Skoči na vsebino

Dnevne lu?i


Boss

Priporočeno sporočilo

Po?asi se bli?a februar 2011, ko bo v vsej EU obvezno, da imajo novi avtomobili lo?ene dnevne lu?i. Se pravi samo dve beli lu?i spredaj in ni? ve? ne bo dovoljena alternativa v klasi?nih zasen?nih lu?eh.

 

Se pravi bo za?elo veljati naslednje

 

-vo?nja z lu?mi po vsej EU

-vsi novi avti bodo torej to morali imeti serijsko - Mazda tega 3/4 leta pred zakonom ne ponuja niti kot dodatno opremo, da ne re?em, da zastopniki in serviserji sploh ne vejo kaj pojem dnevne lu?i sploh je in nam to ponujajo le kot "funkcionalnost, da se lu?i pri?gejo skupaj z motorjem avtomobila in se jih ne da ugasniti :blink:

 

Zaenkrat za stare avte to ne bo potrebno bo pa zanimivo, kako se bodo tega lotili pri nas, kjer je treba homologirat ?e celo di?e?o smrekco. Mislim, da bo zelo zanimivo kako bodo na?e homolomo institucije reagirale na ta zakon oz. ali bo dovolj le ustrezen certifikat na lu?kah ali bodo ?e vedno zahtevali cel homo postopek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eheh.. jaz sem pa ravno pri Polotu izbral mo?nost brez dnevnih lu?i v prostoru ob meglenkah... ker zgleda glupo ko sto hudi?ev....

 

pa ?e kako bo? policaju dopovedal, da vozi? z dnevnimi lu?mi, ne pa z meglenkami...

 

pa potem se meglenke ?e v ovinkih pri?igajo.... eh...

 

res pa je, da se v mojem primeru dnevne lu?i, oz. klasi?ne zasen?ene lu?i vklju?ijo ?e ob vklju?enem kontaktu... ne dela pa notranja osvetlitev stikal in ?tevcev...

 

:) koje finte :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in zakaj normalne lu?i niso dnevne lu?i???

 

Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.

 

Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.

 

?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.

 

 

Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.

 

Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.

 

?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.

Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.

 

Ne me ne moti, ampak mi ni jasno zakaj to ce lahko samo en k. rele da? not....

Kao definicija novih dnevnih lu?i.....to o energiji je tud en kvazi moto, da imajo novi avti SAMO dnevne lu?i je spet potrebno nekaj elektronike ki kuri energijo...100%, tle je bolj styling :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej, ?e se?tejemo:

 

1 parabola: kratka lu?

1 parabola: ?migavc

1 parabola: kratka meglenka

1 parabola: kratka dolga lu?

1 parabola: dnevna lu?.....

 

 

hmm to je ?e skor kot honda civic: ves prednji del je lu?.

 

kr neki.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?asi se bli?a februar 2011, ko bo v vsej EU obvezno, da imajo novi avtomobili lo?ene dnevne lu?i. Se pravi samo dve beli lu?i spredaj in ni? ve? ne bo dovoljena alternativa v klasi?nih zasen?nih lu?eh.

 

Se pravi bo za?elo veljati naslednje

 

-vo?nja z lu?mi po vsej EU

-vsi novi avti bodo torej to morali imeti serijsko - Mazda tega 3/4 leta pred zakonom ne ponuja niti kot dodatno opremo, da ne re?em, da zastopniki in serviserji sploh ne vejo kaj pojem dnevne lu?i sploh je in nam to ponujajo le kot "funkcionalnost, da se lu?i pri?gejo skupaj z motorjem avtomobila in se jih ne da ugasniti :blink:

 

Zaenkrat za stare avte to ne bo potrebno bo pa zanimivo, kako se bodo tega lotili pri nas, kjer je treba homologirat ?e celo di?e?o smrekco. Mislim, da bo zelo zanimivo kako bodo na?e homolomo institucije reagirale na ta zakon oz. ali bo dovolj le ustrezen certifikat na lu?kah ali bodo ?e vedno zahtevali cel homo postopek.

 

Jaz sem jih pred leti moral homologirat, da sem bil potem za??iten pred :policaj:

Dovolj jim je bila samo ?tevilka ki je bila napisana na lu?i RL E1......

 

Homolo pa je potrebno pri nas tudi ?e si da? meglenke na vozilo, oz ne vem kdo je to ?e naredil ampak zakoni so tak?ni :angry2: .

 

Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?

 

Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?

 

Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??

 

Sej sem lepo napisal, da gre samo za novo vozila, kjer bo obvezno, da bodo imela namenske dnevne lu?i.

 

Tisto s homotom pa sem podal bolj v razmi?ljanje, saj recimo pri novih bo to obvezno, ?e pa bo? hotel na starej?em avtu na lastno ?eljo dati dnevne lu?i v skladu z zakonodaje za nova vozila, bo? moral o?itno iti ?e ?ez stro?ke homologacije. ?e se dr?ava gre za ekologijo, varnost in po drugi strani za spo?tovanje EU zakonov bi vsaj po moji logiki moral bit takle homolomo postopek (?e je sploh nujen) popolnoma brezpla?en. :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pri novej?ih Mazdah grozno neumno ?e to, da ko da? kontakt se pri?gejo lu?i :angry2: . Dokler je akumulator v tip top kondiciji, to ?e gre. Pozimi in z leti ko akumulatorju mo? pojenja, pa v?asih "trd" grata?, ko se za?ne zaganja? bolj po?asi vrtet. Leto?njo zimo se mi je pri dve leti starem avtu to zgodilo. Poleg tega tudi ?arnice trpijo, ker jim napetost ob zagonu zaganja?a pade.

?enin avto je bil narejen v Franciji in kar moji novej?i Mazdi manjka ima ta avto normalno vgrajeno. In to je to, da ko se motor zavrti se pri?gejo tudi lu?i - simpl.

 

Hvala Evropi oz, ?vedom, da je njihova ideja o posebnih dnevnih lu?eh za?ivela :danzoman::bravo: . Dostikrat bezzveze kratka lu? pregori, fokusi zgubijo svojo bistrost, goriva gre ve?, Co2 je ve?, ?arnice pa je vedno bolj kompicirano menjat.... sami nepotrebni stro?ki.

 

?e enkrat hvala nekaj pametnim in?enirjem v Evropi :danzoman: .

 

Ni ?udno da Kitajci kupujejo Evropsko tehnologijo - je edina uporabna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala LabiGt za nasvet <_< . ?enin avto to sam naredi, pa je bil nov pol manj vreden. O tem sem za?el razm?ljati po tem dogodku sredi najhuj?e zime. Ob prvem sevisu pa bom poskusil z idejo o ?asovni zakasnitvi vklopa lu?i. Z leti zna biti samo slab?e. Da bi pa vsak zimski dan lu?i uga?al, pridem pa na slab?e kot pri prej?njem avtu, ko sem lu?i po zagonu motorja moral samo vklopiti. Razlika bi bila samo 17000? manj na ban?nem ra?unu :huh: , na drugin strani pa veliko bolj varen avto :bravo: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se ti?e zakasnitve pri?iganja lu?i....

ko sem kupil to mazdo sem dal montirat notr "Lu?ko"

Ta zadeva mi vklopi lu?i ?ele potem ko motor ?e nekaj sekund laufa in ?e vse 4 ?migavce vklopi kadar prestavi? v rikverc (to naj bi po zakonu vsi mogl delat...) Pa mislem da ta igra?a niti ni tolk draga-takrat mislem de je blo biv?ih 15 jurjev

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto o 2 dcl manj?i porabi zaradi borih cca 90W manj mo?i pri razsvetljavi je mo?no pretirana ocena. ?e bi bil cilj zni?anje porabe, bi morala EU prepovedat uporabo klim - kurijo kilovat, ali pa zni?at dovoljeno hitrost na avtocestah za, recimo, 20km/h.

 

Pri audiju imajo dnevne lu?i izvedene tako, da se vidijo bolje (?ir?i kot), kot bi se sicer videle kratke. Sicer verjetno obstajajo standardi, ampak prepri?an sem, da pa vsem znamkam ne bo uspelo zadeve izvesti tako, da bi bila vidljivost na ustrezni ravni. LED tehnologija niti ni tako zelo enostavna - lep primer je pasat s svojimi zadnjimi lu?mi s premajhnim kotom svetenja (pa frekvenca krmilnika je tudi prenizka).

 

In kar se meni zdi najpomembneje, tako na oko bi rekel da je vsaj 80im %om ljudi pravilna uporaba zadnje meglenke nere?ljiva uganka. Grem stavit da bodo z uporabo dnevnih lu?i velike te?ave.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 let kasneje...

eto AMZS re?itev na klju?................

 

http://www.amzs.si/si/933/Vgradnja_dnevnih_LED_luci.aspx

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.