Skoči na vsebino

poraba 626 1.8i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Sem ponosen lastnik mazde 626.To je moja prva mazda. Sem pa (nekoliko) presene?en nad visoko porabo goriva. Vozim namre? 626, 1.8, karavan in ne spravim porabe pod 10l/100km. ALi je to obi?ajna poraba?

Je kdorkoli, ki je imel enka model ali ki ve kaj ve? o tem (izku?nje ipd.)?

 

Hvala!

 

Lep dan.

Napisano

Bo? moral malo bolj razlo?it kao zgleda tvoja povpre?na vo?nja. Kolk je dolga, kolk AC, kolk relacije, kolk mesta?. Kako hitro vozi?, kako pospe?uje?, itd itd.

 

na osnovi tega se da marsikaj izvle?t ali je poraba ustrezna lai previsoka.

 

lp

33112_1.png

Napisano

Na prvi u? se zdi res nekolko velika, sicer pa povej s kak?no vo?njo okrog hara?, pa bo ?e bolj jasno, ?e ne gre stvar v smislu kak?ne lambda sonde itd.?! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam imam isto mazdo letnik 2001/02 in je poraba 8,5-9 avto ima 260kkm vo?nja je 25% relacija, 60% AC (120-150mk/h), ostalo mestna vo?nja

 

Je pa bila pred enima dvema letoma ko je avto ime ?e manj kilometrov poraba 0,5-1 l ni?ja.

 

Poleti pa ko gremo na morje pa kov?ek, pa poln avto, klima je treba na dolgih hribih na AC tudi v 4 ?altat pa pride poraba tudi na 10l. Ampak takrat so hitrosti do 130km/h (kov?ek pa to).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

avto je l 99, prvi? registriran 2000. Prevo?enih ma 95k. Furam (morda je to vzrok) pove?ini mestna vo?nja. Na en tank cca. grem v MB - LJ relacija. Sem preizkusil najprej malo turirat (visoki obrati pri menjavanju), pa spet dr?at nizke obrate (po penzionisti?ko, po?asna, le?erna vo?nja, pri nizkih obratih v vi?jo predstavo ipd.). Razlika je bila 12l /10l na 100 km. Gume so sicer starej?e, profil je ?e v redu (letne). Vsi mi pravijo, da bi moral (tudi glede na prevo?ene km) "?reti" max 9l, ?e ne 8 - 8.5l.

Klime prakti?no ?e ne uporabljam. Sem prista? naravne regulacije, ventilatorsko (razen kadar je zunaj nad 25C). ?e kaj? AHa. Pred menoj je avto vozil starej?i gospod. Zato ima tako malo prevo?enih. Kilometri so realni. Ve?krat preverjeno z razli?nimi metodami...

Napisano

Hja, sej mestna vo?nja bi reku za tak?en avto nekje 9-10 litrov da je normalno, tko da pol tle nima? kej! <_<

 

?e si ra?unu pr mestni vo?nji, da bo tro?il 7 al pa 8, je to neizvedljivo, vsaj za benzinca! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja, sej mestna vo?nja bi reku za tak?en avto nekje 9-10 litrov da je normalno, tko da pol tle nima? kej! <_<

 

?e si ra?unu pr mestni vo?nji, da bo tro?il 7 al pa 8, je to neizvedljivo, vsaj za benzinca! :hudicek:

 

Verjetno ma? res. :)

Napisano

Sicer pa odvisno kok cajta misli? to makino po svetu ?e trajbat, obstaja mo?nost zmanj?anja transportnih stro?kov za cca. 40%, sicer z nekaj vlo?ka, a o tem ve? v kak?ni drugi temi! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer pa odvisno kok cajta misli? to makino po svetu ?e trajbat, obstaja mo?nost zmanj?anja transportnih stro?kov za cca. 40%, sicer z nekaj vlo?ka, a o tem ve? v kak?ni drugi temi! :P:harhar:

 

Cilja? na plin?

Napisano

Cilja? na plin?

 

ne navor, ker plin doprinese ve? :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

avto je l 99, prvi? registriran 2000. Prevo?enih ma 95k. Furam (morda je to vzrok) pove?ini mestna vo?nja. Na en tank cca. grem v MB - LJ relacija. Sem preizkusil najprej malo turirat (visoki obrati pri menjavanju), pa spet dr?at nizke obrate (po penzionisti?ko, po?asna, le?erna vo?nja, pri nizkih obratih v vi?jo predstavo ipd.). Razlika je bila 12l /10l na 100 km. Gume so sicer starej?e, profil je ?e v redu (letne). Vsi mi pravijo, da bi moral (tudi glede na prevo?ene km) "?reti" max 9l, ?e ne 8 - 8.5l.

Klime prakti?no ?e ne uporabljam. Sem prista? naravne regulacije, ventilatorsko (razen kadar je zunaj nad 25C). ?e kaj? AHa. Pred menoj je avto vozil starej?i gospod. Zato ima tako malo prevo?enih. Kilometri so realni. Ve?krat preverjeno z razli?nimi metodami...

 

Glede na to kar si napisal je tole popolnoma normalna poraba. Sam sem imel ta motor oziroma izpeljanko tega, ki ga je KIA uporabljala v modelu Clarus. Poraba je bila od 8,5 do 9,5 samo pri meni je bilo kar precej relacije. So ga pa na testu pred 12 leti imeli tudi v reviji Avto Magazin in so kot minus napisali prevelika poraba. Na njihovem testu je bila kar 12,5 litrov na 100km.

 

Tko, da se bo? kar moral sprijazniti z dejstvom, da tako pa? je. Poskusi pa enkrat porabo zmerit na kaki dalj?i relaciji - recimo ko gre? na dopust.

33112_1.png

Napisano

Cilja? na plin?

 

Mo?no :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na to kar si napisal je tole popolnoma normalna poraba. Sam sem imel ta motor oziroma izpeljanko tega, ki ga je KIA uporabljala v modelu Clarus. Poraba je bila od 8,5 do 9,5 samo pri meni je bilo kar precej relacije. So ga pa na testu pred 12 leti imeli tudi v reviji Avto Magazin in so kot minus napisali prevelika poraba. Na njihovem testu je bila kar 12,5 litrov na 100km.

 

Tko, da se bo? kar moral sprijazniti z dejstvom, da tako pa? je. Poskusi pa enkrat porabo zmerit na kaki dalj?i relaciji - recimo ko gre? na dopust.

 

Delam na tem :D

 

Letos poleti do splita in nazaj ... Bomo videli.

 

Klinc, za kak?en liter ve? ?e bom vedno mel. Bolj?e, kot pa da bi imel nek avto, ki bi ga konstantno ?raufal...

Napisano

moja mazda je l 2000 prevo?enih 150kkm

enkrat sem izmeril porabo bencina in je bila 8.5 - potem sem vgradil plin in se vsaj zaradi porabe ne sekiram ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.