Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

... od 1. lastnika, servisna potrjena, 70.000, 2002, z napa?nimi navodili za uporabo (ba 1997).

Po menjavi olja in filtra, nalijem 3x po 1l txt-ja (original zaprt, pa n? ni vn tekl), imam olja 1cm nad max. Karter ni udarjen! Sem pa ?e pri nakupu opazil da je olja mal ?ez max. Vode ali bencina v olju ni! Motor je 1.6 dohc, ZM. Je mo?no, da ni prava merilna ?ipka??? :unsure: Koliko olja sploh gre v ta motor?

Na merilni ?ipki olja je oznaka ZL02.

Kdaj zamenjati zobati jermen, oz. ali zraven tudi napenjalce in ?rpalko?

 

Hvala za odgovore, Lp Primo?

Napisano

v ta motor mislim da gre res tam okoli 3.5l olja.Mo?no je da ni prava ?ipka samo zakaj bi jo nekdo zamenjal saj ta ne pade kar tako ven :ne vem: .

Velik servis se dela tam nekje na 110.000km ?e zamudi? kak km ni panike ,je pa pametno zamenjat tudi napenjalec,in pa vodno pumpo seveda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

Napisano

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

 

 

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

 

 

mislim da v mojo 323f letnik 2000 gre cirka 3,5 l olja! prvi? sem ?paral pri olju ampak sedaj pa nisem! in napenjalec pa kar zamenjaj, tudi ?e se sveti kot nov! vodna pumpa pa se mi zdi da pri meni ni povezana na glavni jermen! se mi zdi da jo goni mikro jermen!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Hvala za konkretne odgovore. Imam podoben working manual, z istimi podatki. Na sumu imam ?e vedno ?ipko... ?udna ta zadeva. :ne vem:

Na merilni ?ipki imam med oznakami L in F slabih 17mm, od F pa do roba, kamor sede 280mm. ?e ima kdo isti motor, bi prosil da izmeri razdaljo med F in robom pod vrhom.

Zaenkrat vozim s 3-mi litri olja in 11mm ?ez oznako F, ( delovna temp., po 5ih min., ravna tla).

Pa ne mislit da ne ZNAM pomerit nivoja olja.

 

Pri enem mojih prej?njih avtov, (najbolj hvale?en, trpe?en...) 323HB, L.90. 1.3i, B3 mot., je bilo po navodilih olja 3.4l s filtrom, max. na ?ipki, vseh 335.000, kupljen z 90.000. Z. jermen, napenjalec, sm menjal na 100k,

vod. ?rp., (ni je gnal z. jer.) pa pri 300k, je bla mal kosmata, ni pa scala! Do 200k, je spila olja lih do min. 0.8l na 10k, pa je bil gas ve?ino v podnu! Upam, da MAZDA ?e 12 let po tem, oz. tudi danes dela tako Odli?ne avtomobile.

 

Lp, Primo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.