Skoči na vsebino

Mnenje o M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp!

 

Forum spremljam sicer ?e nekaj ?asa, zdaj pa bo po?asi nastopil ?as za nakup novej?ega in predvsem ve?jega avtomobila za familijo. Z ?eno se odlo?ava med Mazdo6, Ford Mondeotom in Peugeotom 307/407, seveda v karavanski izvedbi.

Seveda je hudi? najt denar, tak da je zgornja meja 7k ?, diesel, ne preko 100KW, letnik pa najmanj 2003 in ne preko 200kkm prevo?enih. Po ogledu ponudb so v o?ji izbor (koliko ga sploh je, ker se jih ne prodaja veliko) pri?le tele:

 

1. Avtotehna Vis

 

2. Avto Poljane

 

3. Avto Elite

 

Zdaj o Avto elite sem prebral ?e nekaj ne ravno lepih besed, tak da ....

 

Je pa zanimivo to, da za tak?en denar dobi? recimo ?e Forda ali Pugija l. 2005/06. Tak da kr dr?ijo ceno, vendar imet 2-3 leta mlaj?i avto pa tud ni pes.

 

Pozna kdo mogo?e katero od teh ali ve za kak?no bolj?o ponudbo? Koliko stane veliki servis na poobla??encu?

 

Vem za nekatere napake kot je rja, webasto kadi, crknjen motor?ek za nastavitev lu?i, je ?e kaj na kar je treba bit pozoren?

 

Hvala za mnenja in ?e nisem v pravi temi naj moderator prosim prestavi.

Napisano

Poskusi dobit tak?nega brez DPF filtra, ker z njim imajo mazde kar nekaj te?av (ne vem to?no od kerga letnika so jih vgrajevali v dizle Mazde6)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolko vem, majo novej?i letniki od 2006 naprej ta filter in tudi 6 prestav ampak za kaj takega tako ali tako zmanjka ???.

Os ?ene stric ima M6 karavan, tak da neke osnove so mi znane. Potreboval bi mnenje o zgoraj navedenih mazdah/prodajalcih.

Napisano

Kar se ti?e cene velikega servisa pri poobla??encu, sicer cene ne vem, ampak glede na to, da avto ni ve? v garanciji, bi bilo smotrno opraviti servis pri kak?nem popoldancu. Bo cena najmanj dvakrat cenej?a.

Napisano

Druga je prodana.

 

Labi: kako pa ve? kera je Slo in kera ni razen, da prodajalec to napi?e v opis?

33112_1.png

Napisano

Druga je prodana.

 

Labi: kako pa ve? kera je Slo in kera ni razen, da prodajalec to napi?e v opis?

 

 

E to sem mislil tud jaz vpra?at?

 

Ono sem mislil it danes po slu?bi pogledat pa vidim, da je prodana :(

Napisano

v prometnem pise

datum, drzava in registrska od prve registracije

edit: jeba je pa ce ni prometnega :D mislim pa da bi na eni od nalepk pod vrati tut moralo pisat..

Napisano

V bistvu je tak ve?ina M6 pripeljanih iz Italije, kar me niti toliko ne moti, ker so ponavadi bolje opremljene, glede zgodovine avta pa te tak lahko vsak, ki ma malo vez na kakem servisu nat*****.

 

Kak?no je pa va?e mnenje o preostalih 2 kandidatih/prodajalcih.

 

Pa ?e ena OT: ne morem verjet, kak mazdice dr?ijo ceno! Za 7k ? komaj dobi? l.04, medtem ko mondeote za tak denar, l.06 ?aflajo.

Napisano

 

 

Pa ?e ena OT: ne morem verjet, kak mazdice dr?ijo ceno! Za 7k ? komaj dobi? l.04, medtem ko mondeote za tak denar, l.06 ?aflajo.

 

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

 

Ker letnik pa je sploh tvoja?

33112_1.png

Napisano

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

 

se pravi, da si jo predrago kupil
Napisano

se pravi, da si jo predrago kupil

 

jst to neb tko formuliral.... v danem trenutku je bila za 2500? cenej?a kot so bile slovenske z manj opreme. So pa jasno da, cene padle v tem ?asu in to drasti?no. Celo golfom. ne mor? verjet.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

A mogo?e kdo ve, od katerega letnika naprej imajo Mazde 6 DPF? A obstaja Mazda 6 s 6. prestavami brez DPF?

 

Facelift prve generacije M6 od sredine leta 2005. Ne.

33112_1.png

Napisano

Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.

33112_1.png

Napisano

Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.

 

imam dnevno 100km avtoceste in cca 15 km mestne vo?nje. Ne bi si preve? life kompliciral s kak?nimi dragimi servisi, pove?evanjem nivoja olja, ?i??enjem filtra, morenjem motorja.... I??em zanesljivega karavana z majhno porabo, ?im manj?imi stro?ki in pod 100k prevo?enih. Najraje bi imel bencin 1.8 ali pa 2.0 + vgradnja plina, samo ni velike izbire med rabljenimi.
Napisano

Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.

33112_1.png

Napisano

Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.

 

Kak?na pa je razlika pri vzdr?evanju mazde z DPF in brez? Ne spoznam se dobro, sam ko vpi?em v google mazda dpf, se mi javi en kup zadetkov z problemi, ki jih imajo. Kako se pa izka?e v praksi z novim SW?
Napisano

Olje je dra?je, ampak se da pomagat - kupi? ga tam kjer je ceneje namesto na servisu. Ostalo je enako kot brez DPF.

 

Autobild, je imel na na testu Mazdo5 z DPF-jem in so naredili 100.000km brez najmanj?ih te?av tako, da je ?e danes na 2. mestu vseh supertestov te revije.

 

Je pa res, da v za?etku je bilo kar nekaj te?av ampak predvsem tistih, ki so imeli kratke vo?nje. ?e sem prav sli?al so imeli prej tako, da se je regeneracija spro?ila ?ele, ko je bil DPF filter dovolj ogret kar lahko pomeni ?ele po 10km vo?nje tako, da se le ta ni uspel o?istit, ?e so bile vo?nje dolge 15km ali manj.

 

Z novim SW naj se na to ne bi ?akalo in se za?ne regeneracija dogajat prej, kar sicer pomeni, da bo malo dlje trajala ampak se ve?ina te?av s tem odpravi. Problem tako ostanejo le ?e Mazde tistih, ki imajo pogoste zaporedne zelo kratke vo?nje (vrtec, trgovina, ?iht pred nosom).

33112_1.png

Napisano

Imel sem obe M6 Diesel

 

staro z 121KM brez filtra in zdaj imam novo z 140KM s filtrom DPF. Poraba je pri obeh enaka skoraj do desetinke decilitra. Tisto kar nova porabi nafte ko regenerira filter, prihrani zaradi bolje nastavljenega motorja, ki je na?eloma var?nej?i.

 

Z oljem je pa takole. Prvih 20.000km sem izredno pazil, da ?e se je izvajala regeneracija, da nisem ugasnil motorja ampak sem ?el ?e en krog, da se je postopek zaklju?il. Povi?anja nivoja olja ni bilo.

 

od 20.000 do 40.000 sem nehal paziti na to in sem ugasnil motor tudi, ?e se je regeneracija izvajala. Olja je bilo na koncu za cca 2cm na merilni palici nad oznako polno. Dovoljeno je cca 5cm, kjer se nahaja oznaka X.

 

Se pravi - ve? ko bo prekinitev regeneracije in da se bo motor vmes ohladil bolj bo olje naraslo. Pa? mal kontrolira? in ?e naraste prece? (kar na tvoj re?im vo?nje dvomim, da bo problem) gre? pa zamenja? olje pred predpisanim intervalom. Sicer je stro?ek ampak ni pa to nere?ljiva uganka.

33112_1.png

Napisano

Ker letnik pa je sploh tvoja?

 

 

moja je avgust 2007. Takrat, ko sem kupoval jih ni bilo. Imel so eno crno brez vse opreme za 18 k, potem jo je imel pa se avtorent za 17500. Pa se ene dve nesprejemljivi sta bili na voljo. V GER sem jo dobil pa za 16300, plus davek, pa smo bili nekje na 17500.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sej ti no?em pamet solit sam 15 je kar precej previsoka cena... realno je tvoja vredna dobrih 10k? mrbit 11k? pa ?e kakega evra ?ez, ?e je res lepa pa manj kot 100kkm.

 

Ko sem bil jaz prisiljen svojo prodajat konec avgusta 2008, ko je bil avto star slabe 3 leta in 9 mesecev sem zanjga komaj po pogajanjih dobil 10,5k? pa je bila oprema Evo II 138.000km in ohranjena v nulo + nadgradnja webasta in daljinski vklop le tega.

 

tvoj je sicer cca leto mlaj?i samo v tem ?asu se je zgodila recesija/kriza pa ?e nov model je ?e nekaj ?asa na trgu tako, da starim cena ?e dodatno pade in pa? s tem se je za sprijaznit. Je pa najbolje ni? prodajat pa vozit kar ima?, ker to je v tem trenutku najmanj?a zguba.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.