom na bencin ali uteko?injen naftni plin ter 31% za vozila s pogonom na dizelsko gorivo.

 

 

?e link www.racunovodja.com

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Morda pozen odgovor... pa vseeno A to morda pomeni, da so stem prakti?no ustavili sivi uvoz? Npr. Moja M6, ki sem si jo sam pripeljal iz DE me je stala 7%. Po tej glupi lestvici pa 18%? S tem da smo vsi EU amppak o?itno slovenclji vemo spet ve? od npr nemcev...

 

Da ne govorim, da bi 2.0 benz ko?tala celih 26%...

 

Kako pa ?ivijo sedaj dilerji rabljenih in tistga masovnega uvoza vseh mogo?ih lizing avtov iz italije?

 

Pa ?e to so se potemtakem pri nas kaj dvignile cene rabljenih?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti dobri uvo?eni iz leasing hi? imajo skoraj isto ceno kot pri nas, s tem da je avto dosti bolje opremljen. Ajde, nekaj ?e zaslu?i. Tiste stare, uni?ene razsute gare, pa itak najcenej?e kupijo, spolirajo,prevrtijo kilometre, tako da bodo pa? sedaj 10% manj zaslu?ili in to je to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti dobri uvo?eni iz leasing hi? imajo skoraj isto ceno kot pri nas, s tem da je avto dosti bolje opremljen. Ajde, nekaj ?e zaslu?i. Tiste stare, uni?ene razsute gare, pa itak najcenej?e kupijo, spolirajo,prevrtijo kilometre, tako da bodo pa? sedaj 10% manj zaslu?ili in to je to.

 

 

?akaj malo.... 7 % ali pa 26% je pa bistvena razlika se ti ne zdi? S tem da smo v isti gospodarski skupnosti TOREJ SO DAVKI ?E PLA?ANI PREKLETA BANDA PAHORSKA.... in tega s prevrtavanjem kilometrov ne dobis zlepa notri. No kakorkoli, se vedno bomo tiho in pac kupili... .druge ni.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Bolj ko bulim v te zakone, manj mi je jasno... Zanima me torej ?e jaz kupim mazdo 323f-ba 2.0 V6 (euro 1) iz nem?ije ali se mi bolj spla?a registrerat komplet avto ali da motor vgradim v svojo mazdo 1.5 in pla?am homologacijo? In ali me bodo pri homologaciji ?e kaj obdav?ili ?e je motor iz nem?ije?

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj ko bulim v te zakone, manj mi je jasno... Zanima me torej ?e jaz kupim mazdo 323f-ba 2.0 V6 (euro 1) iz nem?ije ali se mi bolj spla?a registrerat komplet avto ali da motor vgradim v svojo mazdo 1.5 in pla?am homologacijo? In ali me bodo pri homologaciji ?e kaj obdav?ili ?e je motor iz nem?ije?

 

Ne more? je uvoziti. Minimalni standard za uvoz je EURO3.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne more? je uvoziti. Minimalni standard za uvoz je EURO3.

 

Kaj pa ?e cel avto pripeljem v slo. samo za dele? Mislim, ali na ''carini'' kaj komplicerajo glede tega?

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ?e cel avto pripeljem v slo. samo za dele? Mislim, ali na ''carini'' kaj komplicerajo glede tega?

 

?e je avto registriran v nem?iji aali ga pripelje? na prikolici nerabi? obve??at carine in tudi ne gre? preko meje ?e je avto iz EU tako lahko avto le?i pri tebi doma brez dajatev.

 

?e pa ho?e? zamenjat pa ne vem so ?e verjetno postopki.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nekaj me zanima, ?e se odlo?im pripeljat avto iz nem?ije za dele, nekak ga moram registrerat (?e je odjavlen) mislim dat gor preizkusnje tablice v primeru da ga bom sam vozil v slo. Torej kako najla?je dobiti preizkusnje tablice, v nem?iji ali se da tudi kako v slo??

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Da ne delam nove teme.... Imam nalogo uvozit avto iz Nem?ije. Dr?ava proizvodnje je Nem?ija. Avto bom snel iz teko?ega traku in ga peljal v SLO, registriral itd. ?pasno: na noben na?in ni mogo?e, da bi ?el ?e s tablicami po avto. Danes bil na LPP in fanatiki ho?jo avto na vsak na?in videti, poslikati in pobasati tistih 90? za identifikacijo vozila. Mene sicer ne moti teh 90? moti me pa to, da smo spet pametnej?i od samega proizvajalca in mora en kmet na LPP po?egnat da gre res za tisti avto in ne nekega Liaza....

 

mote?e pri vsem je, da avto pripelje? nezavarovan... Bognedaj, da se kaj zgodi. Kasko vnaprej tu nih?e no?e sklenit, ostane samo ?e transport vozila, ki pobere nekih 400?....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno v ?vabariji i??em 3 dnevni kasko.... Vzeli bomo, kar bo pa? ceneje, druge ni. Je pa res kretenizem s strani na?e dr?ave tole, ok , pa? tko je sam meni je to dodatna varovalka za za??ito doma?ega uvoznika. Evropsko, ni kaj.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

pravkar uvozil popolnoma novo Toyoto Verso 1,6, Euro5 iz Nemcije :vesel:

 

(zal -za Mazdo5 se nisem odlocil zaradi meni, neudobnega sedenja za volanom in nizjega podvozja vozila). :vskalo:

 

Cena-suma sumarum nekje enaka kot v SLO, s tem, da je oprema drugacna...in se kaj :D

 

Za 5 dni registracije, obvezno zavarovanje,izvozne tablice na svoje ime sem placal ca 65 EUR :D:bravo: , se pa cene sucejo do ca 100EUR odvisno od ...xy

 

situacija se pa seveda spremeni, ob uvozu starejsih vozil (Euro 1,2,3) in vecjih moci...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pravkar uvozil popolnoma novo Toyoto Verso 1,6, Euro5 iz Nemcije :vesel:

 

(zal -za Mazdo5 se nisem odlocil zaradi meni, neudobnega sedenja za volanom in nizjega podvozja vozila). :vskalo:

 

Cena-suma sumarum nekje enaka kot v SLO, s tem, da je oprema drugacna...in se kaj :D

 

Za 5 dni registracije, obvezno zavarovanje,izvozne tablice na svoje ime sem placal ca 65 EUR :D:bravo: , se pa cene sucejo do ca 100EUR odvisno od ...xy

 

situacija se pa seveda spremeni, ob uvozu starejsih vozil (Euro 1,2,3) in vecjih moci...

 

Yes Yes, ampak avto je bil zavarovan samo na tretjo osebo in ?e bi ga razbil, bi popu?il, predvidevam al je tle kak?en kasko zraven?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yes Yes, ampak avto je bil zavarovan samo na tretjo osebo in ?e bi ga razbil, bi popu?il, predvidevam al je tle kak?en kasko zraven?

 

zame je bil avto dovolj zavarovan(obvezno zavarovanje), da sem se pripeljal v Slovenijo.(ni prvic, ni zadnjic :punk: ) Kdo hoce se kaksen kasko, ni problema, pac doplacas..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zame je bil avto dovolj zavarovan(obvezno zavarovanje), da sem se pripeljal v Slovenijo.(ni prvic, ni zadnjic :punk: ) Kdo hoce se kaksen kasko, ni problema, pac doplacas..

 

Vse kul, dokler ni to slu?ben avto za 50-70k?. Bi ?e vozil na lasten rizik? ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.