Skoči na vsebino

Dnevne lu?i


Boss

Priporočeno sporočilo

Po?asi se bli?a februar 2011, ko bo v vsej EU obvezno, da imajo novi avtomobili lo?ene dnevne lu?i. Se pravi samo dve beli lu?i spredaj in ni? ve? ne bo dovoljena alternativa v klasi?nih zasen?nih lu?eh.

 

Se pravi bo za?elo veljati naslednje

 

-vo?nja z lu?mi po vsej EU

-vsi novi avti bodo torej to morali imeti serijsko - Mazda tega 3/4 leta pred zakonom ne ponuja niti kot dodatno opremo, da ne re?em, da zastopniki in serviserji sploh ne vejo kaj pojem dnevne lu?i sploh je in nam to ponujajo le kot "funkcionalnost, da se lu?i pri?gejo skupaj z motorjem avtomobila in se jih ne da ugasniti :blink:

 

Zaenkrat za stare avte to ne bo potrebno bo pa zanimivo, kako se bodo tega lotili pri nas, kjer je treba homologirat ?e celo di?e?o smrekco. Mislim, da bo zelo zanimivo kako bodo na?e homolomo institucije reagirale na ta zakon oz. ali bo dovolj le ustrezen certifikat na lu?kah ali bodo ?e vedno zahtevali cel homo postopek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eheh.. jaz sem pa ravno pri Polotu izbral mo?nost brez dnevnih lu?i v prostoru ob meglenkah... ker zgleda glupo ko sto hudi?ev....

 

pa ?e kako bo? policaju dopovedal, da vozi? z dnevnimi lu?mi, ne pa z meglenkami...

 

pa potem se meglenke ?e v ovinkih pri?igajo.... eh...

 

res pa je, da se v mojem primeru dnevne lu?i, oz. klasi?ne zasen?ene lu?i vklju?ijo ?e ob vklju?enem kontaktu... ne dela pa notranja osvetlitev stikal in ?tevcev...

 

:) koje finte :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in zakaj normalne lu?i niso dnevne lu?i???

 

Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.

 

Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.

 

?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.

 

 

Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.

 

Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.

 

?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.

Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.

 

Ne me ne moti, ampak mi ni jasno zakaj to ce lahko samo en k. rele da? not....

Kao definicija novih dnevnih lu?i.....to o energiji je tud en kvazi moto, da imajo novi avti SAMO dnevne lu?i je spet potrebno nekaj elektronike ki kuri energijo...100%, tle je bolj styling :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej, ?e se?tejemo:

 

1 parabola: kratka lu?

1 parabola: ?migavc

1 parabola: kratka meglenka

1 parabola: kratka dolga lu?

1 parabola: dnevna lu?.....

 

 

hmm to je ?e skor kot honda civic: ves prednji del je lu?.

 

kr neki.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?asi se bli?a februar 2011, ko bo v vsej EU obvezno, da imajo novi avtomobili lo?ene dnevne lu?i. Se pravi samo dve beli lu?i spredaj in ni? ve? ne bo dovoljena alternativa v klasi?nih zasen?nih lu?eh.

 

Se pravi bo za?elo veljati naslednje

 

-vo?nja z lu?mi po vsej EU

-vsi novi avti bodo torej to morali imeti serijsko - Mazda tega 3/4 leta pred zakonom ne ponuja niti kot dodatno opremo, da ne re?em, da zastopniki in serviserji sploh ne vejo kaj pojem dnevne lu?i sploh je in nam to ponujajo le kot "funkcionalnost, da se lu?i pri?gejo skupaj z motorjem avtomobila in se jih ne da ugasniti :blink:

 

Zaenkrat za stare avte to ne bo potrebno bo pa zanimivo, kako se bodo tega lotili pri nas, kjer je treba homologirat ?e celo di?e?o smrekco. Mislim, da bo zelo zanimivo kako bodo na?e homolomo institucije reagirale na ta zakon oz. ali bo dovolj le ustrezen certifikat na lu?kah ali bodo ?e vedno zahtevali cel homo postopek.

 

Jaz sem jih pred leti moral homologirat, da sem bil potem za??iten pred :policaj:

Dovolj jim je bila samo ?tevilka ki je bila napisana na lu?i RL E1......

 

Homolo pa je potrebno pri nas tudi ?e si da? meglenke na vozilo, oz ne vem kdo je to ?e naredil ampak zakoni so tak?ni :angry2: .

 

Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?

 

Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?

 

Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??

 

Sej sem lepo napisal, da gre samo za novo vozila, kjer bo obvezno, da bodo imela namenske dnevne lu?i.

 

Tisto s homotom pa sem podal bolj v razmi?ljanje, saj recimo pri novih bo to obvezno, ?e pa bo? hotel na starej?em avtu na lastno ?eljo dati dnevne lu?i v skladu z zakonodaje za nova vozila, bo? moral o?itno iti ?e ?ez stro?ke homologacije. ?e se dr?ava gre za ekologijo, varnost in po drugi strani za spo?tovanje EU zakonov bi vsaj po moji logiki moral bit takle homolomo postopek (?e je sploh nujen) popolnoma brezpla?en. :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pri novej?ih Mazdah grozno neumno ?e to, da ko da? kontakt se pri?gejo lu?i :angry2: . Dokler je akumulator v tip top kondiciji, to ?e gre. Pozimi in z leti ko akumulatorju mo? pojenja, pa v?asih "trd" grata?, ko se za?ne zaganja? bolj po?asi vrtet. Leto?njo zimo se mi je pri dve leti starem avtu to zgodilo. Poleg tega tudi ?arnice trpijo, ker jim napetost ob zagonu zaganja?a pade.

?enin avto je bil narejen v Franciji in kar moji novej?i Mazdi manjka ima ta avto normalno vgrajeno. In to je to, da ko se motor zavrti se pri?gejo tudi lu?i - simpl.

 

Hvala Evropi oz, ?vedom, da je njihova ideja o posebnih dnevnih lu?eh za?ivela :danzoman::bravo: . Dostikrat bezzveze kratka lu? pregori, fokusi zgubijo svojo bistrost, goriva gre ve?, Co2 je ve?, ?arnice pa je vedno bolj kompicirano menjat.... sami nepotrebni stro?ki.

 

?e enkrat hvala nekaj pametnim in?enirjem v Evropi :danzoman: .

 

Ni ?udno da Kitajci kupujejo Evropsko tehnologijo - je edina uporabna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala LabiGt za nasvet <_< . ?enin avto to sam naredi, pa je bil nov pol manj vreden. O tem sem za?el razm?ljati po tem dogodku sredi najhuj?e zime. Ob prvem sevisu pa bom poskusil z idejo o ?asovni zakasnitvi vklopa lu?i. Z leti zna biti samo slab?e. Da bi pa vsak zimski dan lu?i uga?al, pridem pa na slab?e kot pri prej?njem avtu, ko sem lu?i po zagonu motorja moral samo vklopiti. Razlika bi bila samo 17000? manj na ban?nem ra?unu :huh: , na drugin strani pa veliko bolj varen avto :bravo: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se ti?e zakasnitve pri?iganja lu?i....

ko sem kupil to mazdo sem dal montirat notr "Lu?ko"

Ta zadeva mi vklopi lu?i ?ele potem ko motor ?e nekaj sekund laufa in ?e vse 4 ?migavce vklopi kadar prestavi? v rikverc (to naj bi po zakonu vsi mogl delat...) Pa mislem da ta igra?a niti ni tolk draga-takrat mislem de je blo biv?ih 15 jurjev

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto o 2 dcl manj?i porabi zaradi borih cca 90W manj mo?i pri razsvetljavi je mo?no pretirana ocena. ?e bi bil cilj zni?anje porabe, bi morala EU prepovedat uporabo klim - kurijo kilovat, ali pa zni?at dovoljeno hitrost na avtocestah za, recimo, 20km/h.

 

Pri audiju imajo dnevne lu?i izvedene tako, da se vidijo bolje (?ir?i kot), kot bi se sicer videle kratke. Sicer verjetno obstajajo standardi, ampak prepri?an sem, da pa vsem znamkam ne bo uspelo zadeve izvesti tako, da bi bila vidljivost na ustrezni ravni. LED tehnologija niti ni tako zelo enostavna - lep primer je pasat s svojimi zadnjimi lu?mi s premajhnim kotom svetenja (pa frekvenca krmilnika je tudi prenizka).

 

In kar se meni zdi najpomembneje, tako na oko bi rekel da je vsaj 80im %om ljudi pravilna uporaba zadnje meglenke nere?ljiva uganka. Grem stavit da bodo z uporabo dnevnih lu?i velike te?ave.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 let kasneje...

eto AMZS re?itev na klju?................

 

http://www.amzs.si/si/933/Vgradnja_dnevnih_LED_luci.aspx

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.